Hey Telecom

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 111 keer

Bericht

Dixit schreef: 4 maanden geleden Zou het kunnen dat de 10 GB van de badge als eerste worden verbruikt en dat zonder dat er een metertje gaat lopen ?
Dat denk (en hoop) ik wel ja: viewtopic.php?p=997820#p997820

Bij mij is de bundel dan de 10 GB extra ook uit het overzicht verdwenen maar ik zie inderdaad 200 MB roaming als 0,19 GB verbruikt dus dat klopt dan.

Je kunt ook eens #5580# bellen en op die manier je bundels checken. Ik vermoed inderdaad dat het zo is als je zegt.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 98 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bericht

Dixit schreef: 4 maanden geleden Ik heb nu een extra voordeel-badge "Extra 10 GB".
Same here, in de chat wouden ze eerst de 10GB niet geven "enkel voor nieuwe klanten", dan na aandringen want wel degelijk 20GB gezien en besteld, "ik kan dit normaalgesproken niet doen, maar zal het nu speciaal voor jou aanpassen"

Nu staat er nog steeds maar 10GB in de circle counter, wel bij "Mijn voordelen" staat er nu "Mobile 0€ 10 GB Extra"
Ben benieuwd wat er gebeurd als de eerste op is, wat je te zien krijgt...

Ook ineens data travel control op 0 euro laten zetten, dat was geen probleem.

Ze stuurden na een uur later een mail met "Zoals gevraagd, werd je abonnement gewijzigd. In de bijlage vindt je je nieuwe contract." en daar staan het correct in:
Aanpassing van een mobiele optie
Verzoek om de volgende parameter(s) voor het mobiele abonnement met telefoonnummer XXXX te
wijzigen :
 Travel Data Control limiet : 0
Nieuwe opties of promoties
Verzoek om nieuwe optie(s) voor het mobiele abonnement met telefoonnummer XXXX te activeren :
Promoties
10 GB extra
Dankzij deze promotie, geniet je van 10 GB extra op je mobiele-abonnementen die in aanmerking komen, voor
de volledige duurtijd van het contract. Deze promotie blijft geldig op voorwaarde dat het mobiel-abonnement
actief blijft. Je kan slechts 1 keer per gsm-nummer van dit aanbod genieten
Dixit
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 3 keer

Bericht

OK, Ptoeneigh, dus jouw metertje "normale data + EU" heet dus "10 GB Extra". Ik heb dat metertje (nog ?) niet, aangezien ik mijn extra 10 GB nog niet op heb en ook geen roaming data heb verbruikt.

De website wordt echter nog beter. Screenshot van vanmorgen:
screenshot website verbruik.jpg
Ineens in het Frans. Kan gebeuren.
Extra metertje van 20 GB erbij.
En bij geen van de metertjes verbruik (enfin, het kan zijn dat 0,03 GB hier naar 0 wordt afgerond).

We wachten af. Maar als er fouten worden gemaakt, dan lijken ze in ons voordeel te gebeuren. Is weer eens wat anders vergeleken met sommige andere telecomgiganten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 24 keer

Bericht

Modbreak:
gelieve toch het nodige respect te tonen voor de helpdesk
Dit illustreert weer eens dat het volstrekt terecht is dat ik de hey-support "aapjes" noem.

Met aapjes bedoel ik onserieuze mensen. Onserieuze mensen zijn soms onserieus omdat ze verondersteld worden zich onserieus te gedragen, of gedwongen worden hun werk op een onserieuze manier te doen. En dat is hier overduidelijk het geval. Orange geeft vaker wel dan geen promoties op hun hey-merk. Ze geven geen duidelijke instructies aan hun support m.b.t. welke voordelen op welke manieren kunnen gecombineerd worden en welke behouden blijven.
Orange behandelt hun personeel dus als aapjes. Het is een bizarre vorm van anti-elitarisme om wie dat aanstipt "elitarisme" te verwijten.
Daarnaast zijn hun administratieve systemen duidelijk niet in staat de eigenschappen van promo-formules correct te registreren en/of toe te passen. Desondanks mag de support de shit van Orange opkuisen.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Dixit schreef: 4 maanden geleden OK, Ptoeneigh, dus jouw metertje "normale data + EU" heet dus "10 GB Extra". Ik heb dat metertje (nog ?) niet, aangezien ik mijn extra 10 GB nog niet op heb en ook geen roaming data heb verbruikt.
Nee helaas is die meter / teller bij mij ook weer verdwenen maar op de achtergrond halen ze het verbruik wel nog van m’n (verborgen) 10 GB teller af, alleen roaming dus komt uit de andere pot. Ik kan me voorstellen dat reguliere klanten er niets meer van begrijpen, maar misschien ook niet naar kijken, uiteindelijk klopt het wel, maar het is onoverzichtelijk.

