Youfone komt in België

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Pluxy
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jun 2021, 18:15

Vandaag na 3 dagen wachten manueel overgezet. Enkel 3g met snelheid van 0,25mbs tot beschikking.Sorry maar daar geef ik geen geld aan.
Nog een tijdje aanzien maar anders buiten. Volgens support gaat dit in de loop van de uren omhoog. Raar antwoord.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

Pluxy schreef:Vandaag na 3 dagen wachten manueel overgezet. Enkel 3g met snelheid van 0,25mbs tot beschikking.Sorry maar daar geef ik geen geld aan.
Nog een tijdje aanzien maar anders buiten. Volgens support gaat dit in de loop van de uren omhoog. Raar antwoord.
kan er van meespreken, zijn rare Pipo's op die support, konden mij na 14 dagen zelf niet overzetten omdat m'n simkaart niet klopte volgens hen, ik ga naar MV, en op een uur was ik al klant daar met hetzelfde simkaart nr.
onbegrijpelijk vind ik.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

@master-magic: een bovenstaande post wordt niet gefullquoted. Ook onbegrijpelijk daar al eeuwen in forumregels. :?
Bonbon
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 sep 2007, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

kan iemand eens 4g snelheden posten aub
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Screenshot_20210703-194944.jpg
Screenshot_20210703-194652.jpg
Geen prijsbreker allessinds :eek:
Alver2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Dag forumleden,

Ik ben sinds enkele dagen op het Youfone (=Proximus) netwerk aangesloten. Na bestelling (met nummeroverdracht) zat de simkaart na 3 dagen in mijn brievenbus. Na verdere activatie en wachten op het wegvallen van de oude provider (Scarlet) de nieuwe simkaart in mijn foon en ... geen verbinding. Ik heb dan de helpdesk gebeld waar een vriendelijke mijnheer zegde dat er een probleem was met de nummeroverdracht (dat schijnt een meer voorkomend euvel te zijn bij Youfone). Hij vroeg een foto te nemen van mijn Scarlet simkaart en door te sturen. Wat later kreeg ik van de helpdesk een mailtje dat in de late namiddag alles in orde zou komen. En... dat was ook zo, rond 16h was ik aangesloten en had ik verbinding. So far, so good. Afwachten of de goede eerste indruk kan aangehouden worden. O ja, ik ben van Scarlet Red à 8 euro/m overgegaan naar 5GB à 10 euro/m. Mij lijkt dat een goede zaak. Ik heb vastgesteld dat ik VoLTE heb, van VoWiFi heb ik nog niets gezien.

mvg
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Alver2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

@satsurfer
Goedemorgen, ik heb een Huawei P30 en dit toestel is geschikt voor VoWiFi (https://huaweiadvices.com/huawei-wifi-c ... e-devices/) op voorwaarde dat de provider dat aanbiedt. Youfone beweert dat maar ik heb het nog niet gevonden. Wordt vervolgd...hopelijk.

mvg

Alver2
Laatst gewijzigd door Alver2 22 jul 2021, 22:40, in totaal 1 gewijzigd.
Area57
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2013, 00:21
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer
Recent bedankt: 4 keer

Alver2 schreef:@satsurfer
Goedemorgen, ik heb een Huawei P30 en dit toestel is geschikt voor VoWiFi (https://huaweiadvices.com/huawei-wifi-c ... e-devices/) op voorwaarde dat de provider dat aanbiedt. Youfone beweert dat maar ik heb het nog niet gevonden. Wordt vervolgt...hopelijk.

mvg

Alver2
  • Instellingen
  • Draadloos en netwerken
  • Mobiel netwerk
  • Oproepen via Wi-Fi
Alver2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

@Area57
Bedankt voor uw reactie. Ik heb geprobeerd uw aanwijzingen te volgen. Ik vind echter andere stappen:
Instellingen en dan een lang keuzemenu met o.a. Wifi, Mobiel netwerk, meer verbindingen. Geen van deze toegangen gaat echter naar wifi bellen.

Alver2
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

@Area57, graag forumregels lezen en niet een ganse bovenstaande post quoten. :x
Alver2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

@satsurfer

Goedeavond,

Zoals u aangaf werkt bellen via wifi niet bij Proximus, een beetje teleurstellend omdat het wel werkte op mijn toestel via Orange (voorheen was ik een tijdje bij edpnet dat het Orange netwerk gebruikt zoals bekend). Ik ga wel Youfone even tegen de schenen schoppen omdat ze op hun website aangeven dat het wel zou werken, maar vermits Youfone afhangt van de goodwill van Proximus zullen ze niet veel kunnen doen vrees ik. De enige troost die ik heb is de uitstekende netwerkdekking van Proximus daar waar ik woon. Tijdens mijn edpnet periode was dat wel anders, dan was voWiFi onmisbaar om überhaupt te kunnen bellen. Wordt vervolgd...

Alver2
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Alver2 schreef: Tijdens mijn edpnet periode was dat wel anders, dan was voWiFi onmisbaar om überhaupt te kunnen bellen.
Kunt U aub STOPPEN herhaaldelijk foutieve informatie te verstrekken. Edpnet heeft helemaal géén VoWIFI of VoLTE!!!
Ik wist dit, maar nog eens nagevraagd een maand of 2 terug bij EDp. Ik zie dit dit jaar ook niet gebeuren.

Omdat je dat voorheen nl. ook al verkondigde :bang:
Alver2 schreef:@satsurfer
Van thuisuit bellen gaat feilloos via wifi.
Alver2 schreef: 1) de ontvangst bij mij thuis (Noorderkempen) is minder goed dan met Scarlet, dit wordt echter ruimschoots gecompenseerd door het feit dat edpnet wifi telefoneren aanbiedt waardoor de mindere ontvangst geen rol meer speelt
Enkel de grote operatoren hebben dit, nog geen enkele MVNO, behalve Scarlet & Youfone blijkbaar.

Ik vraag me trouwens af, als jij VoWIFI bij Edpnet had (die géén VoWIFI heeft), en bij Youfone die wél VoWIFI ondersteunt, heb je géén VOWIFI wie hier met kennis van zaken spreekt. Ik heb gn. Youfone, maar met uw beweringen, denk ik dat de VoWIFI wel werkt.(bij Youfone)
alloja schreef:Volgens iemand van EDPnet op ADSL-BC is er momenteel geen VoLTE en VoWiFi, ook al zijn ze er op dit moment mee bezig.
Gebruikersavatar
Data technicus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 689
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 91 keer
Recent bedankt: 2 keer

Alver2 schreef: Ik ga wel Youfone even tegen de schenen schoppen omdat ze op hun website aangeven dat het wel zou werken, maar vermits Youfone afhangt van de goodwill van Proximus zullen ze niet veel kunnen doen vrees ik.
Alver2
Bij proximus ondersteunen ze alleen bepaalde Apple en samsung toestellen voor VoWifi. Mss dat daar het probleem ligt.
Bijlagen
Screenshot_20210723-075139_Chrome.jpg
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

link postte ik goede dag terug ook al.
satsurfer schreef:VoWIFI actief op de gsm?
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... -wifi.html
Alver2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Ik stelde recent volgende vraag aan de helpdesk van Youfone

"Geachte contactpersoon,


Ik haal volgende tekst uit de FAQ van Youfone: “Voor alle klanten is het mogelijk om te bellen via 4G (VoLTE) of via WiFi (VoWiFi). Deze functie staat automatisch aan op het netwerk. Om hier gebruik van te kunnen maken moet je toestel geschikt zijn. “

Ik vind hierover conflicterende gegevens; volgens Proximus geldt VoWiFi enkel voor toestellen van Apple en Samsung (ik heb een Huawei P30). Anderzijds vind ik bij Orange dat Huawei P30 geschikt is voor voWiFi.

Welke is nu de werkelijke situatie??


