Hey Telecom

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
freddie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 6 keer
Recent bedankt: 4 keer

Bericht

Versturen naar het PXS netwerk lukt bij mij wel maar ontvangen niet.
Gebruikersavatar
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 194
Lid geworden op: 16 jul 2009, 13:06
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 13 keer

Bericht

Hier lukt het nu wel.
Zal iets tijdelijk geweest zijn.
-*-
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 25 jan 2006, 21:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 11 keer

Bericht

Dixit schreef: 1 maand geleden Als je op "Zie mijn gebruiksgegevens" drukt, dan zien die metertjes er ineens anders uit. Dan heb je er wel twee van 10 GB, waarbij er slechts eentje telt

Het zijn inmiddels wel bijna Telenetiaanse Toestanden.
Met dien verstande dat alles wel werkt en niemand financieel in het zak gezet is, toch ?
Screenshot 2024-10-25 215503.png
ik denk,

die 10 GB extra is dus uitsluitend in Belgie geldig

Data, ook in Belgie nadat de extra 10GB opgebruikt is, maar altijd het data gebruik in de EU
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1743
Lid geworden op: 13 okt 2005, 18:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 57 keer

Bericht

Inderdaad dat klopt, zopas op reis hetzelfde gezien. In buitenland eerst de tweede teller en in Belgie eerst de eerste teller.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 932
Lid geworden op: 06 aug 2011, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 58 keer

Bericht

Den Tekin is terug.
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 187
Lid geworden op: 21 nov 2007, 12:24
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

Ik ben op zoek naar een manier om mijn gsm langer te laten rinkelen met een Hey! abo.
Heeft iemand dit al gevonden ?
De helpdesk is helemaal niet bereikbaar. Geen telefoonnummer, en de chat widget is kapot omdat hun CSP policy niet juist staat ...
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6472
Lid geworden op: 20 jan 2015, 15:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 216 keer
Bedankt: 464 keer
Recent bedankt: 8 keer

Bericht

cougare schreef: 4 dagen geleden Ik ben op zoek naar een manier om mijn gsm langer te laten rinkelen met een Hey! abo.
Bij orange staat er:
1. “Hoe zorg ik dat mijn gsm minder snel op voicemail springt?”
Vind je dat je bellers iets te snel op je voicemail belanden? Wijzig de rinkeltijd van je telefoon en laat je gsm tot 30 seconden rinkelen alvorens de oproep naar je voicemail wordt doorgeschakeld. Bel hiervoor naar deze magische code:
**61*5555**X#. De X komt overeen met het aantal seconden dat je je gsm wil laten rinkelen: 5, 10, 15, 20, 25, 27 of 30 seconden. Aan jou de keuze!
Ik vermoed dat dit bij Hey ook gewoon gaat werken.

bron:
https://www.orange.be/nl/blog/5-tips-om ... r-te-maken
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 187
Lid geworden op: 21 nov 2007, 12:24
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

Jup, had me ook net de bedenking gemaakt om die van orange es te proberen.

Gelukt, thanks !
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 932
Lid geworden op: 06 aug 2011, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 58 keer

Bericht

lirec schreef: 2 maanden geleden Hier wel probleempje momenteel:

2) mobiele date werkt niet: het 4G icoontje flikkert aan/uit, bijna 1x per seconde. Het ligt aan de simkaart/hey want al getest op andere gsm ook intussen. => ook via chat apart gemeld, nog geen respons

iemand dit 2e al aans voor gehad?
als je echt iemand te pakken moet krijgen bij hey. Gebruik je mest chat/mail/bellen/facebook/....?
Bron: Test Aankoop

Beste

In september ben ik bij jullie overgeschakeld naar een andere mobiele formule samen met mijn dochter Ruby.
Na de overstap konden we beide onze mobiele data niet meer gebruiken.
Ik heb vele keren geprobeerd om contact te hebben via de chat maar ik kreeg nooit een antwoord.
Vervolgens heb ik mijn domiciliëringen stop gezet.
Nu krijg ik een factuur die onbetaalbaar is.
Ik heb op alle manieren getracht om in te loggen om de factuur te betalen (via mail en wachtwoord of via itsme) maar ik krijg een foutmelding en kan de factuur dus niet betalen.
Daarom ben ik overgestapt naar Orange.
Ik heb ook aan hen gevraagd om jullie te contacteren zodat ik de factuur kan betalen.
Ik wil deze heel gebrekkige service aanklagen. We moeten betalen voor mobiele data die we nooit hebben kunnen gebruiken en hebben geen reactie gekregen van jullie.

Vriendelijke groet,
Tom