Hey Telecom
-
- Elite Poster
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 10:16
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 112 keer
- Recent bedankt: 3 keer
@VossyGamer
Hier indertijd wissel gedaan van Telenet naar Hey. Ikzelf gebruik nooit die easy switch want ik regel liever zelf alle zaken.
Bij de "interventie" (lees: modem omhoog hangen + provisioneren) wat paar minuten duurt was de Hey-lijn/diensten actief.
En dan meteen naar TN-center gereden om de modem in te leveren + stopzetting internetdiensten bij Telenet. (in TN-center gebeurd dit instant, online kon ook maar de aanvraag wordt daar paar dagen later pas opgenomen dus je betaald paar dagen dubbel dus).
Hier indertijd wissel gedaan van Telenet naar Hey. Ikzelf gebruik nooit die easy switch want ik regel liever zelf alle zaken.
Bij de "interventie" (lees: modem omhoog hangen + provisioneren) wat paar minuten duurt was de Hey-lijn/diensten actief.
En dan meteen naar TN-center gereden om de modem in te leveren + stopzetting internetdiensten bij Telenet. (in TN-center gebeurd dit instant, online kon ook maar de aanvraag wordt daar paar dagen later pas opgenomen dus je betaald paar dagen dubbel dus).
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.6_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.6_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
- Berichten: 2231
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 16:34
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 113 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Je kan ook bellen, ze hebben een speciaal nummer daarvoor: 0800 66 350 (zie https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... eggen.html )
En dan de modem binnenbrengen in een center of gratis opsturen met hun label in een postnl punt binnendoen.
-
- Plus Member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 30 apr 2023, 13:20
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 43 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Wanneer gaan ze eens die Klantenzone fixen..
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 17:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 97 keer
Ik heb er deze morgen van gesproken op de chat van die klantenzone en heb de foutmelding doorgeven, ze gingen een dossier opmaken en door sturen naar de achterliggende dienst.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 mei 2019, 07:00
Nu ook Hey L extra data:
50 GB => 80GB (kan wel niet doorklikken voor meer info)
50 GB => 80GB (kan wel niet doorklikken voor meer info)
-
- Elite Poster
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 10:16
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 112 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Cache / cookies deleten doet wonderen op de Hey site.
Ook al voorgehad dat de site aangepast was maar ik zag het nog niet visueel.
CTRL F5 en was fixt
Ook al voorgehad dat de site aangepast was maar ik zag het nog niet visueel.
CTRL F5 en was fixt
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.6_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.6_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Premium Member
- Berichten: 453
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 18:43
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 27 keer
Dan heb ik 80gb data en de rest onbeperkt voor 9€. Daar kan DIGI toch nooit tegenop willen ze nog rendabel zijn?
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
-
- userbase crew
- Berichten: 6810
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 15:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
- Bedankt: 503 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Mijn dochter heeft een vriendin die nog een 'echte gsm' heeft. Ze kan dus niet anders dan bellen en SMS'sen.Ptoeneigh schreef: 13 aug 2024, 15:27 ...en sms’en maar wie doet dat überhaupt nog tegenwoordig van die generatie?
Ze is zeker niet alleen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 923
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 06:50
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 112 keer
Nog een opmerkelijk bijzondere sms gekregen van Hey terwijl we op reis zijn.
We hebben Hey M met 10 GB in EU roaming met de travel data control pp €0 geactiveerd.
We hebben Hey M met 10 GB in EU roaming met de travel data control pp €0 geactiveerd.
hey!: je hebt 80% van je surfvolume aan maximale snelheid gebruikt. Zodra je data op is, surf je verder aan beperkte snelheid, totdat je maandelijkse volume weer wordt aangevuld.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2212
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 18:50
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 75 keer
Als je het Hey L abonnement al hebt met 50GB data, moet je dan iets doen om de 80GB te krijgen? Is dit automatisch of moet je weer van abonnement veranderen?
PS: Ligt het verbruik bij iedereen ook nog uit? Krijg hier nog foutmeldingen bij verbruik en producten op 'Mijn Hey'.
PS: Ligt het verbruik bij iedereen ook nog uit? Krijg hier nog foutmeldingen bij verbruik en producten op 'Mijn Hey'.
