The Last Mile / Fiberweb

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Het topic even afsplitsen van 'topic fiberklaar'.

Websites:
http://www.thelastmile.be/
https://www.glasvezel.be/glasvezelpakketten

Regio's #update augustus 2022
Asse Berlare Buggenhout Dendermonde Deinze Gent Gijzegem Hamme Heule Kortrijk Laarne
Lebbeke Lede Lendelede Lokeren Merchtem Opwijk Sint-Niklaas Temse Wetteren Wichelen Zele Zwevegem

bevindingen kunnen hier allemaal gedeeld worden.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag na reeds een jaar dat de kabel hier in onze straat lag zijn ze de 'katrollen' komen vervangen door soort van 'klem' langs beide zijden van de verlichtspaal.
Nog steeds maar 3/4 van onze straat bekabeld door hun. Ons deel van de straat geen kabel overzijde wel :oops:

Iemand die al ervaringen/aansluiting heeft bij hun?

Toegevoegd na 1 uur 48 minuten 51 seconden:
Update:

had hun gemaild, blijkbaar kan je al effectief laten aansluiten.
Ondanks er hier geen kabel hangt aan de zijde van de straat wat ik vermeld had :roll:
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Misschien doen ze vanaf de overkant van de straat telkens een raket boring onder de rijweg tot aan jouw gevel :P
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Locatie: 8930 Rekkem
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 1 keer

Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik geloof niet echt in die gasten van The last mile...
https://tweakers.net/reviews/10326/5/gl ... r_17831700
-----------------
Afbeelding
-----------------
Sindsdien niets meer van gehoord. :roll:
beont
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 7 keer

cadsite schreef: 28 aug 2022, 10:32 Ik geloof niet echt in die gasten van The last mile...
https://tweakers.net/reviews/10326/5/gl ... r_17831700
-----------------
Afbeelding
-----------------
Sindsdien niets meer van gehoord. :roll:
Hier ook een mail gezonden, nooit antwoord op gehad.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Heb gisteren mail gestuurd naar [email protected] had binnen uurtje al antwoord.

Betreffende aansluiting dit zal zeer waarschijnlijk zo een raketboring of gewoon kabel van lichtpaal tot over straat naast bakje TN laten komen.
Hebben ze enkele keren gedaan kabel gewoon enkele m boven de straat
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
keerekeerweere
Plus Member
Plus Member
Berichten: 197
Lid geworden op: 09 nov 2008, 10:47
Locatie: Opwijk
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 20 keer

Ik zie nu dat Opwijk ook in de lijst staat. Net een mailtje verstuurd, ben benieuwd.
Orange Internet + Boost 400/40 - OPNSense - VOIP OVH on Fritz!Box 7390
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Als je fiberklaar een fiberaansluiting laat steken, kan je dan achteraf bij the last mile een abonnement afsluiten ? Of zijn dat fysiek gescheiden glasvezelnetwerken met unieke operatoren ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

@ fredo66 Voor zover mij bekend zijn dit aparte/verschillende glasvezelnetwerken (en kunt u dus op het fiberklaar netwerk een abo afsluiten met diverse telecomoperatoren maar niet met "een andere glasvezelboer" zoals the last mile)
https://www.fiberklaar.be/nl/providers
Gebruikersavatar
keerekeerweere
Plus Member
Plus Member
Berichten: 197
Lid geworden op: 09 nov 2008, 10:47
Locatie: Opwijk
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 20 keer

keerekeerweere schreef: 31 aug 2022, 10:32 Ik zie nu dat Opwijk ook in de lijst staat. Net een mailtje verstuurd, ben benieuwd.
Werd zonet telefonisch gecontacteerd door een vriendelijke dame. Ze focussen op huizen aan de straatkant, blijkbaar meestal rijhuizen. Onze straat ligt met redelijk wat individuele woningen momenteel nog niet op hun roadmap. Indien men later toch zou beslissen om ook onze straat te bedienen zouden we opnieuw gecontacteerd worden.

