Hey Telecom
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 25 jan 2006, 21:23
- Locatie: Kapelle op den Bos
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 11 keer
ik denk,Dixit schreef: ↑1 maand geleden Als je op "Zie mijn gebruiksgegevens" drukt, dan zien die metertjes er ineens anders uit. Dan heb je er wel twee van 10 GB, waarbij er slechts eentje telt
Het zijn inmiddels wel bijna Telenetiaanse Toestanden.
Met dien verstande dat alles wel werkt en niemand financieel in het zak gezet is, toch ?
die 10 GB extra is dus uitsluitend in Belgie geldig
Data, ook in Belgie nadat de extra 10GB opgebruikt is, maar altijd het data gebruik in de EU
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Plus Member
- Berichten: 187
- Lid geworden op: 21 nov 2007, 12:24
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik ben op zoek naar een manier om mijn gsm langer te laten rinkelen met een Hey! abo.
Heeft iemand dit al gevonden ?
De helpdesk is helemaal niet bereikbaar. Geen telefoonnummer, en de chat widget is kapot omdat hun CSP policy niet juist staat ...
Heeft iemand dit al gevonden ?
De helpdesk is helemaal niet bereikbaar. Geen telefoonnummer, en de chat widget is kapot omdat hun CSP policy niet juist staat ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 6472
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 15:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 216 keer
- Bedankt: 464 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Bij orange staat er:
Ik vermoed dat dit bij Hey ook gewoon gaat werken.1. “Hoe zorg ik dat mijn gsm minder snel op voicemail springt?”
Vind je dat je bellers iets te snel op je voicemail belanden? Wijzig de rinkeltijd van je telefoon en laat je gsm tot 30 seconden rinkelen alvorens de oproep naar je voicemail wordt doorgeschakeld. Bel hiervoor naar deze magische code:
**61*5555**X#. De X komt overeen met het aantal seconden dat je je gsm wil laten rinkelen: 5, 10, 15, 20, 25, 27 of 30 seconden. Aan jou de keuze!
bron:
https://www.orange.be/nl/blog/5-tips-om ... r-te-maken
-
- Elite Poster
- Berichten: 932
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 14:39
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 58 keer
Bron: Test Aankooplirec schreef: ↑2 maanden geleden Hier wel probleempje momenteel:
2) mobiele date werkt niet: het 4G icoontje flikkert aan/uit, bijna 1x per seconde. Het ligt aan de simkaart/hey want al getest op andere gsm ook intussen. => ook via chat apart gemeld, nog geen respons
iemand dit 2e al aans voor gehad?
als je echt iemand te pakken moet krijgen bij hey. Gebruik je mest chat/mail/bellen/facebook/....?
Beste
In september ben ik bij jullie overgeschakeld naar een andere mobiele formule samen met mijn dochter Ruby.
Na de overstap konden we beide onze mobiele data niet meer gebruiken.
Ik heb vele keren geprobeerd om contact te hebben via de chat maar ik kreeg nooit een antwoord.
Vervolgens heb ik mijn domiciliëringen stop gezet.
Nu krijg ik een factuur die onbetaalbaar is.
Ik heb op alle manieren getracht om in te loggen om de factuur te betalen (via mail en wachtwoord of via itsme) maar ik krijg een foutmelding en kan de factuur dus niet betalen.
Daarom ben ik overgestapt naar Orange.
Ik heb ook aan hen gevraagd om jullie te contacteren zodat ik de factuur kan betalen.
Ik wil deze heel gebrekkige service aanklagen. We moeten betalen voor mobiele data die we nooit hebben kunnen gebruiken en hebben geen reactie gekregen van jullie.
Vriendelijke groet,
Tom