-
- Plus Member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 30 apr 2023, 13:20
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 43 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hey blijft altijd verwonderen.Ptoeneigh schreef: 20 aug 2024, 07:19 Nog een opmerkelijk bijzondere sms gekregen van Hey terwijl we op reis zijn.
We hebben Hey M met 10 GB in EU roaming met de travel data control pp €0 geactiveerd.
hey!: je hebt 80% van je surfvolume aan maximale snelheid gebruikt. Zodra je data op is, surf je verder aan beperkte snelheid, totdat je maandelijkse volume weer wordt aangevuld.


Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
-
- Elite Poster
- Berichten: 923
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 06:50
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 112 keer
Ik heb toch serieus schrik hoor dat het met vertraging werkt en dan toch weer extra kosten, die ik natuurlijk wel weer kan “terug reclameren”.
Maar echt bij @VossyGamer en @Ptoeneigh staat al een rood vlaggetje bij de Hey klantendienst denk ik.
@streulma heeft daar ook al ervaring mee
Toegevoegd na 1 minuut 10 seconden:
Het zal wel een verkeerde configuratie zijn, van een Orange melding oorspronkelijk, gok ik. Inderdaad ze blijven verbazen.
Toegevoegd na 5 uren 1 minuut 1 seconde:
Trouwens: via #5580# de bundel info opvragen: ik krijg 4 verschillende bundels van 10 GB te (waarvan 2 met 10GB extra) zien, zou dat zijn omdat ik 2 nummers onder 1 klantnummer heb?
Iemand met maar 1 of juist meerdere nummers het zelfde aan de hand?
Maar echt bij @VossyGamer en @Ptoeneigh staat al een rood vlaggetje bij de Hey klantendienst denk ik.
@streulma heeft daar ook al ervaring mee
Toegevoegd na 1 minuut 10 seconden:
Het zal wel een verkeerde configuratie zijn, van een Orange melding oorspronkelijk, gok ik. Inderdaad ze blijven verbazen.
Toegevoegd na 5 uren 1 minuut 1 seconde:
Trouwens: via #5580# de bundel info opvragen: ik krijg 4 verschillende bundels van 10 GB te (waarvan 2 met 10GB extra) zien, zou dat zijn omdat ik 2 nummers onder 1 klantnummer heb?
Iemand met maar 1 of juist meerdere nummers het zelfde aan de hand?
-
- Pro Member
- Berichten: 269
- Lid geworden op: 19 aug 2024, 15:29
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 2 keer
€9 voor 80 GB? Het is €14 voor 80 GB en dat is slechts voor de eerste 1500 klanten die dat bestellen.daydreamke schreef: 20 aug 2024, 06:06 Dan heb ik 80gb data en de rest onbeperkt voor 9€. Daar kan DIGI toch nooit tegenop willen ze nog rendabel zijn?
Eerlijk gezegd is 50GB meer dan genoeg, als je meer wilt dan heb je misschien een onbeperkte abonnement nodig.
En Hey! Telecom kampt met heel wat problemen; niet genoeg personeel en hun app is een ramp. Dat gaat niet eeuwig duren.
Ik zie ook niet hoe Hey! Winst maakt voor Orange, gewoon niet logisch.
Het zou me niet verassen als Hey! Plots failliet gaat.
ISP+TV: TN
-
- Elite Poster
- Berichten: 2314
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 96 keer
Hey bestaat niet als apart bedrijf en is enkel een merknaam van Orange. Personeel is Orange personeel (of zelfde out-sourced personeel). Die gaan niet onmiddellijk failliet gaan want het is een gezond bedrijf. Ze hebben op vandaag ongeveer 1 miljoen kabelklanten en 3.4 miljoen gsm abonnementen. Met Hey willen ze gewoon een ander segment aanspreken dan hetgeen waar Orange zich op richt. Proximus doet hetzelfde met Scarlet en Mobile vikings. Telenet doet het met BASE.Kun schreef: 20 aug 2024, 18:41 Ik zie ook niet hoe Hey! Winst maakt voor Orange, gewoon niet logisch.
Het zou me niet verassen als Hey! Plots failliet gaat.
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 29 jul 2024, 12:25
- Bedankt: 5 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik ben nu een aantal maanden al heel tevreden over Hey !
