Al gevonden

Betreft een eventuele korting aan coöperanten, die is voorwaardelijk. Als er (xxx) abonnementen zijn, dan ontvangen de coöperanten (.,..€) korting.Het is niet de bedoeling om een prijzenbreker te worden aangezien we op die manier onze ethische principes moeilijker kunnen naleven.
Tuurlijk, maar voor niets gaat de zon op hé....edp-net schreef:Het is niet de bedoeling om een prijzenbreker te worden aangezien we op die manier onze ethische principes moeilijker kunnen naleven.
Wij wensen u een uitstekende vergadering.Beste coöperante
Beste coöperant
De coöperatie Neibo nodigt u uit op haar bijzondere algemene vergadering. We gebruiken de vergadering om een nieuwe raad van bestuur te kiezen.
De verkiezing zal doorgaan tijdens de bijzondere algemene vergadering op 1 mei 2021.
Stemmen kan vanaf nu. U bereikt het stemportaal door op de onderstaande link te klikken. U heeft twee weken de tijd om te stemmen en om vragen te stellen.
Het stemmen stopt wanneer de bijzondere algemene vergadering doorgaat. Dat is op zaterdag 1 mei om 18u. De effectieve vergadering zal doorgaan achter gesloten deuren. Het is dus onnodig om u op die dag aan te melden.
U kan ons steeds bereiken op [email protected]!
Met coöperatieve groeten
Het Neibo team
dus dan betaal je ofwel 3 maanden 6 ipv 8 euro voor heel weinig, of 12 euro ipv 16 voor nog steeds minder dan 5 euro bij digi....Sanatax schreef: 4 maanden geleden Tijdelijk aanbod voor wie coöperant is bij NewB: als je voor 10 januari inschrijft op een abonnement bij Neibo ontvang je de eerste drie maanden 25% korting.
Het is niet de allergoedkoopste op de markt, maar met mijn abonnement (Mix Budget) aan € 7,60 (met coöperantenkorting) ben ik erg tevreden over de dienstverlening, alsook de inspraak en participatie die er vanuit de organisatie is. Het feit dat je actief betrokken wordt in de onderneming vind ik het meer dan waard om klant te zijn bij Neibo.Splitter schreef: 4 maanden geleden dus dan betaal je ofwel 3 maanden 6 ipv 8 euro voor heel weinig, of 12 euro ipv 16 voor nog steeds minder dan 5 euro bij digi....
zelfs als je al cooperant korting extra hebt, en winstdeling, lijkt het me dat neibo niet meer echt interessant is ?