Pagina 1 van 1

MV - e-mail laag belkrediet

Geplaatst: 23 jul 2018, 10:23
door philippe_d
Bij MV krijg ik regelmatig een mail om te verwittigen
  • - dat mijn (maandelijkse) bundel vervallen is
    - of dat het belkrediet te laag staat (<1€)
Hallo Philippe,

Je hebt op dit moment minder dan € 1 belwaarde. Zodra die belwaarde op is, zul je niet meer kunnen bellen. Herladen is dus de oplossing. Dat kun je via onderstaande knop of met je Viking App.

Viking groet,
De Mobile Vikings-crew

Tip: je kunt ook automatisch herladen door via de website een Easy Payment-methode in te stellen.

Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033
Tot voor kort stond ook in de mail op welke SIM kaart (GSM nummer) deze mail betrekking had. Nu niet meer :-(
Als je, zoals ik, meerdere SIM kaarten met één account beheert, vind ik dat wel vervelend dat je die info er niet meer bijkrijgt ...

Re: MV - e-mail laag belkrediet

Geplaatst: 23 jul 2018, 11:24
door jnsvr
Terechte feedback!
Dat gaat binnenkort terugkomen. Sorry voor het ongemak in de tussentijd.