Bedankt voor een mogelijk antwoord"

Ik ontving volgend antwoord:
"Beste,

Dit is inderdaad afhankelijk van uw toestel. Om er gebruik van te kunnen maken moet uw toestel wel uitgerust zijn met de nodige software. Normaal zou dit in de gebruikshandleiding van uw toestel moeten terug te vinden zijn.

Met vriendelijke groet"


Met dit soort antwoord ben ik natuurlijk niet veel wijzer geworden.

Alver2
Gebruikersavatar
Data technicus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 689
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 91 keer
Recent bedankt: 2 keer

Je kunt mss eens naar proximus sturen en daar de vraag stellen of Vowifi voor de mobile partners andere toestellen toelaten dan enkel Apple en samsung.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Alsof ze voor een MVNO méér gaan toelaten dan eigen klanten?! Komaan, get real.

Daarbij Alver2 is klant bij Youfone, NIET bij Proximus. Dan geven ze U geen informatie.
Ge gaat toch ook niet bellen nr Proximus als uw vdsl aansluiting bij Edpnet niet lukt?

En vroeger had ik LG v30, die ook Vowifi had, maar als provider toestel niet ondersteunt/wilt ondersteunen....kan je 0,0 doen.

Da's alsof je als edpnet klant met TN TV, vraagt te kunnen programmeren op afstand of yeloplay te krijgen via Telenet. NOT.

Mss. moet Alver2 terug nr. Edpnet Mobile. Want hij beweert bij hoog en laag dat ze VoLTE/VoWIFI hebben. :-D
Alver2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

@satsurfer
Toen ik bij edpnet klant werd was een van de eerste dingen die gebeurde het installeren van een stuk software van Orange op mijn foon. Het gebeurde zonder info te geven of mijn toelating te vragen (typische grootbedrijf attitude). De software staat nog steeds op mijn foon. Ik kan hem niet verwijderen. Dit is de referentie: "Aangepaste versie Orange_Software EU 11.0.0.3". Aangepast met welk doel? Betere netwerkdekking? die bleef belabberd, één à 2 streepjes, heel soms 3. Een korte zoektocht op het internet leerde me niets, een zoektocht op de website van Orange al evenmin.
Toch kon ik in huis even goed telefoneren als met Scarlet of nu Youfone maar die hebben volle 5 streepjes. Er moest duidelijk "iets" verbeterd worden. Mocht u weten waarom dat nodig was dan verneem ik dat graag.

mvg

Alver2
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer

Ik heb intussen de stap naar youfone gezet met de simkaart van mijn wederhelft, komende van Mobilevikings. Portatie verliep vlekkeloos (sim kaart 2 dagen na aanvraag in de bus, portatie dagje later zonder problemen verlopen). Enige wat niet werkt is VoWiFI momenteel (iphone SE2020).

De optie om vowifi te activeren is aanwezig en kan ik perfect aanzetten, alleen ben ik zonder mobiel netwerk niet bereikbaar en kan ik ook niet bellen (er gebeurd dus geen registratie).

Mailtje gestuurd naar youfone support, voorlopig nog zonder reactie.

EDIT: intussen wel al vlot contact gehad met hun helpdesk, echter zit het intussen bij hun 2e lijn (proximus vermoedelijk). Ik heb precies het gevoel dat ik de enige ben bij youfone die VoWiFi effectief gebruikt (of toch wil gaan gebruiken) ;-).
Laatst gewijzigd door Roygenz 09 aug 2021, 15:27, in totaal 1 gewijzigd.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Alver2 schreef:@satsurfer
Toen ik bij edpnet klant werd was een van de eerste dingen die gebeurde het installeren van een stuk software van Orange op mijn foon. Het gebeurde zonder info te geven of mijn toelating te vragen (typische grootbedrijf attitude). De software staat nog steeds op mijn foon. Ik kan hem niet verwijderen. Dit is de referentie: "Aangepaste versie Orange_Software EU 11.0.0.3".
huh?
zowel ik als mijn dochter zien dit niet staan.
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
Locatie: Brussel, België
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Roygenz schreef:Ik heb intussen de stap naar youfone gezet met de simkaart van mijn wederhelft, komende van Mobilevikings. Portatie verliep vlekkeloos (sim kaart 2 dagen na aanvraag in de bus, portatie dagje later zonder problemen verlopen). Enige wat niet werkt is VoWiFI momenteel (iphone SE2020).

De optie om vowifi te activeren is aanwezig en kan ik perfect aanzetten, alleen ben ik zonder mobiel netwerk niet bereikbaar en kan ik ook niet bellen (er gebeurd dus geen registratie).

Mailtje gestuurd naar youfone support, voorlopig nog zonder reactie.

EDIT: intussen wel al vlot contact gehad met hun helpdesk, echter zit het intussen bij hun 2e lijn (proximus vermoedelijk). Ik heb precies het gevoel dat ik de enige ben bij youfone die VoWiFi effectief gebruikt (of toch wil gaan gebruiken) ;-).
Heb je ondertussen al meer succes? Ik ben ook op zoek naar een provider die VoWifi ondersteunt ter vervanging van mijn mobile vikings pre-paid formule.
Ik heb een Xiaomi Mi 11 dual sim. VoWifi en VoLTE werken perfect via mijn Orange sim kaart.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer

Helaas nog geen succes nee... Ze zijn het aan het onderzoeken maar volgens hen zijn alle instellingen op de simkaart in orde...
Ik hou jullie hier op de hoogte :-)

EDIT: Intussen al een update van hun support (die wel goed is eigenlijk, mag gezegd zijn): De proximus simkaarten (inclusief scarlet en dus youfone) worden maar eenmaal per week (of in ieder geval niet dagelijks) in een automatische batch geactiveerd voor vowifi, die van mij is dus nog niet geactiveerd in dit proces. Ze gaan dit nu manueel proberen in orde brengen.

Als ik na wat googlen even kijk op het forum van Proximus (met dus proximus simkaarten) ben ik niet de enige die even moet wachten op vowifi of waar er een px medewerker even moet ingrijpen in het automatische proces om vowifi te activeren.

EDIT2: Vowifi werkt op Youfone! Na manueel ingrijpen dus aan hun kant.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Alver2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

@cadsite
Zie bijgevoegde schermafdruk, staat onderaan de bewuste vermelding
Screenshot_20210811_141513_com.android.settings.jpg
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 537
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

Is dat niet gewoon een 'carrier update' versie?
Of in het NL > aanbiedersinstellingen. Is nodig om jouw toestel correct te configureren op het netwerk van jouw provider.

Ale, ik denk toch dat het zoiets is.
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik heb dat niet staan, geen idee waarom jij wel:
Afbeelding
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 604
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

Overgestapt van Mobile Vikings naar YouFone. Dit ging zeer vlot.

- 5/9: een myYouFone account aangemaakt en abbo met nummeroverdracht aangevraagd.
- 6/9: bericht dat simkaart verzonden werd
- 8/9: simkaart ontvangen per post
- 8/9: in de avond de simkaart geactiveerd via het portaal
- 9/9: bericht van Mobile Vikings dat er een nummeroverdracht aangevraagd werd (8:37u)
- 9/9: bevestiging van YouFone dat de simkaart actief is (9:12u)

Verder geen problemen gehad.

Mobile Vikings had op iOS wel een widget waar je makkelijk je verbruik kon zien. Youfone heeft wel een app maar geen widget zover ik kan zien.
Voor een automatische datalimit optie vraagt met 0,50€ / maand extra.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

En werkt VoWiFi nu effectief bij hen?
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1297
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 63 keer

50 ct/maand voor een cap te zetten. Gaat me eigenlijk een brug te ver

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
A teaspoon of baking
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 mei 2020, 20:22
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 6 keer

Overstap ook hier vlot verlopen. Probleempje met nummeroverdracht ook snel opgelost.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer

Vaganzza schreef:En werkt VoWiFi nu effectief bij hen?
Yep, werkt effectief!
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

actie: GSM-ABONNEMENT
3 MAANDEN - 50%
Catchthemoment
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 22 jan 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 6 keer

satsurfer schreef:actie: GSM-ABONNEMENT
3 MAANDEN - 50%
Blijkbaar zijn er nu bij meerdere operatoren acties...onder andere bij base en hey (orange).
Desalniettemin vind ik de actie van Youfone het interessants.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

3 maandjes, ik liever langdurige nettoprijs

Hey, geen promo

Wel mooie deal..1 GB-unl. calling. 3x5€, dan 10€/maand (VoWIFI/VoLTE)
Bijlagen
Screenshot_20211030-142811.jpg
(235.4 KiB) Nog niet gedownload
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 604
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

Ik ben in contact met Youfone support ivm een probleem over het uitschakelen van de dienst entertainment & adult.
Deze optie stond plots aan op een abonnement dat ik afsloot op 24/11/2021. Deze optie is zelf niet uit te schakelen want de knop is uitgegrijsd... Zelf heb ik de optie niet kunnen inschakelen want volgens hun uitleg kan dit pas na 3 maanden klant zijn... (opgemerkt op 20/01/2022).

Volgens YouFone support staat de optie uit, maar in het portaal staat het nog steeds aan...
Tot nu toe geen reactie meer gehad.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1297
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 63 keer

Ik twijfel serieus om over te stappen van MV naar Youfone. De prijzen (en netwerk) lijken wel een stuk beter.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

devastator schreef:Ik twijfel serieus om over te stappen van MV naar Youfone. De prijzen (en netwerk) lijken wel een stuk beter.
Ik heb jaren bij proximus gezeten. Erna een goed jaar bij edpnet. Dat was heel wat goedkoper, maar qua bereik was dat toch een serieus stuk minder.
Sinds een aantal maanden zijn mijn kinderen en ik naar youfone gegaan en geen klagen van. Terug bereik zoals vroeger bij proximus, maar wel heel lage prijs.
Mocht je over gaan, dan kan je mijn ref-link gebruiken. Dan krijgen zowel jij als ik €10 korting op de volgende factuur.
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 604
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

joriz schreef:Ik ben in contact met Youfone support ivm een probleem over het uitschakelen van de dienst entertainment & adult.
Deze optie stond plots aan op een abonnement dat ik afsloot op 24/11/2021. Deze optie is zelf niet uit te schakelen want de knop is uitgegrijsd... Zelf heb ik de optie niet kunnen inschakelen want volgens hun uitleg kan dit pas na 3 maanden klant zijn... (opgemerkt op 20/01/2022).

Volgens YouFone support staat de optie uit, maar in het portaal staat het nog steeds aan...
Tot nu toe geen reactie meer gehad.

2022_01_26_11_18_16_MyYoufone_Abonnement_instellingen_and_3_more_pages_Personal_Microsoft_E.png
Wat een klucht is me dit toch allemaal. Ze hebben uiteindelijk de dienst entertainment & adult uitgezet op abonnement 2, maar nu staat het aan voor abonnement 1. Alsook hebben ze al de rest zoals roaming uitgezet wat ik niet eens gevraagd hebt. Zeer vermoeiend.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

joriz schreef:Alsook hebben ze al de rest zoals roaming uitgezet wat ik niet eens gevraagd hebt. Zeer vermoeiend.
Dit had ik ook bij proximus, daar moet je blijkbaar 24uur wachten per optie die je aan/uit zet dus dan zou ik een week of 2 bezig geweest zijn.

Hadden ze doodleuk roaming uitgezet (ik kan dat niet aan of uitzetten, na meerdere keren vragen stond het nog uit), dus nu tevreden klant bij Orange :-D
Dan een vraag gesteld 28 okt 2021 en wacht nog op antwoord, ging over mijn factuur, kwam vanzelf in orde.

Merkte pas dat roaming uit was toen ik in Nederland was, is mij nooit gemeld geweest (en is nergens terug te vinden), dus het kan erger dan Youfone.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

datakiller schreef:dus nu tevreden klant bij Orange :-D
En op je handtekening staat Telenet en MV? :eek:
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”