jawadde. Een overtuigde investeerder, die al geen vertrouwen heeft, waarin hij investeert.cyberbug schreef:of ze zijn de zaak al aan het bedriegen en zijn niet gerechtigd voor belastingsvoordeel...
Nieuwe virtuele operator Neibo
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 12:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 96 keer
- Recent bedankt: 1 keer
het is op zich niet voor veel geld dus ik heb me er aan gewaagd (met in het achterhoofd dat ik alles kwijt kon zijn als het volledig misloopt). het is ook de eerste keer dat ik zo iets doe dus je je mag wat wantrouwen hebben he.
Het inschrijven is dit jaar gebeurd op 9 Februari (toen het plafond voor belasting-voordeel nog niet bereikt was) en bevestiging van bestelling succesvol op 11 Februari.
Later ergens in Februari of maart werd het plafond voor belastingsvoordeel bereikt en kan je enkel nog maar inschrijven zonder belastingsvoordeel. (iets voor rekening mee te houden voor als je nu nog wil inschrijven of na maart hebt ingeschreven.)
3 bijkomende reden dat ik achterdochtig ben zijn:
- ik heb nooit bevestiging gekregen dat ik dit voordeel zou ontvangen.
- de meter op de site van het bedrag voor belastings voordeel is meer dan een maan op 95% blijven staan zonder dat deze omhoog ging...
- Nadien (deze heeft 100% bereikt) is de meter verdwenen en is er ook geen vermelding op de website dat het belastings-voordeel niet meer geld.
Dus ik hoop mijn attest voor volgend jaar te ontvangen...
ik heb al wel een welkoms brief met zaadjes om te planten ontvangen...
Edit: om ook nog een nuttige bijdrage te leveren. hier de laatste info van hen (ze gaan blijkbaar voor het organge netwerk, de data kan dus intressant worden...)
Het inschrijven is dit jaar gebeurd op 9 Februari (toen het plafond voor belasting-voordeel nog niet bereikt was) en bevestiging van bestelling succesvol op 11 Februari.
Later ergens in Februari of maart werd het plafond voor belastingsvoordeel bereikt en kan je enkel nog maar inschrijven zonder belastingsvoordeel. (iets voor rekening mee te houden voor als je nu nog wil inschrijven of na maart hebt ingeschreven.)
3 bijkomende reden dat ik achterdochtig ben zijn:
- ik heb nooit bevestiging gekregen dat ik dit voordeel zou ontvangen.
- de meter op de site van het bedrag voor belastings voordeel is meer dan een maan op 95% blijven staan zonder dat deze omhoog ging...
- Nadien (deze heeft 100% bereikt) is de meter verdwenen en is er ook geen vermelding op de website dat het belastings-voordeel niet meer geld.
Dus ik hoop mijn attest voor volgend jaar te ontvangen...
ik heb al wel een welkoms brief met zaadjes om te planten ontvangen...
Edit: om ook nog een nuttige bijdrage te leveren. hier de laatste info van hen (ze gaan blijkbaar voor het organge netwerk, de data kan dus intressant worden...)
Beste coöperanten,
Het heeft even op zich laten wachten, maar hier zijn we dan met groot nieuws!
Neibo gaat het netwerk van Orange Belgium gebruiken. Deze operator biedt haar infrastructuur aan zodat de toekomstige klanten en coöperanten deze vanaf september 2019 kunnen gebruiken.
Wat zijn de volgende stappen?
Zoals jullie al gehoord hebben zijn we volop in de technische ontwikkelingfase. We zijn ons commercieel aanbod aan het finaliseren en de simkaarten aan het creëren. Deze technische fase wordt opgevolgd door een testfase om alle onvolmaaktheden eruit te filteren.
In september 2019 zijn we klaar en kunnen jullie zich abonneren op een Neibo abonnement en naar hartelust bellen, surfen en smsen! We hebben er alvast zin in, jullie ook?
Een klein voorsmaakje?
De technische ontwikkeling is een erg belangrijke stap die veel tijd vergt en tot in de puntjes wordt voorbereid. Simkaarten, voicemail, commercieel aanbod, internationale zone’s; alles moet worden bepaald. Deze informatie is echter niet altijd deelbare materie. We danken jullie dan ook voor het geduld en het vertrouwen.
Voor de nieuwsgierigen onder jullie, alvast een concreet voorbeeld van onze vooruitgang de laaste maanden: het ontwerp van onze eerste SIM kaart!
Vriendelijke groeten en tot binnenkort,
Christophe, Noémi & Quentin
Greetz cyberbug
-
- Elite Poster
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 12:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 96 keer
- Recent bedankt: 1 keer
stond op de vorige pagina, dus niet gezien...
maar je lijkt wel geënerveerd vandaag (slechte dag ?)
Troost je die van mij was ook al niet goed begonnen (2 bussen gemist en boete wegens trein abbo vervallen)
maar je lijkt wel geënerveerd vandaag (slechte dag ?)
Troost je die van mij was ook al niet goed begonnen (2 bussen gemist en boete wegens trein abbo vervallen)
Greetz cyberbug
-
- Pro Member
- Berichten: 403
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 09:12
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik heb nog geen attest gehad ! :ofendtje schreef:Niet vergeten op uwe belasting brief in te vullen is toch al + - 10 € recup.ghostboy1993 schreef:ik heb toch 20€ mmaar ge-investeert uit nieuwschierigheid , ben benieuwd als ze beter dan Mobile Vikings zulle doen
Sturen ze mij dat op of moet ik ervoor emailen ?
alvast bedankt voor deze nuttige info !
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Neibo:
"Beste satsurfer, bedankt voor uw berichtje.
Tijdens de vakantie is het inderdaad een beetje stiller als normaal.
We zijn nog volop bezig met de technische ontwikkeling, ons klantenportaal en nieuwe website.
We lopen dus een beetje vertraging op, omdat we alles mooi in orde willen krijgen.
Eind augustus brengen we meer nieuws! Beta-testers kunnen we zeker gebruiken, maar dat zal nog niet voor volgende maand zijn.
We houden u op de hoogte.
Vriendelijke groeten"
"Beste satsurfer, bedankt voor uw berichtje.
Tijdens de vakantie is het inderdaad een beetje stiller als normaal.
We zijn nog volop bezig met de technische ontwikkeling, ons klantenportaal en nieuwe website.
We lopen dus een beetje vertraging op, omdat we alles mooi in orde willen krijgen.
Eind augustus brengen we meer nieuws! Beta-testers kunnen we zeker gebruiken, maar dat zal nog niet voor volgende maand zijn.
We houden u op de hoogte.
Vriendelijke groeten"
-
- Pro Member
- Berichten: 403
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 09:12
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 13 keer
Dus ze kome niet in septemeber ? ben benieuwd als ze even goedkoop als MV gaan zijn of mss nog wat goedkoper
Laatst gewijzigd door philippe_d 31 aug 2019, 16:37, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd (gaan we het nooit leren?)
Reden: fullquote verwijderd (gaan we het nooit leren?)
-
- Plus Member
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 27 sep 2018, 10:32
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 11 keer
Zal met paar maanden uitgesteld worden door marketing vlak en nieuwe website, de komende dagen gaat er een officiële mededeling gebeuren met een nieuwe datum
Internet: Giga-internet van Telenet
Mobiel: Mobile Unlimited van Proximus
Mobiel: Mobile Unlimited van Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Philippe: +1
Jamin001: Hoe weet jij dat zo goed?
Goedkoper dan MV. en ook dezelfde rommel betrouwbaarheid?
Is ook een coöperatie zonder winstoogmerk, allée, deel gaat nr goede doelen.
Als ghostboy1993 lage prijs wilt, zal hij nr rommeloperatoren als MV/jim/Lyca moeten gaan vermoed ik.
Heb liever dat ze 2 maand later starten, tot alles in orde is, dan op zijn MV's met constant pannes en niet bereikbaar zijn/niet kunnen bellen. My2cents
Ook al heb ik aandelen gekocht, zal zeer sterk aanbod moeten zijn...zit al jaren bij Orange Tempo Giga, en nooit problemen, waarom dan miserie opzoeken? Zeker bij beginnende operator met kinderziektes (hopelijk niet)
Lager dan MV kunnen ze toch niet vallen?
Jamin001: Hoe weet jij dat zo goed?
Goedkoper dan MV. en ook dezelfde rommel betrouwbaarheid?
Is ook een coöperatie zonder winstoogmerk, allée, deel gaat nr goede doelen.
Als ghostboy1993 lage prijs wilt, zal hij nr rommeloperatoren als MV/jim/Lyca moeten gaan vermoed ik.
Heb liever dat ze 2 maand later starten, tot alles in orde is, dan op zijn MV's met constant pannes en niet bereikbaar zijn/niet kunnen bellen. My2cents
Ook al heb ik aandelen gekocht, zal zeer sterk aanbod moeten zijn...zit al jaren bij Orange Tempo Giga, en nooit problemen, waarom dan miserie opzoeken? Zeker bij beginnende operator met kinderziektes (hopelijk niet)
Lager dan MV kunnen ze toch niet vallen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 918
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 19:17
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 72 keer
Winst willen ze wel maken, al willen ze inderdaad een deel investeren in goede doelen. Maar ook in aandeelhouders:satsurfer schreef: Is ook een coöperatie zonder winstoogmerk, allée, deel gaat nr goede doelen.
Wat ik me wel af vraag, de meeste coöperaties hebben een manier om uit te stappen, bv. bij Ecopower kan je elke 6 jaar de eerste 6 maanden van het jaar je aandeel terug aan Ecopower verkopen. Bij Cera kan je elk jaar terug verkopen etc maar bij Neibo vind ik enkel dit:Het huidig businessplan gaat uit van een begroting in evenwicht tegen 2019, om vanaf 2020 dividenden te kunnen uitkeren. Om dit mogelijk te maken moeten we progressief evolueren en aan 9000 klanten geraken.
sociale evenwichtsoefening ... euhm wat bedoelen ze daar juist mee? En zouden ze later omschakelen naar elke x jaar mogelijkheid tot uitstappen?Indien u de coöperatie wenst te verlaten wordt uw investering terugbetaald. Deze terugbetaling kan uitgevoerd worden tijdens de eerste 6 maanden van deze sociale evenwichtsoefening ...
-
- Pro Member
- Berichten: 403
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 09:12
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 13 keer
ben benieuwd hoelang het duurt eer ze eindelijk starten. zelf een aandeel van 20 euro gekocht wel geen attest gezien nog niet maar maakt niet uit.
hoop dat ze evengoedkoop of goedkoper dan MV zulle zijn
hoop dat ze evengoedkoop of goedkoper dan MV zulle zijn
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Beste coöperanten,
Hopelijk hebben jullie een fijne zomer achter de rug.
Steeds meer van jullie doen mee aan ons avontuur! Hartelijk dank daarvoor.
Velen hadden verwacht eind september over te stappen op het Neibo-netwerk.
Neibo gaat vooruit, maar we hebben toch nog heel wat technisch werk te verrichten alvorens we het project onder de beste omstandigheden kunnen starten.
De vertragingen bij onze partners en leveranciers hebben zich opgestapeld.
De ontwikkeling van een sterk klantenplatform, bijvoorbeeld, zal nog enkele maanden in beslag nemen.
Om jullie zo volledig en professioneel mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we er daarom voor gekozen de lanceringsdatum uit te stellen naar 2020.
De nieuwe lanceerdatum zal jullie per e-mail worden meegedeeld.
We zitten binnenkort samen met alle partners die bij Neibo betrokken zijn en nemen zo snel mogelijk contact met jullie op!
In tussentijd boekte Neibo wel vooruitgang:
Onze nieuwe en meer volledige website wordt momenteel afgewerkt.
Het prototype van onze SIM-kaart is getest en functioneel!
Neibo is momenteel in gesprek om een extra financiering te verkrijgen.
Meer informatie volgt nog!
Nog vragen of eventueel advies?
Een kort mailtje naar [email protected] volstaat.
Vriendelijke groeten,
Het Neibo Team
Hopelijk hebben jullie een fijne zomer achter de rug.
Steeds meer van jullie doen mee aan ons avontuur! Hartelijk dank daarvoor.
Velen hadden verwacht eind september over te stappen op het Neibo-netwerk.
Neibo gaat vooruit, maar we hebben toch nog heel wat technisch werk te verrichten alvorens we het project onder de beste omstandigheden kunnen starten.
De vertragingen bij onze partners en leveranciers hebben zich opgestapeld.
De ontwikkeling van een sterk klantenplatform, bijvoorbeeld, zal nog enkele maanden in beslag nemen.
Om jullie zo volledig en professioneel mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we er daarom voor gekozen de lanceringsdatum uit te stellen naar 2020.
De nieuwe lanceerdatum zal jullie per e-mail worden meegedeeld.
We zitten binnenkort samen met alle partners die bij Neibo betrokken zijn en nemen zo snel mogelijk contact met jullie op!
In tussentijd boekte Neibo wel vooruitgang:
Onze nieuwe en meer volledige website wordt momenteel afgewerkt.
Het prototype van onze SIM-kaart is getest en functioneel!
Neibo is momenteel in gesprek om een extra financiering te verkrijgen.
Meer informatie volgt nog!
Nog vragen of eventueel advies?
Een kort mailtje naar [email protected] volstaat.
Vriendelijke groeten,
Het Neibo Team
-
- Elite Poster
- Berichten: 1620
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 17:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 82 keer
- Recent bedankt: 1 keer
"De vertragingen bij onze partners en leveranciers hebben zich opgestapeld."
...
"Neibo is momenteel in gesprek om een extra financiering te verkrijgen."
Ik heb de brief ook gekregen.
Deze 2 dingen (ook al staan ze wat uit elkaar) zijn volgens mij wel gerelateerd.
De partners werken niet zonder eerst extra geld te zien.
...
"Neibo is momenteel in gesprek om een extra financiering te verkrijgen."
Ik heb de brief ook gekregen.
Deze 2 dingen (ook al staan ze wat uit elkaar) zijn volgens mij wel gerelateerd.
De partners werken niet zonder eerst extra geld te zien.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2041
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 17:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 96 keer
Het wil niet noodzakelijk iets zeggen maar wat niet goed overkomt is dat hun website niet helemaal in orde is. Volgens de mail is de lancering doorgeschoven naar 2020 maar dat is niet wat op hun website staat.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
net nieuwe mail:
Is dat niet 2019 dat ze bedoelen?
Beste coöperanten,
Velen onder jullie wachten ongeduldig op een nieuwe lanceringsperiode voor Neibo. Wij hadden eind september aangekondigd dat de lancering van de abonnementen voor 2020 uitgesteld was, daar de technische ontwikkeling meer tijd vraagt dan verwacht.
Jullie zullen echter nog een klein beetje langer moeten wachten op een nieuwe datum: wij wensen alle onzekerheden uitgesloten te hebben alvorens een publieke aankondiging te maken van de lanceringsdatum.
Niettemin staan we dagelijks een stapje dichter bij ons doel en zullen we binnenkort belangrijk nieuws onthullen over de vooruitgang.
En terwijl we de start van de abonnementen voorbereiden, voorzien we ook het vervolg zodat alles vlekkeloos verloopt, want het is enkel het begin.
Neibo zoekt dus op nieuwe medewerkers!
Het eerste profiel dat we zoeken is een Project Manager!
Wilt u ons helpen om onze nieuwe collega te vinden? Het sollicitatiebericht kan u terugvinden op onze website. Aarzel niet om dit te verspreiden aan eenieder die geïnteresseerd zou zijn om ons team te vervoegen!
Met coöperatieve groeten,
Quentin
Gedelegeerd bestuurder
Een vraag, een idee, een suggestie? Stuur een mailtje naar [email protected]
https://www.neibo.be/jobaanbiedingen/?lang=nl
Is dat niet 2019 dat ze bedoelen?
Beste coöperanten,
Velen onder jullie wachten ongeduldig op een nieuwe lanceringsperiode voor Neibo. Wij hadden eind september aangekondigd dat de lancering van de abonnementen voor 2020 uitgesteld was, daar de technische ontwikkeling meer tijd vraagt dan verwacht.
Jullie zullen echter nog een klein beetje langer moeten wachten op een nieuwe datum: wij wensen alle onzekerheden uitgesloten te hebben alvorens een publieke aankondiging te maken van de lanceringsdatum.
Niettemin staan we dagelijks een stapje dichter bij ons doel en zullen we binnenkort belangrijk nieuws onthullen over de vooruitgang.
En terwijl we de start van de abonnementen voorbereiden, voorzien we ook het vervolg zodat alles vlekkeloos verloopt, want het is enkel het begin.
Neibo zoekt dus op nieuwe medewerkers!
Het eerste profiel dat we zoeken is een Project Manager!
Wilt u ons helpen om onze nieuwe collega te vinden? Het sollicitatiebericht kan u terugvinden op onze website. Aarzel niet om dit te verspreiden aan eenieder die geïnteresseerd zou zijn om ons team te vervoegen!
Met coöperatieve groeten,
Quentin
Gedelegeerd bestuurder
Een vraag, een idee, een suggestie? Stuur een mailtje naar [email protected]
https://www.neibo.be/jobaanbiedingen/?lang=nl
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
https://www.neibo.be/onze-telefonische- ... n/?lang=nl
Je ziet al dat er voordeeltarieven zijn voor coöperanten en unl. sms.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 12:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 96 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Er komt blijkbaar een nieuwe vergadering + wijziging vd statuten.
Gisteren dit in mijn mailbox gehad.
Gisteren dit in mijn mailbox gehad.
Zijn er mensen die naar deze algemene vergadering gaan op 17 februari ? dan wil ik desnoods wel een volmacht geven...Beste coöperant,
Aangezien het quorum niet werd bereikt op maandag 03 februari, roepen we een 2e buitengewone algemene vergadering bijeen waarin geen quorum vereist is.
Deze 2de BAV zal zich richten op de aanpassing van de statuten van onze coöperatie aan het nieuwe Wetboek van Vennootschappen. U vindt meer informatie over het nieuwe WVV en de gevolgen ervan voor uw coöperatie op onze website.
Deze BAV vindt plaats op:
Maandag 17 februari 2020
om 19u00
te Wao coworking, Lambert Crickxstraat, 17, 1070 Brussel
Inschrijving HIER.
Wat staat er op het programma?
Welkom en woord van de Gedelegeerd Bestuurder;
Presentatie en stemming over de nieuwe statuten;
Diversen
Voor organisatorische zaken, vergeet niet om u in te schrijven via de onderstaande link.
Kunt u er niet bij zijn? U kunt uw volmacht geven aan een andere coöperant. Elke coöperant kan maximaal 2 volmachten hebben. In bijlage vindt u een model van een volmachtformulier. Gelieve het ons volledig ingevuld en ondertekend terug te sturen naar [email protected].
Na deze 2de BAV volgt natuurlijk een verslag per email.
U vindt ook in bijlage:
De voorgestelde nieuwe statuten
Voor de Raad van Bestuur,
Greetz cyberbug
-
- Elite Poster
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 12:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 96 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Is er eigenlijk iemand naar de vergadering geweest ?
En zo ja was er iets interessants te melden ?
En zo ja was er iets interessants te melden ?
Ik had deze op 9 februari 2019 besteld en op 11 februari was de betaling verwerkt. dus iets meer dan een jaar geleden ondertussen...JAMIN001 schreef:Ik heb ook 100 euro gekocht en ik heb een paar maand geleden de attest ontvangen.
