Proximus Afspraak rampzalig.
Geplaatst: 13 aug 2020, 15:38
1 augustus besliste ik om over te schakelen naar proximus, ik zeg mee dienen V7 decoder enzo ik ga het nog eens een kans geven.
Maar we zijn zo goed als 2 volle weken verder en een mens kan nog steeds geen afspraak maken en hun uitleg is ; Je aanvraag is momenteel in behandeling bij achterliggende technische diensten omdat ons systeem aangeeft dat er geen infrastructuur is op jouw adres.
En ze hebben een ticket gestuurd zeggen ze. Was een 4 tal dagen later ivm ticket die ze zouden aangemaakt hebben. Je vraagt je dan af wat als je helemaal niks laat weten e lol.
Ik zeg ik zal nog heel effe wachten maar we zijn een week verder en nog steeds noppes.
En je kan je wel wat kwaad maken maar dat haalt toch niks uit en ze hebben blijkbaar geen zin bij proximus om nieuwe klant te verwelkomen.
Nog nooit meegemaakt zoiets. Ano 2020 en dan denk je alles zal vlot gaan maar neen hoor, het is gewoon achteruit gaan inplaats van vooruit.
Maar we zijn zo goed als 2 volle weken verder en een mens kan nog steeds geen afspraak maken en hun uitleg is ; Je aanvraag is momenteel in behandeling bij achterliggende technische diensten omdat ons systeem aangeeft dat er geen infrastructuur is op jouw adres.
En ze hebben een ticket gestuurd zeggen ze. Was een 4 tal dagen later ivm ticket die ze zouden aangemaakt hebben. Je vraagt je dan af wat als je helemaal niks laat weten e lol.
Ik zeg ik zal nog heel effe wachten maar we zijn een week verder en nog steeds noppes.
En je kan je wel wat kwaad maken maar dat haalt toch niks uit en ze hebben blijkbaar geen zin bij proximus om nieuwe klant te verwelkomen.
Nog nooit meegemaakt zoiets. Ano 2020 en dan denk je alles zal vlot gaan maar neen hoor, het is gewoon achteruit gaan inplaats van vooruit.