Beetje vreemd eigenlijk als je denkt dat de techniek gebaseerd is op Orange systemen, de grootste operator in Frankrijk en al tientallen jaren actief in België, maar de online klantenzone is wel de slechtste, meest verwarrende die ik ooit heb gezien.

Voor m’n vast internet heb ik Base, wat een zalige klantenzone en app. Ik kan zelfs mijn dagelijks vast internet verbruik zien, dat heeft hij Hey in al die maanden nooit gewerkt. Maar soit: 20 GB voor €4 en m’n facturen kloppen altijd dus uiteindelijk is het goed hè.

Toegevoegd na 3 minuten 30 seconden:
De helpdesk is trouwens altijd vriendelijk en behulpzaam. Daar kan ik niets van zeggen. Als ze beter geïnformeerd zouden worden van bovenaf en als de systemen eens zouden werken, zou het meer dan de helft van de support tickets schelen natuurlijk. Ik schat dat de verwarrende communicatie ze 1 tot 3 FTE extra kost. Tel uit.
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 24 keer

Bericht

Telenet, Proximus en Orange zijn dan ook geen merken voor mensen die met cijfers rekenen. Er staan wel cijfers bij de producten, maar die dienen in de eerste plaats om de producten onderling te positioneren, en om aan juridische verplichtingen te voldoen. De commerciële logica van massa-merken is "vibes"-based. Dat de klantenzone, de plek waar de klant cijfers consulteert en manipuleert, vierkant draait, is dan ook gewoon par for the course.

Als Orange dan een B-merk creëert voor de mededinginsoptics, trekt dat, helaas voor hen, niet alleen armen aan, maar ook lifehackende middenklassers voor wie het een hobby is om te zien dat ze voor elke nutsdienst het meeste voor het minste te krijgen. Als ik zie wat er in deze thread allemaal gepost wordt van screenshots, dat is een mate van grondigheid, voorbereiding en strategisch overleg die ik eerder associeer met rechtszaken die om miljoenen euro's draaien. Ik begrijp dat natuurlijk qua competitieve hobby, en ik kan niet ontkennen dat mensen niet meer doen dan verzoeken om de naleving van hun contractuele rechten. Maar je moet ook eens reflecteren over de absurde positie van de hey-support. Die zitten geklemd tussen een systeem gemaakt voor mensen die niet met cijfers rekenen, en een klantentype dat het keihard speelt om geen cent te veel te betalen en elke megabyte waar ze recht op hebben effectief ter beschikking te hebben.
Dixit
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Goed nieuws, Ptoeneigh ! Ook BASE heeft zijn (mobiele) app om zeep geholpen.

Die was bij ons altijd al gaar. Mijn vrouw en ik hadden beiden prepaid, dus elke maand 1 GB (of 2 GB) 'gekocht'.
De metertjes stonden al vanaf de aankoop op "Bijna op !", maar het verbruik was wel degelijk correct. Dus als je dan nog 50 MB over had, dan wist je 'klaar voor deze maand !'.

Welnu, diezelfde metertjes geven nu extra quatsch aan. Mijn vrouw zou 98 GB hebben verbruikt. Jawadde, het is Hey Telecom niet !
Ik ben al over en als mijn factuur over zo'n 2 1/2 week goed gaat bij Hey dan gaat zij ook naar de basisformule.
kippewit
Plus Member
Plus Member

Bericht

Nog 9 uur om te beslissen of ik ook van 40 GB voor 10 euro overstap naar 20 voor 4.