Ik kan maar blijven hopen op een symmetrische 1Gb of 10Gb verbinding voor dat ik met pensioen ga :-)
Orange Internet + Boost 400/40 - OPNSense - VOIP OVH on Fritz!Box 7390
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Ga volop voor FIRE dan ben je al heel lang gepensioneerd voor je fiber hebt want FIRE is stukken sneller dan fiber ook al scheelt het maar 1 letter! :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
beont
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 7 keer

beont schreef: 28 aug 2022, 10:43
cadsite schreef: 28 aug 2022, 10:32 Ik geloof niet echt in die gasten van The last mile...
https://tweakers.net/reviews/10326/5/gl ... r_17831700
-----------------
Afbeelding
-----------------
Sindsdien niets meer van gehoord. :roll:
Hier ook een mail gezonden, nooit antwoord op gehad.
Blijkbaar is er iets mis met hun formulier. Ze gingen het nakijken.
Via het e-mail adres op hun site kreeg ik wel vrij snel een antwoord.

Ik had een vraag over Deinze, maar blijkbaar is de rollout daar voorlopig zeer beperkt :-(
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

ben eens benieuwd wie er al al effectief aangesloten is op hun fiber.
In de ruime buurt niemand hier , laat staan dat ze TLM kennen.

Waar ik woon komen ze voorlopig niet ( wijk ), anders nam ik gelijk hun 50/50 of 100/100 abbo.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

beont schreef: 31 aug 2022, 17:54 Blijkbaar is er iets mis met hun formulier. Ze gingen het nakijken.
Via het e-mail adres op hun site kreeg ik wel vrij snel een antwoord.
En de PB van tweakers is ook kapot? Daar heb ik na 2 weken ook nog geen antwoord, ondanks dat ik het via daar moest vragen.
Als dit al zo moeilijk loopt hoeft het voor mij al niet meer.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Communicatie dat faalt, nergens deftige reclame.. potentieel is er ondanks alles.

Zonde..
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Er zat een brief in de bus waarin staat dat ze op de gevels in onze straat glasvezel gaan leggen. Er kan een binnenhuis aansluitkit besteld worden voor 50 €. Een all-in installatie kost 250 €. "Méér dan 60 providers zijn intussen toegankelijk via het open glasvezelnetwerk van The Last Mile!
Je kiest dus zelf je ideale mix van snelheid en diensten, en wat je voor je abonnement wil betalen" staat er te lezen op hun website. Maar verder vind ik geen enkele verwijzing naar welke dat wel zijn. Er zijn wel een paar pakketten te zien maar je kan daar niet zien welke voorwaarden er zijn of de limieten voor mobiel abonnement. Je kan enkel op bestellen klikken en dan start je email op om een mail te versturen.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Kabels hier al een jaar op de gevels , geen communicatie. Heb paar dagen terug aan gemeente diensten put van TLM gezien waar wss hun apparatuur inzit.

Toevallig mogelijk delen van de folder foto’s?
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

3.jpg
2.jpg
1.jpg
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Bedankt om dit te delen, hier moeten ze ooit nog eens die aftakdozen op gevels komen zetten.

Die rolletjes hebben ze paar weken terug weggehaald
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
JoWannes
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jul 2017, 20:16

Ik woon in Hamme, in een straat die in het lijstje staat op de site. Zelfs in de update:
Mei-Juli 2021
Glasvezel in Toekomststraat, Verbindingsstraat, Geemstraat, Stationsstraat, Koning Albertplein, Spoorwegstraat, Guillaumestraat
Update met verdere straten volgt!
Bron: https://www.glasvezel.be/hamme

Een familielid in een andere straat uit die lijst heeft vorige week die brief gekregen die hierboven gepost werd. Die brief heb ik dan weer niet.
Die brief is trouwens heel verwarrend en deels bedrieglijk, imo. Vooral over het gedeelte i.v.m. niet meer betalen voor kabel/netwerk via Telenet/Proximus.
Afgaande op de datum van de update zou je verwachten dat het al een jaar beschikbaar is, maar gezien die brief nu zou me dat heel sterk verbazen.

Had eerder deze week een mail gestuurd, geen antwoord gekregen. Mogelijks verkeerde email adres (info at thelastmile.be)? Zonet het contact formulier ingevuld op deze pagina: https://www.glasvezel.be/contactus. Maar dat eerste emailadres had ik ook niet verzonnen...

Ze zeggen met 60+ internet providers samen te werken, maar op hun site zelf vernoemen ze er maar 1, Fiberweb. Waar op hun website de "bestel"-knop je emailclient opent voor een mailtje op te stellen. Handig... Heb gevraagd naar een overzicht van de andere aanbieders.

