YOIN (was: Youfone) komt in België
-
- Plus Member
- Berichten: 170
- Lid geworden op: 12 nov 2003, 09:56
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 8 keer
Wel 2GB minder en de meeste mensen hebben geen sociaal tarief.streulma schreef: ↑02 mei 2023, 14:10 Onlangs kwam ik een post tegen hier op het forum waarin iemand zei dat diegenen die bij Proximus zitten het kunnen goedkoper doen bij Youfone.
Maar niet in mijn geval :
YOUFONE
12 GB data
Onbeperkt bellen
Onbeperkt sms
13 Euro per maand
Proximus
10 GB data
Onbeperkt bellen
Onbeperkt sms
11,59 Euro per maand (sociaal tarief)
Dus ik zit nog altijd goed.
Standaard tarief voor PX is €19,99 of €16,99 voor 1j
-
- Premium Member
- Berichten: 564
- Lid geworden op: 30 apr 2007, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 15 keer
- Recent bedankt: 1 keer
You fone ging normaal begin 2023 toch ook vast internet aanbieden?
Heb daar niets meer over gehoord.
Heb daar niets meer over gehoord.
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.00
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.00
-
- Elite Poster
- Berichten: 3613
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 17:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 95 keer
Ja er was al een tijdje sprake van youfone en nu ook van hey die zou komen met vast internet ... maar nog niet veel vooruitgang blijkbaar.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
- Berichten: 6481
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 15:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 216 keer
- Bedankt: 466 keer
- Recent bedankt: 10 keer
In november was er een oproep naar 20 vrijwilligers om in het test-team te zitten voor een 6 maand durende test.
Je kon je inschrijven tot 30/11/22.
Ik vermoed dat de test nu op zijn eind loopt, dus dat het wel nog enkele weken/maanden kan duren.
Je kon je inschrijven tot 30/11/22.
Ik vermoed dat de test nu op zijn eind loopt, dus dat het wel nog enkele weken/maanden kan duren.
-
- Member
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 03 maa 2007, 13:21
- Bedankt: 12 keer
Bij Youfone terug enkele nieuwe tarieven, vb 1gb + 200min/sms voor €5/maand of 15gb + 200 min/sms voor €12/maand.
Ook bij de goedkoopste abo's (niet iedereen heeft 10gb en onbeperkt bellen nodig) krijg je toch steeds meer waar voor uw geld.
Ook bij de goedkoopste abo's (niet iedereen heeft 10gb en onbeperkt bellen nodig) krijg je toch steeds meer waar voor uw geld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 26 jan 2011, 17:44
- Uitgedeelde bedankjes: 94 keer
- Bedankt: 73 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Naast wat je krijgt aan minuten/sms/data voor je geld is er ook nog de kwaliteit van het netwerk.
Ik ben zelf Hey! en kom van JIM. Ik merk in mijn regio wel minder kwalitatieve dekking via Hey!. Voor mij maakt dit niet zoveel uit, maar ik kan me inbeelden dat dit voor anderen een dealbreaker kan zijn.
Ik ben zelf Hey! en kom van JIM. Ik merk in mijn regio wel minder kwalitatieve dekking via Hey!. Voor mij maakt dit niet zoveel uit, maar ik kan me inbeelden dat dit voor anderen een dealbreaker kan zijn.
-
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 10:16
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 84 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Bizar Flippi...
Hey! gebruikt het Orange netwerk.
En Jim Mobile gebruikt ook Orange (sinds 2019, daarvoor BASE/Telenet)
Hey! gebruikt het Orange netwerk.
En Jim Mobile gebruikt ook Orange (sinds 2019, daarvoor BASE/Telenet)
iPhone 13 Pro: Citymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
- Berichten: 6026
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 21:39
- Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
- Bedankt: 1645 keer
- Recent bedankt: 30 keer
JIM Mobile is een product van Mobile Vikings nv, dus Proximus-netwerk.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210601_96081939
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210601_96081939
-
- Member
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 03 maa 2007, 13:21
- Bedankt: 12 keer
Ik vind niet dat je dit zo zwart-wit kan zeggen, al is die discussie hier al gevoerd. Hey heeft zeker scherpe tarieven maar bij hun heb je maar 3 tariefplannen en kan je niet 200 min bellen voor €5. Hun goedkoopste abo van €7 (na promoperiode) heeft maar 60 min bellen terwijl het dus 30% duurder is.
