Weet iemand hoe dat op te lossen?

EDIT 19:00u het is opgelost. Wel mooie oplossing. Volledige bedrag amazon prime .de wordt teruggestort en betaling via nl is in orde.
Had gewoon een probleem met betaalmethode. Revolut blokkeerde die transactie.
antutu schreef:Off-topic even maar ehhhh.... ik heb zo een klein voorgevoel dat de verzekeraar met het .BE domein binnenkort op pensioen kan gaan met een goedgevulde portefeuille.
antutu schreef:Off-topic even maar ehhhh.... ik heb zo een klein voorgevoel dat de verzekeraar met het .BE domein binnenkort op pensioen kan gaan met een goedgevulde portefeuille.
dragonflo schreef:Dit is omdat de btw in Duitsland 19% is en in België 21%
heist_175 schreef:Crazy2 schreef:Door de snellere levering van bol ben ik geneigd om te bestellen bij bol.
Tot je iets voor hebt. Bij Coolblue en Bol.com is het altijd gezever, bij Amazon is het vlot & snel geregeld.
Crazy2 schreef:Bij Amazon 5 keer iets moeten terug sturen omdat ze elke keer een blauwe wekker stuurden ipv. een roze wekker.
Ik heb een duitse prime en overweeg de Nederlandse aangezien die goedkoper is per maand.
De spullen die ik de laatste maanden besteld heb, verschilden amper in prijs op beide versies.
mailracer schreef:Spullen die je op de nederlandse site besteld komen evenzeer uit Duitsland of Frankrijk. Laats nog een bandschuurmachine op nl besteld die uit Duitsland kwam.
jphermans schreef:Ik heb een duitse prime en overweeg de Nederlandse aangezien die goedkoper is per maand.
De spullen die ik de laatste maanden besteld heb, verschilden amper in prijs op beide versies.
Ben ook onlangs overgestapt naar prime op amazon.nl. Tot nog toe geen verschil behalve de prijs dan.
Vind wel spijtig dat prime niet voor alle sites is. En op de nl site vind je toch nog minder dan op de duitse site.
dragonflo schreef:Amazon smijt die allemaal op een stapel. Of je nu koopt bij Amazon of een andere verkoper je krijgt een voetbal van die stapelt.
pfuhu schreef:wie begrijpt het nog ...
pfuhu schreef:wie begrijpt het nog ...
heist_175 schreef:Dat wordt een gemakkelijk spelletje: bol.com en Coolblue waren in het verleden zowat altijd duurder dan Amazon.de
Amazon moet wel opletten de klanten niet te pesten door op de DE website allerhande mogelijkheden voor BE/NL klanten terug te schroeven (telefoon/email in NL, NL vertaling producten, ...).
VOiD schreef:Support een ellende bij Amazon ? Amaai, hier een totaal andere ervaring. Die hun support is top ! Ik heb ook ervaring met Coolblue en Bol enz. maar Amazon is ua support veel sneller en flexibeler.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast