Techniekers komen niet opdagen en niemand kan garanderen dat dit niet nog eens gebeurt.
Geplaatst: 08 okt 2018, 10:51
Kameraad met studentenkoten wenst EDPnet en zegt begin augustus Telenet op vanaf 1/10.
Verwittigd dat dit gevaarlijk kan zijn.
EDPnet kan niet wegens laswerken van +- 600 euro die proximus doorrekent.
Volgens proximus, eind augustus aangevraagd, is er geen probleem en kan alles bij hun aangesloten worden.
Begin september laat proximus weten dat laswerken noodzakelijk zijn. Lassers en installateur zullen komen 28/09.
24/09 Proximus laat weten dat de afspraak verschoven wordt naar 01/10. Eerder kan niet. Ze verzekeren dat alles dan zeker in orde komt.
01/10: vrouw van kameraad blijft een hele dag wachten op lassers en belt 4 keer naar Proximus. Wachttijden van 5 minuten tot 3 kwartier en steeds de geruststelling dat het niet abnormaal is dat die pas later komen. "Dat kan zelfs 17 u zijn dat ze nog komen."
02/10: niemand komen opdagen en studenten hebben geen internet. Reden: geen vergunning voor de laswerken. Dat wisten ze dan toch al eerder. Blijkbaar ligt de schuld bij de lassers. Maar geen nood. Er is een nieuwe afspraak ingepland voor 23/10.
Ik bel op 03/3150012 naar de lassers. "Vergunning wordt deze week aangevraagd voor 23/10." Als ik vraag waarom niet eerder, dan is het antwoord dat dat geen probleem is. Het gaat immers om een toelating en geen vergunning. Die krijgen ze blijkbaar altijd.
"Waarom spreekt proximus dan van een vergunning?" "Dat weten wij ook niet."
"Hebben jullie aan proximus dan niet laten weten dat er vorige keer geen vergunning of toelating was?" "Jawel".
Terug naar Proximus gebeld. "Wij wisten dat pas de dag erop." Als ik vraag hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen wordt ik doorverbonden met de afsprakendienst. Daar schuift men dan de schuld weer door naar de lassers.
Wat kunnen wij doen om zeker te weten dat de lassers 23/10 zullen komen en hoe kunnen we schadevergoeding vragen. Weet iemand hier het antwoord?
Verwittigd dat dit gevaarlijk kan zijn.
EDPnet kan niet wegens laswerken van +- 600 euro die proximus doorrekent.
Volgens proximus, eind augustus aangevraagd, is er geen probleem en kan alles bij hun aangesloten worden.
Begin september laat proximus weten dat laswerken noodzakelijk zijn. Lassers en installateur zullen komen 28/09.
24/09 Proximus laat weten dat de afspraak verschoven wordt naar 01/10. Eerder kan niet. Ze verzekeren dat alles dan zeker in orde komt.
01/10: vrouw van kameraad blijft een hele dag wachten op lassers en belt 4 keer naar Proximus. Wachttijden van 5 minuten tot 3 kwartier en steeds de geruststelling dat het niet abnormaal is dat die pas later komen. "Dat kan zelfs 17 u zijn dat ze nog komen."
02/10: niemand komen opdagen en studenten hebben geen internet. Reden: geen vergunning voor de laswerken. Dat wisten ze dan toch al eerder. Blijkbaar ligt de schuld bij de lassers. Maar geen nood. Er is een nieuwe afspraak ingepland voor 23/10.
Ik bel op 03/3150012 naar de lassers. "Vergunning wordt deze week aangevraagd voor 23/10." Als ik vraag waarom niet eerder, dan is het antwoord dat dat geen probleem is. Het gaat immers om een toelating en geen vergunning. Die krijgen ze blijkbaar altijd.
"Waarom spreekt proximus dan van een vergunning?" "Dat weten wij ook niet."
"Hebben jullie aan proximus dan niet laten weten dat er vorige keer geen vergunning of toelating was?" "Jawel".
Terug naar Proximus gebeld. "Wij wisten dat pas de dag erop." Als ik vraag hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen wordt ik doorverbonden met de afsprakendienst. Daar schuift men dan de schuld weer door naar de lassers.
Wat kunnen wij doen om zeker te weten dat de lassers 23/10 zullen komen en hoe kunnen we schadevergoeding vragen. Weet iemand hier het antwoord?