Pagina 1 van 1

Personal Document Manager

Geplaatst: 06 sep 2018, 08:58
door devastator
Hi,

Gebruikt er hier iemand een personal document manager (bijvoorbeeld voor het digitaal bijhouden van facturen, contracten, ...) ?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ben niet op zoek naar van die professionele oplossingen met authorisatie van documenten, versiebeheer etc.

Vereisten:
- PDF
- OCR
- makkelijk filteren
- watch - folder (scanner maakt PDF op share, daarna automatisch geimporteerd)
- Mogelijkheid om documenten te mailen naar de manager.

Momenteel gebruik ik paperless. Handige hieraan vind ik dat de OCR text niet in de PDF wordt opgeslagen. Na de OCR kan ik de tekst makkelijk nog aanpassen.

/ Deva

Re: Personal Document Manager

Geplaatst: 21 sep 2018, 16:05
door ubremoved_539
Ik heb op m'n NAS gewoon een share met hierin verschillende mappen (Elektriciteit, Water, Huisvuil, Verzekering, ...) en scan m'n documenten gewoon als PDF. Het voordeel is dat ik geen speciale software nodig heb en het over 10 jaar nog steeds leesbaar is en eenvoudig te raadplegen is.

Maar aangezien je spreekt over "mailen naar manager" heb ik de indruk dat je een oplossing zoekt voor een professionele omgeving met vermoedelijk een veel grote volume.