Radiozenders regio Brugge

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Zijn er hier nog mensen die een probleem hebben met analoge radio in de regio Brugge ? Heb in mijn wagen nog gewoon een FM radio. Deze morgen serieus problemen op alle zenders. Je hoort een tiental seconden prima, dan ineens serieus storing dat je bijna niets hoort, en zo heel de tijd op en af.
Dus ofwel een probleem met de radio/antenne in mijn auto, of anders ergens een zendmast probleem.
DidierS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 24 jul 2012, 08:46
Twitter: ON8SD
Locatie: JO11ib
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 25 keer

Al eens geprobeerd om te vergelijken tussen een paar lokale radio's en een paar nationale? De kans dat die allemaal op dezelfde zendmast zitten is zéér klein dus als het probleem dan nog voorvalt ga je de oplossing aan jouw kant moeten zoeken.
Voor alle duidelijkheid: deze redenering klopt niet bij DAB+.
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Ik rij bijna alle dagen rond in Brugge met een analoge radio in mijn auto. Niets speciaals gemerkt, noch op VRT-zenders, noch op Joe en nostalgie.



Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk

CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8268
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 525 keer
Recent bedankt: 11 keer

Tomby schreef: 02 dec 2022, 08:47 Deze morgen serieus problemen op alle zenders. Je hoort een tiental seconden prima, dan ineens serieus storing dat je bijna niets hoort, en zo heel de tijd op en af.
Dus ofwel een probleem met de radio/antenne in mijn auto, of anders ergens een zendmast probleem.
Als het op alle zenders is zou ik toch eerder neigen richting probleem radio/antenne in de wagen. Zoals hierboven al aangehaald, analoge stations zitten op verschillende zendmasten op verschillende locaties dus dat zou je niet zo verwachten, zeker niet als je in de wagen rijdt zodat je ook niet onderhevig bent aan een lokale bron van storing.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Zal toch ergens een zendprobleem geweest zijn. Vandaag helemaal geen problemen met de radio. Maar bon, probleem dus opgelost.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”