De metertjes bij mijn vrouw:

In de app:
Belgie + EU: 0,25 GB van 10 GB verbruikt
Apart tellertje EU (?): 0 GB van 0 GB verbruikt

Op de site:
10 GB extra: 0,11 GB van 10 GB verbruikt
Belgie + EU: 0 GB van 10 GB verbruikt

🤷🏼‍♂️
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

kippewit schreef: 4 maanden geleden Nog 9 uur om te beslissen of ik ook van 40 GB voor 10 euro overstap naar 20 voor 4.

(..)

🤷🏼‍♂️
Je kunt op je facturen van de laatste maanden je verbruik eens bekijken en zodoende beslissen.

Tenzij je echt fors in roaming verbruikt zou ik je de nieuwe formules aanraden: Hey M voor €4 met 10 GB extra (moet je via de klantendienst laten toevoegen).

Als dat niet (meer) zou voldoen kun je altijd nog naar 50GB + 20 in Roaming voor €9.

Ik kom zelf van de “20GB boostes” dus 40 GB voor €10 maar ben overgegaan naar Hey M voor €4 omdat het op jaarbasis met 2 nummers toch scheelt. Principieel dus.
Het hele jaar ligt ons verbruik onder de 10 GB met 1x een uitschieter naar 13 GB dus ja.

In veel GSM’s kun je kijken waar het grote verbruik zit en daar desnoods een beetje op letten (bijv cloud backup zoals foto’s alleen over wifi) om zodoende toe te komen.
Dixit
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Inmiddels heeft VossyGamer ook zijn antwoord op het Hey forum. Volgens Rizlaine gebruik je eerst de gezamenlijke pot van 10 GB voor data in België en roaming. Daarna begin je de tweede 10 GB te verbruiken (maar die uitsluitend in België). De app moet nog worden geüpdate om dat allemaal goed weer te geven.

Dat zou dan iets ongunstiger zijn dan wij verwachtten.

Immers, als ik eerst 12 GB in België heb verbruikt en daarna naar een ander land in de EU ga, dan is in dit geval het feestje al voorbij. Pot is op, geheel en al in België.
Als de badge als eerste zou worden verbruikt, dan is die op, maar dan zit er dus nog 8 GB in de gezamenlijke pot voor gebruik in de EU.

Op te volgen dus.
Saturno
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Bericht

Ik heb nog de 20gb boost met lifetime -5€ dus aan 10€, nu dus 40gb in België en EU.
Om buiten bundel verbruik tegen te gaan kan ik dus best via Facebook messenger vragen om national data control en travel data control op 0€ te zetten? De rest van mijn contract blijft dan ongewijzigd veronderstel ik?
Weet iemand of je standaard met Hey! kan sms parkeren?
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Dixit schreef: 4 maanden geleden Volgens Rizlaine gebruik je eerst de gezamenlijke pot van 10 GB voor data in België en roaming. Daarna begin je de tweede 10 GB te verbruiken (maar die uitsluitend in België). De app moet nog worden geüpdate om dat allemaal goed weer te geven.

Dat zou dan iets ongunstiger zijn dan wij verwachtten.
In de praktijk is mijn ervaring gelukkig (nog) andersom: eerst maak je je nationale data op (de bonus van 10 GB dus).
Dat is die zelfde Rizlaine die beweerde dat de ‘Roaming Data Control’ niet gewijzigd kon worden, “ze ging het bespreken in het team” yeah right, pas toen ze bericht van ombudsman kregen werd het besproken ;-)
Haar tip was om dan in het buitenland je 4G data dan maar af te zetten. :bang:
En dat is dan de community manager :-D
Grappig dat ze over 4G spreekt want dat is inderdaad het enige dat ik hier in België zie. Maar zodra ik de grens over rijd naar NL DE of FR is het 5G.

Toegevoegd na 2 minuten 56 seconden:
Saturno schreef: 4 maanden geleden Om buiten bundel verbruik tegen te gaan kan ik dus best via Facebook messenger vragen om national data control en travel data control op 0€ te zetten? De rest van mijn contract blijft dan ongewijzigd veronderstel ik?

1. Ja inderdaad. Best even vragen om het op 0 te zetten. Veder behoud je alles zoals het nu is.

2. SMS parkeren: ik weet dat multimedia aankopen etc geblokkeerd zijn. Kwestie van proberen natuurlijk maar ik zou het afraden en beter een app gebruiken dat is meestal goedkoper, bijv die van KBC of 4111 zelf.
Dan zit je niet met extra (SMS) kosten.

Toegevoegd na 3 minuten 7 seconden:
@VossyGamer is het je gelukt om de Nationale data control ook op €0 te krijgen of moet dat ook weer via de ombudsman? :-)
Dixit
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

De Nederlandse ombudsman heeft als reactie op mijn klachten (destijds) geschreven: "Wij zijn niet de back office van Ben !"
Dat gaat bij Hey straks ook wel lukken...

Wat wordt er overigens geblokkeerd als de 60 euro (of welke limiet dan ook) zijn overschreden ? Alles ?
Da's ook niet zo fijn als je op reis bent in 1 van de wildere landen in deze wereld.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 229 keer
Bedankt: 95 keer

Bericht

Ik heb de data travel van mijn dochter die in italie zit op 20 € laten zetten omdat ze al 15 € buiten bundel is, via de hey chat was geen probleem.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Nexus1980
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 29 keer

Bericht

Saturno schreef: 4 maanden geleden Ik heb nog de 20gb boost met lifetime -5€ dus aan 10€, nu dus 40gb in België en EU.
Om buiten bundel verbruik tegen te gaan kan ik dus best via Facebook messenger vragen om national data control en travel data control op 0€ te zetten? De rest van mijn contract blijft dan ongewijzigd veronderstel ik?
Gebruik best Seety. Je krijgt meer controle, geen dienst dat je extra voor moet betalen.
Dixit
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Het is vandaag 1 augustus. De afteller staat niet meer op de website.
Gedaan met de zomerpromo "Hey M 10 GB = 20 GB !"

Nou en of.

Als je nu naar de website gaat... is Hey M sowieso 20 GB.

Dan zal het met onze 20 GB ook wel goed komen, zeker ? Zouden we nu 20 GB "plus 10 GB voordeel" hebben verdiend ?
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Dixit schreef: 4 maanden geleden Als je nu naar de website gaat... is Hey M sowieso 20 GB.

Dan zal het met onze 20 GB ook wel goed komen, zeker ? Zouden we nu 20 GB "plus 10 GB voordeel" hebben verdiend ?
Op de homepage staat het als 20 GB maar bij de product details / overzicht abonnementen en voorwaarden staat het (nog) als 10 GB.

De MyHey app geeft nog steeds de extra 10 GB niet in het verbruiksoverzicht, de website WEL.
Bij #5580# zie ik wel verschillende 10 GB bundels. Dus ja geen idee of ze er zelf nog aan uitkomen, op de achtergrond is de data toegewezen en lijkt de oorspronkelijk inbegrepen 10GB bundel pas te worden aangesproken in roaming (of nadat de andere op is) dus so far so good he, content met de prijs ;-)
Dixit
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Als ik #5580# bel, lijkt het resulterende berichtje slechts de helft te zijn. Het is precies afgekapt (Samsung phone). Moet je nog een extra actie doen om de rest ook te krijgen ?
Voor wat betreft de website heb ik ook 2 metertjes. En ze blijven allebei stug op 0 staan. Ook goed.
Nexus1980
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 29 keer

Bericht

Dixit schreef: 4 maanden geleden Als ik #5580# bel, lijkt het resulterende berichtje slechts de helft te zijn. Het is precies afgekapt (Samsung phone). Moet je nog een extra actie doen om de rest ook te krijgen ?
Voor wat betreft de website heb ik ook 2 metertjes. En ze blijven allebei stug op 0 staan. Ook goed.
Ja, staat eronder. Je drukt 1.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 98 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bericht

Ja, 1 voor page down, 8 voor page up en 9 voor home. Raar dat ze niet alles ineens sturen.

Als ik met de Hey SIM bel naar #5580# krijg ik (alle tekst doorlopen):
Verbruik: 0.00 Euro Incl.BTW
Team Member Forfait (onbeperkt): 9 Berichten.
Oproepen naar elk netwerk (onbeperkt): 11m
Data (10 GB = 10240 MB): nog 10112.36 MB beschikbaar
Verbruik: 0.00 Euro Incl BTW
Bellen naar alle netwerken (5u 0min): nog 4u 46m beschikbaar
Transfer euro (0.00 EURO): nog 0.00 Euro beschikbaar
Sms'en/Mms'en (1000 SMS): nog 1000 Berichten. beschikbaar
10 GB extra (10 GB=10240 MB): nog 10076.31 MB beschikbaar
10GB Extra (10 GB=10240 MB): nog 10165.52 MB beschikbaar
Surfvolume (10 GB=10240 MB): nog 10240 MB beschikbaar
Ik heb wel verdacht veel data/sms/bel potten hier :-o
Let ook op de verschillen in 10GB extra datapotten, de ene met spatie na GB, de andere met hoofdletter E...
Dixit schreef: 4 maanden geleden Zouden we nu 20 GB "plus 10 GB voordeel" hebben verdiend ?
Ja, ofwel heb ik nu nog de overblijfselen (die nog moeten vervallen als de maand om is?) van het vorige abbo van 40GB 15 euro, ofwel heb ik echt 40GB data op een 20GB 9 euro abbo, time will tell...
VossyGamer
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 31 keer

Bericht

Ik heb zelfs nog bij 2 abonnementen die van L naar M veranderd zijn, bij beide 2x een extra pot met 50 GB. Lol
Int.: Afbeelding hey! internet (29 €/maand)
Tel.:Afbeelding hey!: 50GB BE + 20GB EU (9 €/maand)

Totaal = 38 €/maand
Dixit
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Bedankt. Dat werkt. Ik heb 3 potten van 10 GB, 1 pot van 20 GB, 1 pot van 50 GB, onbeperkt bellen, onbeperkt SMS, 5 uur bellen en 1000 SMS.

Zo mooi zal het wel niet zijn...

Toch lijkt het er op, dat in geval van twijfel of 'foutjes' Hey de klant aan het langste eind laat trekken. Een verademing !
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 133 keer

Bericht

Volgens hey is esim niet mogelijk. Echter zie ik wel dat de hulppagina van esim aanwezig is enkel geen informatie aanwezig.

Weet iemand meer?

En kan het kwaad om via Orange de esim naar Hey te doen?
diederik_moortgat
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Mijn echtgenote is onlangs even geswitcht van hey naar Orange [esim] en nu terug bij hey.

Esim perfect behouden en heeft zelfs visual voicemail.

Dus vreemd dat het bij hey zelf niet lukt.

Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

diederik_moortgat schreef: 4 maanden geleden Mijn echtgenote is onlangs even geswitcht van hey naar Orange [esim] en nu terug bij hey.

Esim perfect behouden en heeft zelfs visual voicemail.
Bijzonder dat Visual Voicemail behouden is. Bij mijn switch destijds gaf het een hoop gedoe: visual voicemail werkte nog niet maar de sms notificaties van gewone voicemail kwamen ook niet aan dus ik zat er wat tussenin, een technische tweedelijns helpdesk van Orange heeft toen redelijk wat werk gehad om dit op te kuisen in de systemen.

Ik raad je aan het te testen maar als het echt werkt dan is dit een vooruitgang!
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 28 keer

Bericht

Ik ben op 31 juli van Orange naar Hey gegaan, de mail zei dat ik niets moest doen en binnen de 24uur in orde ging komen. Nog altijd niets van gemerkt LOL
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 58 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

bollegijs schreef: 4 maanden geleden Ik ben op 31 juli van Orange naar Hey gegaan, de mail zei dat ik niets moest doen en binnen de 24uur in orde ging komen. Nog altijd niets van gemerkt LOL
Tja altijd bij low-cost zeker. Bij Hello Bank wacht ik al meer dan 3 weken op mijn rekening geopend te krijgen :lol:
Dixit
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Et hop... weeral een nieuwe (nou ja... nieuwe...) summer deal. U raadt het al: 20 GB in plaats van 10 GB. Tot en met 31 augustus.
Je bent echt wel heel erg gesjareld als je een abonnement hebt bij Hey Telecom zonder promo.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Ik vind het zo vervelend dat ik online niet kan bestellen bij Orange...

Voor esim behoud.

Toegevoegd na 1 uur 39 seconden:
De vraag is kom ik met 20 GB toe.
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 760 keer
Bedankt: 499 keer
Recent bedankt: 14 keer

Bericht

Kijk op je facturen tot hiertoe?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

24 GB zegt het.

Dus zou ik dan 20 GB nemen? Moet dan misschien mijn gebruik eens nakijken.
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 87 keer
Recent bedankt: 3 keer

Bericht

Als je huidig verbruik 24gb is zal je niet toekomen met 20gb :)
Logisch toch, of mis ik iets?

2 opties:
- je verbruik minderen.
- hoger abo nemen.
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Ik wil proberen om dat gebruik te minderen. Want het is zo nipt. Het is niet dat ik over de 30 GB zit.
Dixit
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

20% overschrijding is niet zo 'nipt'. Vooral omdat 4 GB extra je zo'n 40 euro extra kosten.

Je kan het 50 GB abo nemen aan €14, het een paar maanden aankijken en dan downsizen. Er is een risico dat je dan de promo "10+10 GB" kwijt speelt, maar aangezien Hey de ene na de andere zomerpromo doet van "10+10" vermoed ik, dat de 20 GB snel permanent wordt.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Dixit schreef: 4 maanden geleden Het is vandaag 1 augustus. De afteller staat niet meer op de website.
Gedaan met de zomerpromo "Hey M 10 GB = 20 GB !"

Nou en of.

Als je nu naar de website gaat... is Hey M sowieso 20 GB.

Promo is terug actief en loopt tot 31/08.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Is dit zocorrect met de promo?

Afbeelding
Dixit
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Jouw scherm ziet er anders uit dan het mijne. Maar het lijkt wel op wat de bedoeling is, namelijk je gebruikt eerst (in België) je 10 GB Extra en daarna je 10 GB.
In het buitenland (EU) loopt uitsluitend je 2e meter.

Ik zou zeggen: alles in orde.
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 760 keer
Bedankt: 499 keer
Recent bedankt: 14 keer

Bericht

Is wel gans anders dan bij mij (teller net gereset)
Screenshot_20240807_193556.png
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Dixit
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

De mijne.
Screenshot_20240807_202348_My hey!.jpg
Ik heb deze ganse maand lekker gesurft, dus die 0,09 GB slaat nergens op. Mijn theorie is, dat ik mijn "10 GB Extra" heb verbruikt, maar dat het bijbehorende metertje nog niet in mijn app staat.

Maar goed. Qu'est-ce qu'on s'en fout. Als deze provider in de fout gaat - als - dan is het in ons voordeel. Ik ben fan !

Toegevoegd na 27 minuten 52 seconden:
Oeps. De eerste die ze bij zijn couillons hebben, heeft zich gemeld op het Hey! forum.
10+10. Nog bij verre van geen 20 GB verbruikt. En toch meldt de app een stevig meerverbruik. Ik ben benieuwd naar zijn factuur.

Toegevoegd na 20 uren 26 minuten 46 seconden:
Het is vandaag dag 1 van mijn factuurcyclus en ik heb nu ook het 10 GB Extra metertje erbij. Niet in de app, wel op de site. Uitstekend!
Screenshot_20240808_172107_Chrome.jpg
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 28 keer

Bericht

Hey Kevin,

Excuses voor mijn late reactie. Ik zie dat het nog steeds in behandeling is. Vanwege een algemene storing is het uitgelopen. Ik wil je vriendelijk vragen om geduld te hebben.

- Tekin 😇
:bang: