YOIN (was: Youfone) komt in België
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 119 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Correctie, je kan als nieuwe klant een link die al 5 keer gebruikt is, niet meer gebruiken.cadsite schreef: 2 maanden geleden Die link blijft voor nieuwe klanten werken, onbeperkt.
De enige beperking die er op zit is voor de persoon die de link deelt, hij of zij kan slechts 5 x €10 ontvangen voor elke nieuwe aangebrachte klant.
Had dit geprobeerd met jouw link en kreeg de melding dat de limiet al bereikt was
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Had dezelfde reactie als jou en heb hun gewoon gestuurd, kreeg volgend antwoord:
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 40 keer
Reactie van Yoin.
https://www.yoin.be/nl/order
12 maanden gratis onbeperkt bellen bij abn van10, 12 en 13 en 25, 30 en 40 gb.
Laagste abonnement veranderd niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 72 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Stelt ook niet veel voor, dus een eenmalige €12 korting het eerste jaarblidi schreef: 1 maand geleden Reactie van Yoin.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Ik heb vandaag gezien dat ze een abo aanbieden van 25GB voor 10 euro (11 euro voor limietloos bellen en sms'en dit is nu 12 maanden gratis). Ik ben Yoin klant en tevreden dus ben overgestapt op dit abonnement.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 3 keer
Zeer goede vraag!lucdec schreef: 1 maand geleden Als je halfweg de lopende maand stopt bij Yoin, krijg je dan de helft van je abo voor deze maand terug of is dit verloren?
Ik volg ...
Zelf ben ik gisteren ( 16/12 ) klant geworden bij Digi voor mobiel, en heb ik mijn abonnement voor mobiel bij Yoin voor de volledige maand december betaalt. Dus ik hoop dat ik zelf kan beslissen wanneer ik mijn simkaart van Digi activeer, zodat ik nog kan gebruik maken van mijn abonnement bij Yoin tot ergens einde december.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
JoskeVermeulen schreef: 1 maand geleden Factuur wordt pro rata berekend bij opzegging, zie FAQ. Niets te verliezen dus.
Ik vind hiervan niets terug op de website van Yoin
Heb mail verzonden naar de klantendienst van Yoin hieromtrent. Benieuwd naar hun reactie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 73 keer
Dag JoskeJoskeVermeulen schreef: 1 maand geleden Factuur wordt pro rata berekend bij opzegging, zie FAQ. Niets te verliezen dus.
Je hebt gelijk, nochtans eerst gekeken en niet gevonden, nu wel
https://www.yoin.be/nl/service/faq/over ... te-factuur
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Starter
-
- Elite Poster
- Bedankt: 73 keer
Ik ben overgestapt van Yoin naar Hey.Avenger 2.0 schreef: 2 weken geleden Heeft Yoin eigenlijk wel 5G? Had bij MV thuis 5G overal, nu bij Yoin ineens maar 4G. Toch wel raar...
Toen ik startte bij Yoin had ik nog geen 5G gsm.
Ik Vond de ontvangst bedroevend, op vele plekken, ook thuis geen bereik. Ik begreep het niet goed, want Proximus pocht altijd zo met hun netwerk. Een nieuwe 5G gsm bracht bij Yoin geen soelaas...enkel 4G
Nu heb ik een 5G gsm en Hey ondersteunt dit. Het bereik is echt met een sprong vooruit gegaan. Praktisch overal bereik nu, ook thuis. Wil nooit meer terug naar 4G
-
- Member
- Recent bedankt: 2 keer
Ik heb hetzelfde ervaring (het was wel bij DIGI maar dat is momenteel hetzelfde netwerk als Yoin). Met enkel 4G is mijn verbinding echt niet goed, ik viel veel te vaak op 3G zelfs. Hierdoor zou ik nooit voor Yoin kunnen kiezen. Bij een provider met 5G is het veel beter, zelfs binnenshuis.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 72 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Wat met bestaande abonnementen? Wordt dat automatisch aangepast?
Edit: Heb zelf gewoon abonnement gewijzigd en hierdoor krijg ik ook aan €9.
Voor wie nog een maand gratis wil: https://www.yoin.be/vriendendeals/?v=zi ... EoTVdPCv2q
Edit: Heb zelf gewoon abonnement gewijzigd en hierdoor krijg ik ook aan €9.
Voor wie nog een maand gratis wil: https://www.yoin.be/vriendendeals/?v=zi ... EoTVdPCv2q
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Net gezien, weer een goede deal. Ik heb mijn abonnement direct ingezet. 2€ kortingJens schreef: 1 week geleden Nieuwe superdeal Yoin.be
€ 9 /maand 25GB+ onbeperkt min/sms
€ 8 /maand 25GB+ 200min + 500sms
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 481 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Idem hier.
Ik betaal nu €16 voor 3 abonnementen (1 x yoin en 2 x hey) met elk 25GB. Compleet geschift als je dat vergelijkt met vroeger.
Mijn eerste abonnement kostte me 500BEF en daarin zaten 0 minuten, 0 SMS'sen en geen data (want dat bestond nog niet)
Ik betaal nu €16 voor 3 abonnementen (1 x yoin en 2 x hey) met elk 25GB. Compleet geschift als je dat vergelijkt met vroeger.
Mijn eerste abonnement kostte me 500BEF en daarin zaten 0 minuten, 0 SMS'sen en geen data (want dat bestond nog niet)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 264 keer
- Bedankt: 533 keer
Vandaag mail van Yoin ontvangen dat ze ook vast internet (VDSL) aanbieden vanaf 35 euro per maand. Weet niet of het hier al ter sprake is gekomen.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 18 keer
Welke prijszetting ? Ze profiteren van glasvezel en de tarieven zijn hoger dan DSL. Logische prijszetting dan toch?
EDP heeft 't overlaatst nog uitgelegd.. als Px DSL uitfaseerd moeten ze klanten overzetten, hoewel dit duurder is voor hun (en dus meer opbrengst voor Px) hebben ze er toch voor gekozen exact dezelfde prijs voor fiber te vragen. Een commerciële (geste)beslissing die yoin niet neemt blijkbaar
EDP heeft 't overlaatst nog uitgelegd.. als Px DSL uitfaseerd moeten ze klanten overzetten, hoewel dit duurder is voor hun (en dus meer opbrengst voor Px) hebben ze er toch voor gekozen exact dezelfde prijs voor fiber te vragen. Een commerciële (geste)beslissing die yoin niet neemt blijkbaar
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 481 keer
- Recent bedankt: 7 keer
edpnet is geen vzw, dus ze zullen er nog wel winst op maken.
Welk voordeel je hebt aan fiber dat trager is dan vdsl is voor mij dan ook een grote vraag.
Welk voordeel je hebt aan fiber dat trager is dan vdsl is voor mij dan ook een grote vraag.