Mutualiteiten [afgesplitst]

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9750
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

Bwah, dat geldt dan enkel voor de firma die dat contract binnen haalt, nu zijn er diverse bedrijven die er geld mee verdienen. Bij de artsen is dat ook zo, telkens verschillende bedrijven die software verkopen die dan slecht samenwerkt door al de verschillen.

In ons landje is zo'n efficiëntie een utopie want je zit nog eens met de regionale verschillen en niveaus. Vlaanderen heeft bvb een e-postbus voor de burger, net zoals er al eentje federaal bestond en dan heb je nog bedrijven die nog eens met een ander systeem werken.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Het kan allemaal efficiënter maar inderdaad niet vergeten dat er andere noden zijn over de taalgrens en zelfs binnen de taalgrenzen. Ik weet dat die eengemaakte naam van Solidaris ook niet zonder slag of stoot is gekomen. Het duurt allemaal wat te lang maar uiteindelijk moeten ziekenfondsen evolueren. Dat gaat gestaag maar op termijn moet dat goedkomen.
Sowieso wordt mijn werk al iets minder arbeidsintensief in de toekomst, vrees ik voor men job? Ja dat doe ik maar aan andere kant weet ik ook dat er veranderingen altijd zullen zijn. Het enigste voordeel is dat ik meer dan 5 jaar ervaring heb en dat kunnen ze me niet afnemen.
Hoe dan ook ik merk ook wel dat ze in ziekenfondsen toch afwachten op gepensioneerden voor er echt iets verschuift.

Ik ben redelijk conservatief maar ik sta wel open voor progressie.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”