UB Modern light en in UB Classic zie ik hetzelfde verschijnsel.
Test rood (op witte achtergrond is dit groen)
Test groen (op witte achtergrond is dit vermiljoen)
Test blauw (op witte achtergrond is dit oranje)
Blijkbaar nog altijd zelfde probleem?
Wanneer ik schakel naar de zwarte achtergrond (maar dat is op de android tablet praktisch onleesbaar) zijn de aangevinkte kleuren idd wel correct. ik heb er nu bijgeschreven wat ik zie want als jij zwarte achtergrond gebruikt heeft mijn "test" weinig zin.
In se niets erg maar je krijgt dan - bij gebruik van een kleur - soms vreemde resultaten.
Toegevoegd na 11 minuten 27 seconden:
Goztow schreef: 02 sep 2022, 06:58
dit is een blauwe test
het hangt af van je style. In de dark style ga je inderdaad andere kleuren krijgen, die beter "uitkomen" op de style. het is een wat bizarre manier van werken maar het laat toe dat als iemand iets in het blauw zet op een lichte stijl, dat je die ook kan lezen op de donkere stijl.
Nu ben ik de kluts kwijt.
Wanneer ik kleuren aanvink zijn ze in de donkere stijl correct maar in de lichte stijl zie ik wat ik hierboven aangaf.
Maar jouw blauw zie ik in de lichte stijl (UB modern light en UB Classic) ook als blauw, en in de dark modus (modern en classic) als geel.
Samengevat:
in de style UB Modern (light) en UB Classic light zie ik de "verkeerde kleuren" maar in de post van Gostow de juiste.
In de style UB Modern (dark) en UB Classic dark zie ik de "juiste kleuren" maar in de post van Gostow de verkeerde.
Je zou toch denken dat je in de style, onafhankelijk van de gebruiker, dezelfde omkering ziet?
Ik heb er geen probleem mee maar wou het gewoon melden omdat ik er niet wijs uit geraakte en ik dit alleen voorhad in de UB omgeving (voorheen nooit aan gedacht te testen in de dark modus).