The Last Mile / Fiberweb
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 15 keer
Het zal inderdaad niets worden. Nu ligt er glasvezel in de straten maar dat is ook alles. Geen enkele provider werkt samen met The last mile. Buiten die ene met een brakke website. Dus iedereen kan zomaar kabels op u gevel komen hangen.JoWannes schreef: ↑20 jan 2023, 16:00 Die 100/100mbps voor €30 p/m is wat ik ook wou.
De snellere abo's zijn in vergelijking 'duur'.
Maar ik vrees ook (van in het begin al) dat het helemaal niks wordt met The Last Mile.
Helaas is er bij mij in Hamme voor zover ik weet geen andere glasvezel bekabelaar aan de slag of ingepland op korte termijn.
-
- Starter
Iemand nog enig teken van leven gezien, of is The Last Mile gewoon dood?
Erg jammer trouwens, want bij mijn weten is er geen enkele andere kabelaar in mijn gemeente (Hamme) bezig...
Erg jammer trouwens, want bij mijn weten is er geen enkele andere kabelaar in mijn gemeente (Hamme) bezig...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 101 keer
Had wel interesse in hun goedkopere abbo maar geen kabel in die straat .. en geen communicatie
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Starter
@frodo Ik heb die kit aangevraagd/besteld gehad met betaling achteraf (na levering).
Mooi dat ze dat dan toch aanboden. Maar idd niks meer van gehoord/vernomen/gekregen.
Mooi dat ze dat dan toch aanboden. Maar idd niks meer van gehoord/vernomen/gekregen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 31 keer
- Recent bedankt: 1 keer
TLM site ligt plat.
Hier staat een telefoonnummer. Bel ze eens?
https://www.ripe.net/membership/indices ... e.tlm.html
Hier staat een telefoonnummer. Bel ze eens?
https://www.ripe.net/membership/indices ... e.tlm.html