Berichtdoor CCatalyst » 30 Jun 2020, 22:38
Heb ook eens rondgekeken op die site en ik raak echt niet uit aan die leveringsopties.
Wat is AliExpress Standard Shipping? Wat is AliExpress Premium Shipping? Waarom duurt de levering van Premium Shipping soms langer dan Standard Shipping ook al kost het meer?
Waarom zou levering via Express zogezegd later aankomen dan EMS oid?
Waarom duurt het een week om te leveren via DHL, in sommige gevallen zelfs 18 dagen (lolwut). En is dat dan DHL Express of een andere DHL.
Waarom duurt het een maand om te leveren met TNT wat ook een expressdienst is (lolwut).
Waarom zijn er items waarbij er 6 levermethodes aangeboden worden, inclusief gewone post en ook 2 expressdiensten, die allemaal "gratis" zijn. Kan toch niet.
Ik ben zeker niet tegen al die keuzes, integendeel zelfs, maar duidelijkheid over wat je precies kan kiezen is wel gewenst. Stel dat ik een item nu vrij snel nodig heb, wil ik zekerheid dat dat met DHL oid komt, dat ik de douanekost al online kan betalen wanneer het pakket nog onderweg is, en dat dat geen maand in een warenhuis ligt totdat er een douanier eens naar komt kijken he! AliExpress kan me deze garanties iig niet geven, en al zeker niet als ik lees dat sommige verzenders zich niets aantrekken van welke leveringswijze je selecteert en gewoon hun eigen goesting doen. Amazon US kan dat nochtans wel.
Gelukkig het item dat ik zocht uiteindelijk gevonden bij een Franse verkoper.