Telenet Basic internet - extra volume wordt altijd tweemaal aangerekend !
Geplaatst: 04 okt 2018, 11:34
Heb Basic internet . Sedert enkele maanden gebruik is soms extra internet volume ( 25GB = 5€).
Op aanrekening wordt altijd tweemaal dit extra volume aangerekend !
Vermoedelijke oorzaak :
Internet abonnement is per kalendermaand maar de aanrekeningsperiode is van de derde van de maand tot en met de tweede van de volgende maand !!!
In de aanrekeningsperiode zit dus een stuk van de ene maand en een stuk (2 dagen) van de volgende maand ! Het extra internet volume wordt telkens volledig aangerekend voor die twee gedeeltelijke maanden !!!
Resultaat : extra volume is dubbel aangerekend.
Als ik een klacht stuur wordt het te veel betaalde bedrag afgetrokken bij de volgende aanrekening maar het probleem op zich wordt niet opgelost : aanrekeningsperiode is niet syncroon met internet abonnement. Waarom maken ze het zichzelf en de klant zo moeilijk ?
Telkens een klacht moeten sturen is ook niet zo leuk.........
Heeft nog iemand dergelijk probleem?
Op aanrekening wordt altijd tweemaal dit extra volume aangerekend !
Vermoedelijke oorzaak :
Internet abonnement is per kalendermaand maar de aanrekeningsperiode is van de derde van de maand tot en met de tweede van de volgende maand !!!
In de aanrekeningsperiode zit dus een stuk van de ene maand en een stuk (2 dagen) van de volgende maand ! Het extra internet volume wordt telkens volledig aangerekend voor die twee gedeeltelijke maanden !!!
Resultaat : extra volume is dubbel aangerekend.
Als ik een klacht stuur wordt het te veel betaalde bedrag afgetrokken bij de volgende aanrekening maar het probleem op zich wordt niet opgelost : aanrekeningsperiode is niet syncroon met internet abonnement. Waarom maken ze het zichzelf en de klant zo moeilijk ?
Telkens een klacht moeten sturen is ook niet zo leuk.........
Heeft nog iemand dergelijk probleem?