Ook voor iemand die steeds toekomt met 10gb data en 200min bellen voor €10 (of 15gb voor €12), zie ik niet in waarom je bij Hey na de promoperiode €15 zou betalen voor 20gb data en onbeperkt bellen als je dat niet nodig hebt.
Indien je bij Hey wel binnen het profiel past, zit je daar zeker goed. Bij Youfone zijn er wel veel meer tariefplannen. Voor bepaalde profielen zal je goedkoper af zijn en voor andere weer duurder.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2403
- Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
- Bedankt: 119 keer
Hey! is €10 voor 24 maanden, voor mij is dat een abo van €10 (voor 10GB-20GB).
Binnen 2 jaar ziet het telecomlandschap er weer heel anders uit. Ik verander het gezin hier regelmatig.
Binnen 2 jaar ziet het telecomlandschap er weer heel anders uit. Ik verander het gezin hier regelmatig.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Zo zie ik het ook. En ze hebben VoWIFI/VoLTE. A-Tier operator.
Niet Edpnet, Jim/MV, Carrefour Mobile,...
Paar weken terug zelfs levenslang korting 5€. Helaas niet voor bestaande klanten.
Weet wel niet hoe lang je 'klant af' moet zijn, om er recht op te hebben. Juni 2024 vervalt mijn korting, desnoods dan paar maand op Youfone vr 10€.
Niet Edpnet, Jim/MV, Carrefour Mobile,...
Paar weken terug zelfs levenslang korting 5€. Helaas niet voor bestaande klanten.
Weet wel niet hoe lang je 'klant af' moet zijn, om er recht op te hebben. Juni 2024 vervalt mijn korting, desnoods dan paar maand op Youfone vr 10€.
-
- Pro Member
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:25
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 17 keer
Iets eigenaardig aan de hand. Mijn vrouw recent overgezet op Youfone. Toen liep er een soort van promo countdown. Ik zou durven zweren dat ik ingetekend heb op 10GB + 2 GB (promo) en onbeperkt bellen/smsen aan € 13.
Nu zijn we een goeie twee maand verder en bij nazicht merk ik op dat we hiervoor € 15 betalen. Zelfs nu heb je voor € 15 een beter aanbod dan hetgeen ze vandaag heeft.
In de bestelbevestiging stond effectief € 15. Mijn fout dus … al blijf ik erbij dat de website iets anders aangaf.
Nu zijn we een goeie twee maand verder en bij nazicht merk ik op dat we hiervoor € 15 betalen. Zelfs nu heb je voor € 15 een beter aanbod dan hetgeen ze vandaag heeft.
In de bestelbevestiging stond effectief € 15. Mijn fout dus … al blijf ik erbij dat de website iets anders aangaf.
-
- Plus Member
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 28 aug 2013, 18:31
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik heb het ook gehad.
Ik had de 40GB + 5G met onbeperkte min/sms aangeklikt.
Toen stond er unlimited ipv onbeperkte min/sms
Rechts bij Mijn bestelling stond er €22.00.
Toen ik op verder klikte kwam er €25.00 te staan.
Ben toen gestopt met bestellen. Ik vertrouwde het toen niet meer.
Ik heb geen zin in discussies
Ik had de 40GB + 5G met onbeperkte min/sms aangeklikt.
Toen stond er unlimited ipv onbeperkte min/sms
Rechts bij Mijn bestelling stond er €22.00.
Toen ik op verder klikte kwam er €25.00 te staan.
Ben toen gestopt met bestellen. Ik vertrouwde het toen niet meer.
Ik heb geen zin in discussies
-
- Pro Member
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:25
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 17 keer
Gezien het mijn vrouw haar nummer is heb ik haar emailadres opgegeven ter confirmatie. Het is haar echter volledig ontgaan dat er € 15 stond.
Ik kan Youfone dus weinig verwijten, het is men eigen schuld. Echter, ik val in herhaling, stond er op de site een ander tarief. Hun promo countdownklok was dan wel afgelopen, allicht zal het tarief niet dynamisch zijn aangepast. Er is volgens mij ook geen weg terug, de nieuwe tarieven gelden enkel voor nieuwe klanten als ik het goed begrepen heb.
Ik kan Youfone dus weinig verwijten, het is men eigen schuld. Echter, ik val in herhaling, stond er op de site een ander tarief. Hun promo countdownklok was dan wel afgelopen, allicht zal het tarief niet dynamisch zijn aangepast. Er is volgens mij ook geen weg terug, de nieuwe tarieven gelden enkel voor nieuwe klanten als ik het goed begrepen heb.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6481
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 15:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 216 keer
- Bedankt: 466 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik zou hen toch eens contacteren.
Ze zijn nieuw in de BE markt en zijn zwaar op zoek naar een clientbase. Misschien willen ze het wel aanpassen.
Een nee heb je, een ja kan je krijgen.
Ze zijn nieuw in de BE markt en zijn zwaar op zoek naar een clientbase. Misschien willen ze het wel aanpassen.
Een nee heb je, een ja kan je krijgen.
-
- Pro Member
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:25
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 17 keer
Wijzigen vanuit de app geeft andere tarieven weer die dan weer slechter zijn. Zo kost de 10GB + unlimited evenveel als hetgeen we vandaag betalen voor 10 + 2 + unlimited. Contact met de helpdesk (mail) leverde een simpele en droge: de prijs komt overeen met hetgeen u bestelde. Daar stopt de discussie dan ook.
-
- Premium Member
- Berichten: 656
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 00:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 69 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik heb onlangs ook contact gehad met de helpdesk voor iets anders en kreeg toen een gelijkaardig simpel en droog antwoord op 1 lijn. Dat het niet kon, zonder info waarom en als afsluiter vriendelijke groeten zonder enige (voor)naam van de medewerker. Dat laatste moet ik niet perse weten maar komt wel raar over samen met het antwoord. Wat ik vroeg kan wel want het was geen ongewone vraag.
(Ik wil momenteel niet te veel in detail gaan voor specifieke redenen)
(Ik wil momenteel niet te veel in detail gaan voor specifieke redenen)
TV:
ISP:
Tel.:
-
- Pro Member
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:25
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 17 keer
Blijkbaar is de app "in onderhoud". De nieuwste tariefstructuren zijn er niet op te vinden, daar zijn ze momenteel aan het sleutelen.
Om aan te passen raden ze via de website in te loggen.
Als tip gaf ze mee dat steeds voor de 25ste te doen om zeker te zijn dat het reeds volgende maand in voege zou gaan.
Daaruit versta ik dus dat ze geen pro rata toestanden doen, uitgezonderd beëindigingen mogelijks.
Om aan te passen raden ze via de website in te loggen.
Als tip gaf ze mee dat steeds voor de 25ste te doen om zeker te zijn dat het reeds volgende maand in voege zou gaan.
Daaruit versta ik dus dat ze geen pro rata toestanden doen, uitgezonderd beëindigingen mogelijks.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Een bovenstaande post wordt niet gequote.ghostboy1993 schreef: ↑06 jun 2023, 08:49Als je bewijzen hebt dat je eerst voor een ander tarief getekend hebt zou ik er zeker achteraan gaanNr10 schreef: ↑05 jun 2023, 18:37 Iets eigenaardig aan de hand. Mijn vrouw recent overgezet op Youfone. Toen liep er een soort van promo countdown. Ik zou durven zweren dat ik ingetekend heb op 10GB + 2 GB (promo) en onbeperkt bellen/smsen aan € 13.
Nu zijn we een goeie twee maand verder en bij nazicht merk ik op dat we hiervoor € 15 betalen. Zelfs nu heb je voor € 15 een beter aanbod dan hetgeen ze vandaag heeft.
In de bestelbevestiging stond effectief € 15. Mijn fout dus … al blijf ik erbij dat de website iets anders aangaf.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3306
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 21:33
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 193 keer
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 788
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 12:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 83 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Nieuws over vast internet youfone.
https://tweakers.net/nieuws/211358/youf ... elgie.html
Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk
https://tweakers.net/nieuws/211358/youf ... elgie.html
Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 6481
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 15:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 216 keer
- Bedankt: 466 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik was aan het wachten op het youfone aanbod om te beslissen waar ik naar fiber ga.
Zo is de keuze echt wel snel gemaakt.
Nu moet ik enkel nog zien of ik eerst 2 maand via proximus ga passeren.
Zo is de keuze echt wel snel gemaakt.
Nu moet ik enkel nog zien of ik eerst 2 maand via proximus ga passeren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5362
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Blijkbaar staat dit in de voorwaarden?
Gebruik zal bijvoorbeeld in volgende gevallen als frauduleus beschouwd worden:
• de Klant verbruikt meer dan 3.000 GB per maand per maand;
• de Klant gebruikt de Dienst voor hosting- of (web)serverdoeleinden;
• de Klant gebruikt de Dienst voor niet-legale doeleinden.
In elk van deze gevallen behoudt Youfone zich het recht voor om de levering van de Diensten te beperken en/of de Overeenkomst op te schorten en/of te beëindigen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 785
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 17:00
- Locatie: Aalter
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 36 keer
Ja dat heb ik op tweakers gepost daar staat de bron ook bij:
https://www.youfone.be/sites/default/fi ... uis-NL.pdf
https://www.bipt.be/consumenten/publica ... rkt-surfen
https://www.bipt.be/consumenten/publica ... rkt-surfen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters maar de upload is wel gewoon 20Mbps
-
- Elite Poster
- Berichten: 3306
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 21:33
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 193 keer
De fiber prijzen zijn wel slecht te noemen. Bij MV heb je voor 53 euro (zonder de combi korting dus) een 1000/500 lijn. Dat wil dus zeggen dat EDPnet wel gelijk zal hebben dat MV in verhouding onder de prijs verkoopt tov wholesale met Px.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Pro Member
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:25
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 17 keer
Mijn vrouw klaagt over slecht bereik sedert haar overstap van Px naar Youfone. Ze is actief is in de thuishulp en doet meerdere plaatsen aan per dag.
Er zijn nu echt blinde vlekken waar ze die vroeger niet had. Klanten die ze dus al geruime tijd bezoekt en waarvan locatie ook onveranderd is.
Kan bovenstaande?
Er zijn nu echt blinde vlekken waar ze die vroeger niet had. Klanten die ze dus al geruime tijd bezoekt en waarvan locatie ook onveranderd is.
Kan bovenstaande?
-
- Plus Member
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 02 sep 2017, 17:26
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 13 keer
In principe zijn dat dezelfde zendmasten, dus kan dat geen verschil geven. Sinds wanneer is ze overgestapt?
Proximus heeft vandaag blijkbaar veel outages gehad, dus het zou ook en effect daarvan kunnen zijn: https://www.standaard.be/cnt/dmf20230706_92542222
Proximus heeft vandaag blijkbaar veel outages gehad, dus het zou ook en effect daarvan kunnen zijn: https://www.standaard.be/cnt/dmf20230706_92542222
-
- Pro Member
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:25
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 17 keer
We zijn al een maand of twee terug overgestapt. Ze kloeg wel af en toe al eens maar toen wuifde ik het wat weg, last van een soort van placebo effect dacht ik toen. Ik meen hier wel gelezen te hebben dat dezelfde zendmasten niet noodzakelijk hetzelfde resultaat geven bij een MVNO. Dat heeft dan weer te maken met peering/interconnectie/capaciteit / ... Geen idee of ik het technisch correct verwoord
-
- Plus Member
- Berichten: 133
- Lid geworden op: 30 mei 2009, 20:45
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik ben nu ook overgeschakeld naar Youfone (maar kom van Telenet) en heb ook iets vreemd voor:
Als ik op bezoek ben bij mijn schoonbroer in Drongen/Gent dan valt mijn mobiele data weg en staat hij op "edge" (maar doet in de praktijk niets). Dit terwijl er op het proximus netwerk wel 5G dekking is (mijn schoonbroer zit op proximus en heeft 5G - mijn vrouw ook proximus maar is 4G want haar toestel ondersteunt nog geen 5G).
Mijn S22+ deed op Telenet ook 5G.
Ik heb het 10GB abonnement en dus geen toegang tot 5G.
Zou het daar iets mee te kunnen maken hebben? Of zit er toch nog een verschil op het netwerk als het een MVNO is?
Als ik op bezoek ben bij mijn schoonbroer in Drongen/Gent dan valt mijn mobiele data weg en staat hij op "edge" (maar doet in de praktijk niets). Dit terwijl er op het proximus netwerk wel 5G dekking is (mijn schoonbroer zit op proximus en heeft 5G - mijn vrouw ook proximus maar is 4G want haar toestel ondersteunt nog geen 5G).
Mijn S22+ deed op Telenet ook 5G.
Ik heb het 10GB abonnement en dus geen toegang tot 5G.
Zou het daar iets mee te kunnen maken hebben? Of zit er toch nog een verschil op het netwerk als het een MVNO is?
-
- Plus Member
- Berichten: 219
- Lid geworden op: 27 nov 2011, 10:24
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 17 keer
Wij zijn ook overgeschakeld van Proximus naar Youfone. Tot nu toe eigenlijk geen verschil opgemerkt. Ik kan me inbeelden dat ze bandbreedte beperken, maar ontvangst beperken voor mvno's lijkt me toch straf.
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps
Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
D: 930 mbps - U: 48mbps
Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra