Pagina 1 van 1
Jim Mobile
Geplaatst: 20 aug 2019, 19:43
door fredo66
Momenteel heb ik geen netwerk meer, regio Gent. Is dat bij nog andere klanten ook zo ?
Update: op de site van jim mobile staat inderdaad een boodschap
Re: Jim Mobile
Geplaatst: 20 aug 2019, 19:51
door datakiller
Re: Jim Mobile
Geplaatst: 21 aug 2019, 08:59
door fredo66
Ik mag hopen dat hulpverleners geen gebruik maken van Jim Mobile of Mobile Vikings ....

Re: Jim Mobile
Geplaatst: 21 aug 2019, 10:50
door 9livesuni
Niets zo irritant als een flik die zijn prepaid is vergeten opladen.
Ik wil best begrijpen dat al die high tech communicatie van LEVENSBELANG is voor de meest onbeduidende consument. Wat ik dan niet begrijp dat zij over geen enkele fail-over beschikken. Storingen zijn nu eenmaal eigen aan techniek en dat besef zou er toch wel op zijn minst mogen zijn.
Ook het astrid systeem kent zijn gebreken en dat gebruiken de pro`s
Re: Jim Mobile
Geplaatst: 01 sep 2019, 08:37
door fredo66
Volgend probleem: vaak kan ik geen sms versturen naar een Scarlet nummer. Maar het probleem geldt niet voor alle scarletnummers blijkbaar.