Ik ben even edpnet mobiel klant geweest, maar dat was geen succes...
Erna ben ik naar youfone gegaan, dat was weer compleet zoals het hoort. Zoals ik ook bij proximus gewend was. Ze waren ook een complete prijsbreker.
Ondertussen blijkt hey! een heel stuk goedkoper te zijn, zeker voor mijn dochters. Hoe zit het eigenlijk de dekking/connectie van hey! ?
youfone <-> hey!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 34 keer
Hey gebruikt net als edpnet het netwerk van orange.
Als je problemen had met edpnet, dan zal jij waarschijnlijk dezelfde problemen hebben met hey.
Ik ben klant bij hey sinds een 6 tal maanden en ben er wel tevreden over.
Als je problemen had met edpnet, dan zal jij waarschijnlijk dezelfde problemen hebben met hey.
Ik ben klant bij hey sinds een 6 tal maanden en ben er wel tevreden over.
- alloja
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 43 keer
In het verleden, ja.
Nu gebruiken ze het Orange-netwerk.
Proximus: Flex Ultra Fiber (8,5/1,5Gbps, Mobile Flex M + Pickx Mix) & Mobilus Maxi
Net: Internet Box+ & FRITZ!Box 4060
TV: Apple TV 4K (2017 32Gb + 2022 128Gb) & V6 + V7
Net: Internet Box+ & FRITZ!Box 4060
TV: Apple TV 4K (2017 32Gb + 2022 128Gb) & V6 + V7
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 85 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Een MVNO maakt gebruik van de antennes van een specifieke operator, maar daarom nog niet van het achterliggende platform. Transatel bvb, maar er zullen er nog wel andere zijn.
En dan heb je nog de routering van je data, die over een ander netwerk gaan.
Verschillende factoren dus die er dus voor zorgen dat wanneer je problemen hebt bij de ene, niet zomaar mag zeggen dat je dat bij een andere ook zult hebben wanneer ze dezelfde antennes gebruiken.
En dan heb je nog de routering van je data, die over een ander netwerk gaan.
Verschillende factoren dus die er dus voor zorgen dat wanneer je problemen hebt bij de ene, niet zomaar mag zeggen dat je dat bij een andere ook zult hebben wanneer ze dezelfde antennes gebruiken.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
- Bedankt: 206 keer
Hey is 100% dochter van Orange. Ze hadden ook direct VoWiFi en VolTE, de klantendienst is 100% dezelfde als die van Orange, het betalingsplatform is dezelfde, ... Kortom dit is gewoon Orange zelf met een subnaam...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
- Bedankt: 206 keer
Sinds mei klant hier met 2 nummers, komende van Orange. Geen enkel verschil hier in kwaliteit gemerkt. Is gewoon zelfde product 

Laatst gewijzigd door Vaganzza 3 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Internet & TV: Orange Love Trio
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 74 keer
Onlangs 2 YouFone nummers naar Hey overgezet waarbij 1tje vlekkeloos en 1tje met een probleem.
Klantendienst is uiteraard behulpzaam maar via chat moeilijk bereikbaar.
Denk dat ik volgende keer gewoon Twitter of Facebook zou gebruiken.
1ste poging: geen reactie na verschillende uren te wachten en ik werd nooit gecontacteerd na achterlaten gegevens
2de poging: reactie na 1u, persoon antwoord (niet op mijn vraag), ik antwoord, na 1u geen reactie, ik stuur herinnering en na 1u krijg ik antwoord van andere medewerker
3de poging: reactie na 1u
Voor de prijs dat je betaald moet je uiteraard niet veel verwachten.
Enkel wat zuur dat ze 1 van de 2 nummers aan de volle prijs rekenen omdat die promo er heel korte tijd niet was en opeens wel terug én zelfs verschillende keren verlengen.
Klantendienst is uiteraard behulpzaam maar via chat moeilijk bereikbaar.
Denk dat ik volgende keer gewoon Twitter of Facebook zou gebruiken.
1ste poging: geen reactie na verschillende uren te wachten en ik werd nooit gecontacteerd na achterlaten gegevens
2de poging: reactie na 1u, persoon antwoord (niet op mijn vraag), ik antwoord, na 1u geen reactie, ik stuur herinnering en na 1u krijg ik antwoord van andere medewerker
3de poging: reactie na 1u
Voor de prijs dat je betaald moet je uiteraard niet veel verwachten.
Enkel wat zuur dat ze 1 van de 2 nummers aan de volle prijs rekenen omdat die promo er heel korte tijd niet was en opeens wel terug én zelfs verschillende keren verlengen.

