webvisie rekent 1gb extra aan
Geplaatst: 06 dec 2004, 20:01
Hallo,
heeft er nog iemand dit probleem, ik heb hierjuist mijn factuur van de maand november ontvangen, ik word extra aangerekent voor extra volume, nogthans duide mijn teller maar 39,4 gb aan om 11 uur op 30 november, en daarna heb ik mijn computer afgezet, als ik in de dagen ervoor mijn teller vergeleek met die van hen klopte het altijd, nu is de historiek van de teller natuurlijk verdwenen.
ook heb ik gezien dat je geen troubleticket meer kan aanmaken
is het de zoveelste poging van hun om extra te verdienen op de rug van klanten die ze toch kwijt zijn, of zijn ze niet slimmer?
heeft er nog iemand dit probleem, ik heb hierjuist mijn factuur van de maand november ontvangen, ik word extra aangerekent voor extra volume, nogthans duide mijn teller maar 39,4 gb aan om 11 uur op 30 november, en daarna heb ik mijn computer afgezet, als ik in de dagen ervoor mijn teller vergeleek met die van hen klopte het altijd, nu is de historiek van de teller natuurlijk verdwenen.
ook heb ik gezien dat je geen troubleticket meer kan aanmaken
is het de zoveelste poging van hun om extra te verdienen op de rug van klanten die ze toch kwijt zijn, of zijn ze niet slimmer?