Pagina 1 van 1

Activatie mobile internet?

Geplaatst: 23 okt 2018, 07:51
door devilkin
Kennis van me heeft recent een abonnement overgedragen naar een pay & go (was reeds een Proximus abonnement, don't ask me which) - nu werkt haar mobile internet niet meer. Alle settings nagelopen, kloppen, toestel gereboot, etc...

Ondertussen al eens aangeraden van de klantendienst te bellen - maar heeft hier nog iemand een of ander idee?

Re: Activatie mobile internet?

Geplaatst: 23 okt 2018, 11:10
door broke23
zeker dat de APN settings nog correct staan ? zou internet.proximus.be moeten zijn (APN/toegangspunt)

Re: Activatie mobile internet?

Geplaatst: 23 okt 2018, 12:24
door devilkin
Yep.

Re: Activatie mobile internet?

Geplaatst: 24 okt 2018, 08:14
door devilkin
Gisteren nog teruggehoord: blijkbaar stonden er langs Proximus kant nog een hoop blokkeringen op (oa data, roaming, ...) die kwamen van een vroeger abonnement. Na dat die geschrapt werden werkt alles.