Het is allemaal ongelooflijk amateuristisch & slecht gecommuniceerd. 0 duidelijkheid. Contactvaardigheid nog af te wachten. Maar het ding is: ik wil het wel. Heb nu EDPnet, 100/40mbps voor €36, Fiberweb biedt 100/100 voor €30, dus dat is beter. Maar of en wanneer ik het ga kunnen krijgen..? Serieus vraagteken.
(Het hogere abo, 350/350mbps voor €55 is dan echter weer minder goed dan Mobile Vikings op fiber, die bieden 1000/500 voor €53)

Heb nu net toch maar op de site de self-install kit besteld. Het lijkt erop dat je die achteraf kan betalen, dus dat is een klein risico. Hoop dat de communicatie daarmee verduidelijkt.
Ik ben ITer en kan dit halve avontuur dus wel aan, maar op deze manier gaat letterlijk geen enkele normale consument hierop ingaan, vermoed ik.

Iemand anders al verder geraakt met deze aanbieder?
Laatst gewijzigd door JoWannes 30 sep 2022, 22:47, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Enige wie ik weet die bij hun afnemen zijn hier de lokale gemeente diensten.

Had ergens in eerdere post van iemand hier gelezen dat hij of zij ook de kit bestelde maar niet gekregen had. Nadien blijft het een?

Aan data te zien lijken ze een jaar achter te lopen, hier staat er 2022 laatste Q

Vindt het ergens jammer, dit had kunnen slagen maar zodra fiberklaar langskomt einde van hun verhaal vrees ik en 60 providers… geloofwaardig allesbehalve.

Communicatie doet zeeer veel.

Ps hou ons zeker op de hoogte wie weet wordt jij de eerste hier met een actieve en werkende aansluiting, duimen maar.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
JoWannes
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jul 2017, 20:16

Vrijdag dus de self-install kit besteld.
Vandaag een mailtje ontvangen:

Afbeelding

Nog wachtend op reactie op mijn mail, v.n.l. m.b.t. de andere internet aanbieders waar ze mee samen werken.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Dat is weer stapje verder.
Bedankt voor de update. Keep us posted
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Ondertussen ligt er al een week een kabel op het voetpad. In een naburige straat is die al los op de muur bevestigt. Vanmorgen zag ik hier een bestelwagen van Fiberklaar in de straat staan. Die waren de gevel aan het bekijken. Werken die dan samen of komt er binnenkort nog een kabel bij. Edpnet en Mobile vikings werken niet samen met The last mile. Op de vraag waarom niet konden ze niet antwoorden. Is er ondertussen al een antwoord gekomen op de vraag wie die 60 aanbieders zijn?
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

@frodo
Ik vermoed dat er in dergelijk geval 1 fiberkabel (op de gevel) bijkomt (1 van The Last Mile en 1 voor Fiberklaar)
Uiteraard kunnen technici/onderaannemers niet antwoorden op de vraag waarom werken A en B niet samen (dit is "voer" voor "het hoger management")

Ref.:
thelastmile.be
https://www.fiberklaar.be/nl/
https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/ftth ter info blijkbaar zijn nog geen gegevens Q4.22 voorhanden (-> info Q3.22 gebruiken)
JoWannes
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jul 2017, 20:16

@frodo
Heb je het ook over 9220 Hamme?
In de Verbindingsstraat (en omliggende straten?) zijn ze onlangs bezig geweest om kabel te leggen. Daar was eerder die brief bedeeld.

Ik heb nog geen antwoord op de vraag m.b.t. de andere providers waar ze mee werken, helaas.
Wel op een eerdere vraag m.b.t. de werkwijze:

Afbeelding

Dus, een paar weken na de bedeelde brief komen ze kabel leggen. Hoe lang het dan nog duurt tegen dat ze je kunnen aansluiten is nog niet duidelijk, maar hopelijk niet te lang...
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

@JoWannes
Ja,ik woon in Hamme. Ondertussen nog niet veel zien bewegen. De kabel ligt nog los op het voetpad, soms op straat, tot ik die weer tegen de muren leg. Recht over de Verbindingstraat ,aan het café ligt er een hoop opgerolde kabel die bijna het hele voetpad in neemt en waar je in het donker goed moet kijken om er niet over te vallen. Op de gevels hangt alles los en tussen de regenpijpen gestoken. Ook nog geen antwoord gekregen op de vraag wie de 60 aanbieders zijn waar ze het over hebben op de website. Geeft niet echt veel vertrouwen. Ik blijf voorlopig maar bij vdsl denk ik .
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Zelfde verhaal hier, heeft maanden geduurd eer ze de kabels iets of wat kwamen vasthangen. Of toch soort van vast hangen.