Chaos verzekerd, maar tot op heden in mijn voordeel.
Zojuist heb ik op mijn account een SIM voor mijn zoon besteld, een nieuw nummer. Ik heb de formule 5 GB voor €7 gekozen.
Als dat goed verloopt, dan zet ik mijn vrouws prepaid BASE over naar ditzelfde abonnement. Ik ben benieuwd of dat dan ook op mijn account kan, aangezien haar huidige prepaid niet op mijn naam staat geregistreerd.
Dan gooien wij drieën toch weer elke maand € 18 bij Hey! naarbinnen.
Chaos verzekerd, maar tot op heden in mijn voordeel.
Zojuist heb ik op mijn account een SIM voor mijn zoon besteld, een nieuw nummer. Ik heb de formule 5 GB voor €7 gekozen.
Als dat goed verloopt, dan zet ik mijn vrouws prepaid BASE over naar ditzelfde abonnement. Ik ben benieuwd of dat dan ook op mijn account kan, aangezien haar huidige prepaid niet op mijn naam staat geregistreerd.
Dan gooien wij drieën toch weer elke maand € 18 bij Hey! naarbinnen.
-
- Pro Member
- Berichten: 444
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 09:12
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 14 keer
qua besparing lijkt het mooi maar hou rekening dat niet iedereen met elke netwerk thuis de beste kwaliteit altijd heeft.Dixit schreef: 20 aug 2024, 20:43 Ik ben nu een aantal maanden al heel tevreden over Hey !
Chaos verzekerd, maar tot op heden in mijn voordeel.
Zojuist heb ik op mijn account een SIM voor mijn zoon besteld, een nieuw nummer. Ik heb de formule 5 GB voor €7 gekozen.
Als dat goed verloopt, dan zet ik mijn vrouws prepaid BASE over naar ditzelfde abonnement. Ik ben benieuwd of dat dan ook op mijn account kan, aangezien haar huidige prepaid niet op mijn naam staat geregistreerd.
Dan gooien wij drieën toch weer elke maand € 18 bij Hey! naarbinnen.
In mijn regio vb doet Proximus en Orange beide kei goed terwijl base wat minder is....
wil maar zeggen , dan betaal ik gerust 3 euro meer pe maand voor een gegarandeerd indoor dekking thuis
-
- Plus Member
- Berichten: 128
- Lid geworden op: 02 jun 2024, 11:20
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 16 keer
Daar is VoWiFi net voor ontwikkeld. Mijn gesprekken gaan thuis voor 80% vd tijd over het publieke internet tot bij Orange inplaats van via hun antennes.ghostboy1993 schreef: 21 aug 2024, 05:43 dan betaal ik gerust 3 euro meer pe maand voor een gegarandeerd indoor dekking thuis
-
- Elite Poster
- Berichten: 6039
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 576 keer
- Bedankt: 338 keer
- Recent bedankt: 3 keer

Mobiel abonnement zonder verbintenis en inclusief
80 GB data in BE
Waarvan 20 GB in de EU
Onbeperkt bellen
Onbeperkt sms/mms
Vorige maand naar M overgestapt, dus ik kan nu naar L overstappen?
In hun online platform staat er geen 80 GB te zien (weer manueel toe te voegen)?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 10:16
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 112 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Werd paar dagen terug hier al gepost:
probmets schreef: 19 aug 2024, 09:07 Nu ook Hey L extra data:
50 GB => 80GB (kan wel niet doorklikken voor meer info)
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.6_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.6_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Pro Member
- Berichten: 228
- Lid geworden op: 24 jul 2011, 13:01
- Bedankt: 6 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Staat bij mij ook nog steeds 50 ipv 80 als ik wil veranderen hoewel we nu toch alweer een paar dagen verder zijn.
Andere vraag: je mag 1 keer per maand wisselen van abonnement, maar hoe werkt dat? Stel dat ik wissel op de 15e dag van een lopende maand, wordt dan de rest van de maand gecrediteerd? En telt mijn nieuwe abonnement vanaf die dag voor een maand? Of nog voor de volgende 15/16 dagen?
Andere vraag: je mag 1 keer per maand wisselen van abonnement, maar hoe werkt dat? Stel dat ik wissel op de 15e dag van een lopende maand, wordt dan de rest van de maand gecrediteerd? En telt mijn nieuwe abonnement vanaf die dag voor een maand? Of nog voor de volgende 15/16 dagen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2314
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 96 keer
kippewit schreef: 22 aug 2024, 14:39 Andere vraag: je mag 1 keer per maand wisselen van abonnement, maar hoe werkt dat? Stel dat ik wissel op de 15e dag van een lopende maand, wordt dan de rest van de maand gecrediteerd? En telt mijn nieuwe abonnement vanaf die dag voor een maand? Of nog voor de volgende 15/16 dagen?
Heb je meer of minder data nodig om te surfen? 1x per maand (30 dagen na de vorige wijziging) kan je gratis wisselen van aanbod. Ga gewoon naar je Myhey!-klantenzone en kies je nieuwe mobiele abonnement. Zodra je je verzoek hebt ingediend, gaat dit in. Wat de facturering betreft, eindigt je oude abonnement wanneer het nieuwe begint. Er wordt dan een pro rata berekening gemaakt op je volgende factuur.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 16:11
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 97 keer
Eindelijk werkt de verbruiksteller weer!
Ik heb nu Mobile L (de oude versie, met 40GB zowel in België als in de EU) met 5,- euro "levenslange" korting (dus 10,- euro per maand). Als ik echter probeer te upgraden naar de nieuwe Mobile L, staat er 50GB terwijl er op de hoofdpagina 80GB staat?
Ik heb nu Mobile L (de oude versie, met 40GB zowel in België als in de EU) met 5,- euro "levenslange" korting (dus 10,- euro per maand). Als ik echter probeer te upgraden naar de nieuwe Mobile L, staat er 50GB terwijl er op de hoofdpagina 80GB staat?
-
- Elite Poster
- Berichten: 923
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 06:50
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 112 keer
Dat komt vaak voor, best check je het met de klantenservice plus je krijgt een bevestiging waar de promo dan op moet staan.
Zo heb ik vast internet besteld aan €29 maar in de klantenzone staat €39.
Ps. De 10 GB extra van Hey M zie ik ook niet getoond bij m’n verbruik maar ze zijn er wel via #5580#. Dus ja..
Zo heb ik vast internet besteld aan €29 maar in de klantenzone staat €39.
Ps. De 10 GB extra van Hey M zie ik ook niet getoond bij m’n verbruik maar ze zijn er wel via #5580#. Dus ja..
-
- Pro Member
- Berichten: 269
- Lid geworden op: 19 aug 2024, 15:29
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 2 keer
50 GB is super veel data dat je nooit zal bereiken, 80 GB is gewoon overdreven voor normale mensen.satsurfer schreef: 22 aug 2024, 12:38 2024-08-22_14-35-57.jpg
Nieuwe topdeal:![]()
Mobiel abonnement zonder verbintenis en inclusief
80 GB data in BE
Waarvan 20 GB in de EU
Onbeperkt bellen
Onbeperkt sms/mms
Vorige maand naar M overgestapt, dus ik kan nu naar L overstappen?
In hun online platform staat er geen 80 GB te zien (weer manueel toe te voegen)?
2024-08-22_14-40-24.jpg
€9 voor 20 GB lijkt me genoeg voor iedereen.
Als ze nou een data jump hadden zoals BASE dan zou dat nog beter zijn.
ISP+TV: TN
-
- Premium Member
- Berichten: 453
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 18:43
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 27 keer
De 80gb Ipv 50gb is blijkbaar enkel voor de eerste 1500 klanten staat er nu op hun site. Zal niet geldig zijn voor de bestaande klanten
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 29 jul 2024, 12:25
- Bedankt: 5 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb inmiddels een Mobile S voor mijn zoon besteld. Hij zal het nieuwe schooljaar een smartphone nodig hebben. De kaart kwam netjes vrijdag binnen, twee dagenna bestelling. Ik heb de kaart deze morgen in het toestel gestoken en hij was binnen de 5 minuten actief. Het abonnement staat netjes in mijn app. Voorlopig weer heel goed gedaan van Hey. Het is overigens ook wel heel mooi, dat hij de telefoon heeft, maar dat ik alle 'features' kan bekijken en bedienen vanuit mijn app.