TV:

ISP:

Tel.:

-
- Member
- Bedankt: 5 keer
Kan je bij Hey Telecom verbruik van mobiele data buiten bundel blokkeren ? ( of limiet 0€ zetten ).
Gevraagd via hun chat en 2 verschillende antwoorden gekregen: volgens de ene kan je verbruik buiten bundel blokkeren via hun App of chat, een andere collega zegt vaste limiet tot 50€ buiten bundel.
Hoe zit het nu bij Hey ? Kan je mobiele data buiten bundel blokkeren via hun App of niet ?
Gevraagd via hun chat en 2 verschillende antwoorden gekregen: volgens de ene kan je verbruik buiten bundel blokkeren via hun App of chat, een andere collega zegt vaste limiet tot 50€ buiten bundel.
Hoe zit het nu bij Hey ? Kan je mobiele data buiten bundel blokkeren via hun App of niet ?
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 483 keer
- Recent bedankt: 16 keer
Daarvoor zitten de mijne bij youfone, maar als ik voor hetzelfde geld van 5 naar 10GB kan gaan dan kan ik een harde rem in hun gsm zetten op 9GB. Dan gaan ze er nog sterk op vooruit.
-
- Member
Youphone gebruikt netwerk van Proximus en helaas heb ik op mijn locatie quasi geen 3g/4g ontvangst van proximus.
Mobiel internet is onbruikbaar, je haalt nog geen 5Mbit op LTE. Orange werkt wel goed, zonder problemen zo’n 60 Mbps binnen op 4G, buitenshuis stuk meer.
Mobiel internet is onbruikbaar, je haalt nog geen 5Mbit op LTE. Orange werkt wel goed, zonder problemen zo’n 60 Mbps binnen op 4G, buitenshuis stuk meer.
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 483 keer
- Recent bedankt: 16 keer
Het proximus netwerk is voor mij dan weer beter.
En doordat youfone zijn €10 abonnement net van 5 naar 12GB heeft verhoogd blijf ik voorlopig waar ik ben.
En doordat youfone zijn €10 abonnement net van 5 naar 12GB heeft verhoogd blijf ik voorlopig waar ik ben.
-
- Member
Is een mooie deal ook. Orange zelf wordt wel heel duur met de nieuwe prijsverhoging.
https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen
Je krijgt wel meer data , 20GB, maar 23€ per maand vind ik toch wel duur.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 102 keer
Biedt youphone enkel 5G aan op de hogere abonnementen (40GB+5G-speed) ?
https://www.youfone.be/nl/order?br=151
Toegevoegd na 23 uren 25 minuten 17 seconden:
Toegevoegd na 23 uren 25 minuten 17 seconden:
Iemand die dit kan bevestigen?silencer schreef: ↑2 weken geleden Biedt youphone enkel 5G aan op de hogere abonnementen (40GB+5G-speed) ?
- Matt555
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 20 keer
Ben heel tevreden met Orange....voor 49.60 € heb ik onbeperkt internet en onbeperkt bellen & sms ,en 20Gb mobiel internet,hieronder het facturatie Goplus gedeeltenvdeynde schreef: ↑3 maanden geleden Is een mooie deal ook. Orange zelf wordt wel heel duur met de nieuwe prijsverhoging.

Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro