DCSTAR / Fusa down

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Voor zover ik heb kunnen zien, is er NIET uitgeweken naar arbor cloud.
het AS_PATH was steeds 8220 42160.
Dus er werd enkel gebruik gemaakt van de arbor infrastructuur van Colt.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

**
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez 04 sep 2021, 10:59, in totaal 1 gewijzigd.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Succes Tim, idd het is een eeuwig kat en muis spel, mooi om niet te betalen, iedereen zou dat moeten doen. Is met spam idem zolang er 1 betaald / klikt blijft het nuttig om die praktijken blijven te doen.

Ik ben ook met een review bezig van onze infrastructuur en je hebt idd de dagelijkse aanvallen die bijna automatisch gemitigeerd worden en dan soms een uitschieter, zoals wij ook gehad hebben. En dan wordt dat je nieuwe base line en zo blijf je bezig. De grootste verliezers zijn de eind klanten en jij als leverancier, want je staat bijna machteloos.

Ik ben blij voor jullie dat het voorbij is.

PS: En die aanbiedingen krijgen ken ik, zowel van zeer gereputeerde als van schimmige partijen ;-), mijn telefoon stond die keer ook niet stil.
bogon
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 dec 2020, 14:23
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 7 keer

Vreemd dat er "maar" 1000 EUR gevraagd werd. Deze aanval moet toch wel meer dan dat gekost hebben?

Worden er nog hosts geblokkeerd? Een klant van mij (residentiëel Telenet abbo) kan nog steeds niet verbinden. Ook niet met IPv6.
EDIT: Is vandaag opgelost!
EDIT 2: Bleek zijn zoon te zijn die games zat te downloaden over dezelfde powerline-verbinding :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”