Easy switch precies toch niet zo easy.
Geplaatst: 28 jul 2020, 19:37
Ik ben via easy switch over gestapt naar Telenet.
Telefoon 1:
Medewerker Proximus zegt dat ik contact moet opnemen met Telenet omdat ze het niet goed hebben doorgegeven & ik ben verplicht om een volledige maand juli te betalen, terwijl diensten gestopt zijn op 10/7 & waar ik effectief de nodige documenten van heb gekregen. Medewerker scheept mij af & beveelt mij deze factuur alsnog te betalen en kan het niet nalaten om de schuld af te schuiven naar Telenet.
Telefoon 2:
Medewerker Telenet geeft mij de datum & het uur wanneer easy switch is aangevraagd & dubbel is bevestigd door Proximus.
Ze legt mij ook uit dat alles correct is gebeurd van hun uit & vraagt om terug Proximus te contacteren.
Telefoon 3:
Betere medewerker van Proximus heeft een case open gedaan omdat ze mijn vraag wel begrijpt. Maar meldt me dat elke begonnen maand volledig dient betaald te worden. Ik heb haar gezegd dat ik mijn factuur wil betalen, maar geen volledige maand... De diensten zijn effectief gestopt op 10/7.
Nu is mijn vraag of ik hiermee verder dien te gaan, indien ik geen bevredigend antwoord krijg van Proximus?
Telefoon 1:
Medewerker Proximus zegt dat ik contact moet opnemen met Telenet omdat ze het niet goed hebben doorgegeven & ik ben verplicht om een volledige maand juli te betalen, terwijl diensten gestopt zijn op 10/7 & waar ik effectief de nodige documenten van heb gekregen. Medewerker scheept mij af & beveelt mij deze factuur alsnog te betalen en kan het niet nalaten om de schuld af te schuiven naar Telenet.
Telefoon 2:
Medewerker Telenet geeft mij de datum & het uur wanneer easy switch is aangevraagd & dubbel is bevestigd door Proximus.
Ze legt mij ook uit dat alles correct is gebeurd van hun uit & vraagt om terug Proximus te contacteren.
Telefoon 3:
Betere medewerker van Proximus heeft een case open gedaan omdat ze mijn vraag wel begrijpt. Maar meldt me dat elke begonnen maand volledig dient betaald te worden. Ik heb haar gezegd dat ik mijn factuur wil betalen, maar geen volledige maand... De diensten zijn effectief gestopt op 10/7.
Nu is mijn vraag of ik hiermee verder dien te gaan, indien ik geen bevredigend antwoord krijg van Proximus?