Wijzigingen in "Mijn Telenet"
Geplaatst: 29 apr 2020, 09:54
Beste mede forumgebruikers,
Na één van de laatste "verbeteringen" van "Mijn Telenet" door de firma zelve, word ik geconfronteerd met een aantal problemen, hetgeen jullie niet zal verwonderen:
1. Er is een extra-telefoonnummer met SIM- kaart bijgekomen blijkbaar. Dit nummer is toegewezen aan onze (inwonende) oudste zoon die totaal van niets weet. Bij nazicht van de facturen van de laatste maanden van Telenet, valt ook geen enkel verbruik vast te stellen op dit nr. met de desbetreffende SIM- kaart en er wordt dan ook niets aangerekend (gelukkig).
2. In het andere gebruikersprofiel van mijn oudste zoon (dezelfde als hierboven) staat het gsm nr van mijn echtgenote, dit totaal foutief. De gegevens van dit profiel (naam, email, °datum) staan allemaal in het grijs en ik kan hier niets aan wijzigen en natuurlijk het profiel ook niet veranderen.
3. Een e-mail adres dat ik enkele maanden geleden verwijderd heb, verschijnt nog steeds in het overzicht met mailboxen. Ook dit kan ik niet verwijderen omdat er vermeld staat dat facturen naar dit email adres verstuurd worden maar in "Mijn Telenet" heb ik dit aangepast en staat het nieuwe email adres als het correcte om facturen naar te richten.
Al 3 medewerkers van de helpdesk aan de lijn gehad maar dit geraken er ook niet aan uit. Hier daalt het niveau echt zienderogen.
Blijkbaar kunnen zij aan data van elke klant, zonder login. De man ging het dan ook eens proberen via "Mijn Telenet" en vroeg mijn login en paswoord (dat ik na deze sessie direct opnieuw aangepast heb).
Hij schrok zich een bult van de interface en het ging van kwaad naar erger ...
Finaal kreeg ik de mededeling: "ja, 't is waar ook. Er zijn problemen gemeld met het aanpassen van gebruikers en wachtwoorden op het mijn telenet-platform. Bel binnen een week of 2 eens terug als je het ondertussen zelf niet hebt kunnen oplossen.
Toevallig iemand die weet of ik deze mesthoop op "Mijn Telenet" zelf nog kan recht zetten of contacteer ik beter TN zelf nog eens een 4° keer?
Dank voor jullie reacties
Na één van de laatste "verbeteringen" van "Mijn Telenet" door de firma zelve, word ik geconfronteerd met een aantal problemen, hetgeen jullie niet zal verwonderen:
1. Er is een extra-telefoonnummer met SIM- kaart bijgekomen blijkbaar. Dit nummer is toegewezen aan onze (inwonende) oudste zoon die totaal van niets weet. Bij nazicht van de facturen van de laatste maanden van Telenet, valt ook geen enkel verbruik vast te stellen op dit nr. met de desbetreffende SIM- kaart en er wordt dan ook niets aangerekend (gelukkig).
2. In het andere gebruikersprofiel van mijn oudste zoon (dezelfde als hierboven) staat het gsm nr van mijn echtgenote, dit totaal foutief. De gegevens van dit profiel (naam, email, °datum) staan allemaal in het grijs en ik kan hier niets aan wijzigen en natuurlijk het profiel ook niet veranderen.
3. Een e-mail adres dat ik enkele maanden geleden verwijderd heb, verschijnt nog steeds in het overzicht met mailboxen. Ook dit kan ik niet verwijderen omdat er vermeld staat dat facturen naar dit email adres verstuurd worden maar in "Mijn Telenet" heb ik dit aangepast en staat het nieuwe email adres als het correcte om facturen naar te richten.
Al 3 medewerkers van de helpdesk aan de lijn gehad maar dit geraken er ook niet aan uit. Hier daalt het niveau echt zienderogen.
Blijkbaar kunnen zij aan data van elke klant, zonder login. De man ging het dan ook eens proberen via "Mijn Telenet" en vroeg mijn login en paswoord (dat ik na deze sessie direct opnieuw aangepast heb).
Hij schrok zich een bult van de interface en het ging van kwaad naar erger ...
Finaal kreeg ik de mededeling: "ja, 't is waar ook. Er zijn problemen gemeld met het aanpassen van gebruikers en wachtwoorden op het mijn telenet-platform. Bel binnen een week of 2 eens terug als je het ondertussen zelf niet hebt kunnen oplossen.
Toevallig iemand die weet of ik deze mesthoop op "Mijn Telenet" zelf nog kan recht zetten of contacteer ik beter TN zelf nog eens een 4° keer?
Dank voor jullie reacties