Mijn bericht mag gerust blijven staan, Erika. Ik had je enkel een privébericht gestuurd omdat Satsurfer soms nogal hevig reageert op mijn posts

Mixtus heeft een officiële samenwerking met Edpnet. Ik zit er nu enkele maanden bij, en heb als klant de eigenaar leren kennen. Je komt voor support heel snel bij hem uit namelijk. Hij gaat er persoonlijk achteraan bij edpnet als hij het niet zelf kan fixen (kan soms wel via hun edpnet login).
De prijzen fluctueren inderdaad wat, dat snap ik zelf niet goed. Ook op de 30 euro zit (behoorlijk) wat winst, heb ik geleerd. Ik zou hen eens bellen en verwijzen naar userbase. Er zijn hier verschillende mensen die al enkele maanden een abo van 30 euro per maand hebben lopen voor 100/35 profiel (indien haalbaar op je lijn), en dat is geen geheim. Uiteraard onbeperkt.
Instapkosten: ik denk 50 euro, maar je krijgt er die fritzbox dan bij, vermoed ik. Iemand van userbase die dat hier zo heeft gedaan zal me wel corrigeren als het niet zo is.
Mixtus is hier wat minder populair omdat Edpnet officieel het forum sponsort.
Mijn voordeel als ik hier iemand doorverwijs: niks financieels, enkel een (nog) betere professionele band met Mixtus. Ik betaal elke maand braafjes mijn 30 euro zoals iedereen.