Had gehoord dat er ook nog deel vacatures openstaan voor kabels te trekken bij hun.

Eens opgezocht en je hoor staan er open.

Ze slagen de bal compleet mis.

Fiberklaar is ook volop actief in Dendermonde dus wie kies je … TLM kent amper iemand en laat staan hoe het erbij ligt hun kabels.

Communicatie is 0 of ze weten het zelf niet.

Tevens hoor je hier nog steeds nergens iemand “ik ben klant bij hun”.

Project dat compleet misloopt en stille dood zal te gemoed gaan.

Dit had groots kunnen worden mits ze actief werkten. Brief in de bus met alle info en hoe je je klant zou kunnen maken.

Volgens kaart BIPT zou ik sinds enkele weken abbo kunnen nemen bij TLM omdat werken klaar zijn.

Blijven ook bij VDSL 100/40 en 100/35 profiel ouderlijk huis en mezelf. Fiberklaar komt wel met wat geduld
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
bogon
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 dec 2020, 14:23
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb voor TLM / Teleweb / Fiberweb gewerkt; heb er in de vorige thread al eens over gesproken. Ik ken wel een aantal klanten (misschien niet meer, was intussen lang geleden) maar kan die mensen hun adressen hier moeilijk gaan posten. Wandel eens rond in de Brusselsestraat of zo en kijk waar hun fiber naar binnen gaat? Bv. in winkels. Ze hebben/hadden ook redelijk wat scholen als klant.

Soms gaat er echter eentje binnen die niet gebruikt wordt. In die tijd belden ze aan de deur en zeiden ze dat hun glasvezel binnensteken verplicht was. Zo hebben ze ook enkele (beschermde?) gevels in het Begijnhof doorboord.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Deze week hier nog bezig gezien ze waren precies alles aan het instellen. Met pc alles aan het configureren leek het.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
bogon
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 dec 2020, 14:23
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 7 keer

Laatste wat ik wist werd alles gewoon statisch geconfigureerd. Geen 802.1x, PPP, DHCP option 82 of zo.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Jammere van heel deze zaak. Aan de hoofdbaan/straat loopt hun fiber maar in men straat komen ze niet.

Anders had ik wel het “risico genomen” te testen bij hun en ze hebben leuke instap abbo die goedkoop zijn.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

JoWannes schreef: 03 okt 2022, 19:23 Vrijdag dus de self-install kit besteld.
Vandaag een mailtje ontvangen:

Afbeelding

Nog wachtend op reactie op mijn mail, v.n.l. m.b.t. de andere internet aanbieders waar ze mee samen werken.
.

Ben je nu al aangesloten? Ik heb ook gevraagd wie die 60 providers zijn maar nog geen antwoord gekregen. Heb jij al antwoord gekregen?
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Laat zeker weten hoe het verloopt , heel benieuwd
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
JoWannes
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jul 2017, 20:16

frodo schreef: 20 dec 2022, 15:15 Ben je nu al aangesloten? Ik heb ook gevraagd wie die 60 providers zijn maar nog geen antwoord gekregen. Heb jij al antwoord gekregen?
buthead schreef: 20 dec 2022, 18:18 Laat zeker weten hoe het verloopt , heel benieuwd
Niks meer van gehoord...........
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Heel jammer hadden veel potentieel maar zal niets worden
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ze reageren niet op mails en niet op hun eigen contact form.
Als ze al zo zijn nog voor je klant bent belooft dat niet veel goeds...

edit:


de andere site werkt wel nog. Dit pakket is echt wel heel interessant:
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Waar hun fiber ligt is fiberklaar ook al volop bezig.

Hier jammer genoeg nog geen plannen.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik heb (nog eens) een mail gestuurd met de concrete vraag hoe het in zijn werk gaat en wat het moet kosten.
Info zoals adres-check, aansluitkosten, modem,...
Heel eigenaardig dat zo'n basis dingen er niet zijn.
JoWannes
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jul 2017, 20:16

Die 100/100mbps voor €30 p/m is wat ik ook wou.
De snellere abo's zijn in vergelijking 'duur'.
Maar ik vrees ook (van in het begin al) dat het helemaal niks wordt met The Last Mile.
Helaas is er bij mij in Hamme voor zover ik weet geen andere glasvezel bekabelaar aan de slag of ingepland op korte termijn.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”