Pagina 1 van 1
RMA: Coolblue of drmobile
Geplaatst: 12 aug 2019, 19:54
door bitbite
Een telefoon hier (van het merk Caterpillar, gemaakt door Bullit Group) heeft het opgegeven. Hij is gekocht bij Coolblue en is nog in garantie. Ook bij de fabrikant heb ik een ticketje geopend.
Nu vraagt Coolblue dat ik hem terugstuur, so far so good. Maar de fabrikant stelt voor dat ik hem, onder garantie, naar drmobile.eu terugstuur.
CB heeft als voordeel dat ze binnen de X weken een oplossing beloven, maar als nadeel dat ze wellicht hem gewoon gaan doorsturen. Bij drmobile acht ik de kans groter dat ze hem oplappen, bij CB krijg ik misschien ne splinternieuwe.
Wat zouden jullie doen?
Re: RMA: Coolblue of drmobile
Geplaatst: 12 aug 2019, 20:58
door mailracer
Coolblue, zeker weten. Kans is groot dat je ook je geld terug krijgt bij CB.
Re: RMA: Coolblue of drmobile
Geplaatst: 12 aug 2019, 21:05
door Sasuke
I second that. Coolblue repair service is echt wel enorm goed en fair ... !
Re: RMA: Coolblue of drmobile
Geplaatst: 12 aug 2019, 21:08
door devastator
Garantie moet in principe altijd verlopen via de verkoper.
En ook hier, niets dan goede ervaringen met coolblue repair service
Re: RMA: Coolblue of drmobile
Geplaatst: 12 aug 2019, 21:42
door svermassen
Coolblue, das gewoon the way to go.
Geregelde feedback en in verschillende omstandigheden als de herstelling te lang duurt of niet te maken is, doen ze een voorstel.
Re: RMA: Coolblue of drmobile
Geplaatst: 12 aug 2019, 23:53
door Flying
Een aantal jaar geleden heb ik een monitor gekocht bij Coolblue die na een tijdje willekeurig zichzelf in- en uitschakelde. Teruggebracht naar Coolblue. Elke week een mailtje ontvangen over de status en uiteindelijk na drie weken: sorry, nog steeds geen nieuws en daarom krijg je een waardebon voor de aankoopprijs want EOL. Ik kon daarmee een gelijkaardige monitor kopen en had zelfs nog over voor iets anders.
Dus zeker Coolblue!
Re: RMA: Coolblue of drmobile
Geplaatst: 13 aug 2019, 08:40
door satsurfer
LG V30 naar Dr. Mobile gestuurd voor vingerafdrukscanner. Werkt 90% vd tijd niet. Bij herinstallatie efkes.
Dus is zonder herstelling gewoon teruggestuurd!!!! opende vingerafdrukscanner menu en stond 'contacteer repair!'
Zéér ontevreden. Wat nu?
Re: RMA: Coolblue of drmobile
Geplaatst: 13 aug 2019, 15:42
door pfuhu
Coolblue heeft idd een top RMA-beleid.
2 jaar geleden een fitbit teruggestuurd die ik al 1,5 jaar had omdat het bandje begon te scheuren. Toestel was voor de rest ook zwaar gehavend (krassen). Gaf aan de helpdesk aan dat ik (indien niet herstelbaar) liever geen nieuw exemplaar wou, maar eventueel een teruggave van een deel van de aankoopsom om een nieuwer model fitbit te kunnen kopen.
Na een week bericht van coolblue met tegoedbon voor volledige aankoopprijs ...