Dixit schreef: ↑4 maanden geleden
Volgens Rizlaine gebruik je eerst de gezamenlijke pot van 10 GB voor data in België en roaming. Daarna begin je de tweede 10 GB te verbruiken (maar die uitsluitend in België). De app moet nog worden geüpdate om dat allemaal goed weer te geven.
Dat zou dan iets ongunstiger zijn dan wij verwachtten.
In de praktijk is mijn ervaring gelukkig (nog) andersom: eerst maak je je nationale data op (de bonus van 10 GB dus).
Dat is die zelfde Rizlaine die beweerde dat de ‘Roaming Data Control’ niet gewijzigd kon worden, “ze ging het bespreken in het team” yeah right, pas toen ze bericht van ombudsman kregen werd het besproken
Haar tip was om dan in het buitenland je 4G data dan maar af te zetten.
En dat is dan de community manager
Grappig dat ze over 4G spreekt want dat is inderdaad het enige dat ik hier in België zie. Maar zodra ik de grens over rijd naar NL DE of FR is het 5G.
Toegevoegd na 2 minuten 56 seconden:
Saturno schreef: ↑4 maanden geleden
Om buiten bundel verbruik tegen te gaan kan ik dus best via Facebook messenger vragen om national data control en travel data control op 0€ te zetten? De rest van mijn contract blijft dan ongewijzigd veronderstel ik?
Weet iemand of je standaard met Hey! kan sms parkeren?
1. Ja inderdaad. Best even vragen om het op 0 te zetten. Veder behoud je alles zoals het nu is.
2. SMS parkeren: ik weet dat multimedia aankopen etc geblokkeerd zijn. Kwestie van proberen natuurlijk maar ik zou het afraden en beter een app gebruiken dat is meestal goedkoper, bijv die van KBC of 4111 zelf.
Dan zit je niet met extra (SMS) kosten.
Toegevoegd na 3 minuten 7 seconden:
@VossyGamer is het je gelukt om de Nationale data control ook op €0 te krijgen of moet dat ook weer via de ombudsman?