Pagina 1 van 1
					
				BBOX3 software upgrade
				Geplaatst: 08 jun 2020, 14:28
				door wied
				Ongeveer een maand geleden werd de software van mijn sagem/bbox3 vernieuwd door PX support. Onmiddellijk had ik regelmatig voor dat mijn internetsignaal plots uitviel. PX support heeft dat kunnen oplossen zonder bezoek van technieker ter plaatse. Sinds enkele weken doet ditzelfde euvel zich weer voor: sporadisch, doch niet ergerlijk. Afgelopen zaterdagavond echter gebeurde dit meerdere keren achter mekaar, tijdens bekijken van een netflix film. Mijn smartTV is rechtstreeks verbonden via ethernetkabel met mijn bbox3! Zou dit een software, dan wel een coronadrukte probleem zijn? Iemand gelijke ervaringen?
			 
			
					
				Re: BBOX3 software upgrade
				Geplaatst: 12 jun 2020, 14:57
				door wied
				Eergisteren werd hier een nieuwe bbox3V+ geplaatst, spijtig genoeg heeft dit het probleem van wegvallende internet verbinding niet opgelost. Misschien dan toch denken aan de coronadrukte, want mijn (internet start) snelheid van ca 56 Mbps zakt nu regelmatig ook naar 25 Mbps bijvoorbeeld!? Wordt vervolgd, vrees ik...
			 
			
					
				Re: BBOX3 software upgrade
				Geplaatst: 16 jun 2020, 15:37
				door wied
				Vrijdag-en zondagavond (iets voor middernacht) ging internetlampje plots flikkeren waarna "dsl" begon te syncen, en dit proces duurde een kwartier ongeveer!? Op beide ogenblikken hadden wij hier in huis geen enkele PC in gebruik. Sindsdien hebben wij gelukkig geen enkele onderbreking meer gehad ...
			 
			
					
				Re: BBOX3 software upgrade
				Geplaatst: 16 jun 2020, 21:28
				door flupke19
				mogelijk een fout in de kabel in de straat, gerelateerd aan regen/vochtinsijpeling?
Dan zou ik toch de helpdesk eens bellen en vragen of ze de verbinding eens kunnen doormeten.
			 
			
					
				Re: BBOX3 software upgrade
				Geplaatst: 16 jun 2020, 21:43
				door wied
				Tja, daar ben ik mee gestart en er werd me verzekerd dat mijn binnenkomend signaal OK is 

 
			
					
				Re: BBOX3 software upgrade
				Geplaatst: 24 jun 2020, 16:12
				door wied
				https://allestoringen.be/storing/proximus/antwerp/
Telewerken zal wel de oorzaak zijn, vermoed ik! Behalve de talrijke onderbrekingen van de internet-verbinding is mijn snelheid ook gehalveerd de ganse tijd 

 En gebruik maken van de 3 TB bonus behoort aldus evenmin tot de mogelijkheden...
 
			 
			
					
				Re: BBOX3 software upgrade
				Geplaatst: 05 jul 2020, 13:30
				door wied
				So far, so good... zit terug op mijn oude snelheid (boven de 50 Gbps) sinds gisteren. "One ssid" was de boosdoener, hun smart-wifi was in elk geval niet smart genoeg dus voor mij 

 
			
					
				Re: BBOX3 software upgrade
				Geplaatst: 05 jul 2020, 14:45
				door fvhbrugge
				dat is een hogere snelheid dan de 99,99% van de belgen;
ik kan het geloven dat je tevreden bent - LOL  
 
   
Maar inderdaad "One SSID" is iets verschrikkelijk. ... hier ook na dag 1 uitgeschakeld.
 
			
					
				Re: BBOX3 software upgrade
				Geplaatst: 05 jul 2020, 14:59
				door wied
				Rustig, 53 รก 54 Gbps is nu ook weer niet zo biezonder, maar wel betaalbaar nog 

 
			
					
				Re: BBOX3 software upgrade
				Geplaatst: 05 jul 2020, 16:42
				door GuntherDW
				Serieus? Kijk je posts nog eens goed na 
 
Ik haal over bedraad nog lang geen 53 a 54 Gbps. 
Maar om dat over wifi te krijgen is nog een ander koekje  
 
Ik geloof dat je Mbit bedoelt.... I hope
 
			
					
				Re: BBOX3 software upgrade
				Geplaatst: 05 jul 2020, 20:31
				door wied
				Natuurlijk Mbps, wat een stommiteit 