Het is te zien wanneer dat je gekocht heb, als je dit jaar kocht zal je volgend jaar jou attest ontvangen
cyberbug schreef:ik had 100€ gekocht maar wacht nog steeds op de nodige info om in te vullen (was nog bij de eerste schijf die recht had op 40% terugbetaald via de belastingen.)
die van dit jaar zijn reeds ingevuld, dus ik gok dat dit formulier voor volgend jaar zal worden opgestuurd, (kosten in inkomsten van dit boek jaar)
of ze zijn de zaak al aan het bedriegen en zijn niet gerechtigd voor belastingsvoordeel...
Greetz cyberbug
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb mijne zonet -via mail- ontvangen. "ATTEST NR. 281.85 TAX ,SHELTER voor INVESTERINGEN IN STARTENDE VENNOOTSCHAPPEN"cyberbug schreef:Dus ik hoop mijn attest voor volgend jaar te ontvangen...
Nu komen ze hopelijk niet in problemen door de 'lock-down'. Of hebben ze juist extra tijd om dingen uit te werken...zal dan wss. na de zomer worden?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Verslag Neibo Bijzondere Aandeelhoudersvergadering (3/2/2020)
https://us12.campaign-archive.com/?e=&u ... -170347469
https://us12.campaign-archive.com/?e=&u ... -170347469
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
https://mailchi.mp/d6e69a06e2d9/age-i-l ... c915479539
de SIMkaarten zijn er
Stap 1: De kaarten worden getest door Orange, de operator die ons het netwerk ter beschikking stelt. (helaas PAUZE, wegens COVID-19)
Stap 2: Zodra deze stap gevalideerd is, worden ze getest door ons team.
Stap 3: Dan is het uw beurt! We zullen een testfase starten met verschillende coöperanten. Stap voor stap is het doel hier om het testpubliek te verbreden, tot de publieke lancering van de abonnementen!
1ste versie klantenplatform: begin van de zomer.
de SIMkaarten zijn er
Stap 1: De kaarten worden getest door Orange, de operator die ons het netwerk ter beschikking stelt. (helaas PAUZE, wegens COVID-19)
Stap 2: Zodra deze stap gevalideerd is, worden ze getest door ons team.
Stap 3: Dan is het uw beurt! We zullen een testfase starten met verschillende coöperanten. Stap voor stap is het doel hier om het testpubliek te verbreden, tot de publieke lancering van de abonnementen!
1ste versie klantenplatform: begin van de zomer.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 12:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 96 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Goed dat dit positief evolueert ik heb ondertussen ook gemerkt dat mijn Attest binnen is. mooi...
Verder was ik al vergeten dat ze het Orange netwerk gebruiken. dat is voor mij wil interessant, want ik ben naar iets goedkoper opzoek op het Mobistar netwerk, enkel om mijn nr actief te houden. nu betaal ik 10€ voor 500mb + 90min (het goedkoopste dat ik kon nemen) mijn hoofdsim van het werk heeft ondertussen 12GB + onbeperkt bellen.
Ik ga wel Neibo proberen (voor mezelf de light variant) en mogelijks een familie lid op de medium variant.
Het gaat van de prijs die je als corporant worden geboden. als je als corporant meer dan 10€ moet betalen voor de light versie is het voor mij niet interessant.
op deze manier zit ik met mijn dualsim toestel op de 2 beste netwerken van belgië, Orange en proximal en heb ik ook altijd een backup, moest Neibo voor mij toch niet interessant lijken is Jim een optie maar bij herlaad kaarten heb ik altijd schrik te vergeten tijdig te herladen (zeker vermits dit niet mijn hoofd nummer is)
Verder was ik al vergeten dat ze het Orange netwerk gebruiken. dat is voor mij wil interessant, want ik ben naar iets goedkoper opzoek op het Mobistar netwerk, enkel om mijn nr actief te houden. nu betaal ik 10€ voor 500mb + 90min (het goedkoopste dat ik kon nemen) mijn hoofdsim van het werk heeft ondertussen 12GB + onbeperkt bellen.
Ik ga wel Neibo proberen (voor mezelf de light variant) en mogelijks een familie lid op de medium variant.
Het gaat van de prijs die je als corporant worden geboden. als je als corporant meer dan 10€ moet betalen voor de light versie is het voor mij niet interessant.
op deze manier zit ik met mijn dualsim toestel op de 2 beste netwerken van belgië, Orange en proximal en heb ik ook altijd een backup, moest Neibo voor mij toch niet interessant lijken is Jim een optie maar bij herlaad kaarten heb ik altijd schrik te vergeten tijdig te herladen (zeker vermits dit niet mijn hoofd nummer is)
Greetz cyberbug
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De zwartkijkers van 2018 hoor ik plots niet meer.
Mail:
Welkom bij General Meeting !
U bent uitgenodigd om deel te nemen aan de algemene vergadering van het bedrijf Neibo,
Voorafgaand aan de algemene vergadering nodigen wij u uit om uw apparatuur te testen door verbinding te maken met ons platform. General Meeting werkt optimaal op een PC of laptop. Controleer ook of uw browser compatibel is met ons platform. Voor een optimale ervaring vereist General Meeting het gebruik van de volgende browsers: Google Chrome, Firefox of Safari.
U kunt de agenda van de algemene vergadering raadplegen, evenals de documenten die de organisatoren u ter beschikking hebben gesteld.
Op de dag van de algemene vergadering logt u in en betreedt u de vergadering.
U kunt deelnemen volgens de voorwaarden die door de organisator van uw bijeenkomst zijn vastgesteld.
Voor een goede vergadering, vergeet niet uw microfoon uit te schakelen.
Tot slot vestigen wij uw aandacht op het feit dat het platform enkel in het Frans beschikbaar is.
We wensen u een uitstekende vergadering toe.
Met vriendelijke groet,
Het General Meeting team
LOGIN button
Votre assemblée générale commence le 29-08-2020 10:00
NL/ Met vreugde gunnen wij u een eerste blik op onze abonnementsformules. De voorgestelde formules zijn louter indicatief.
We nodigen de coöperanten uit om eventuele vragen per e-mail naar ons te sturen. Dat kan op [email protected]
=> ik zie niets van formules hoor.
Interessant om lezen... Al blij dat ze niet voor Transatel gekozen hebben zoals MV & EDpnet
Project update – Laurent Bataille, Manager Effortel
overzicht van de vertragingen die verschillende vertragingen in het project veroorzaken iemand interessante feedback die ik evt. kan vragen? Tariefformules?
Ik zou iets zien zitten à la scarlet Hifive: veel data, en optioneel bel/SMS minuten.
2017:
"15 euro per maand. Voor bellen is dat aan 20 cent per minuut, sms’en kosten 5 cent per bericht. Daarnaast biedt Scarlet de optie om voor 3 euro extra per maand 90 belminuten en 1.000 sms’en aan te schaffen."
Anno 2020-2021: 200 belmin./2.000 SMS en 10 GB data (Orange prepaid biedt al 8 GB) voor 15 € + 2-3 € voor bel/smspack?
20 € voor 15 GB? (excl. bel/sms)
25 € unlimited 25 GB ( " )
extra data/korting coöperanten?
VoLTE/VoWifi?
Mail:
Welkom bij General Meeting !
U bent uitgenodigd om deel te nemen aan de algemene vergadering van het bedrijf Neibo,
Voorafgaand aan de algemene vergadering nodigen wij u uit om uw apparatuur te testen door verbinding te maken met ons platform. General Meeting werkt optimaal op een PC of laptop. Controleer ook of uw browser compatibel is met ons platform. Voor een optimale ervaring vereist General Meeting het gebruik van de volgende browsers: Google Chrome, Firefox of Safari.
U kunt de agenda van de algemene vergadering raadplegen, evenals de documenten die de organisatoren u ter beschikking hebben gesteld.
Op de dag van de algemene vergadering logt u in en betreedt u de vergadering.
U kunt deelnemen volgens de voorwaarden die door de organisator van uw bijeenkomst zijn vastgesteld.
Voor een goede vergadering, vergeet niet uw microfoon uit te schakelen.
Tot slot vestigen wij uw aandacht op het feit dat het platform enkel in het Frans beschikbaar is.
We wensen u een uitstekende vergadering toe.
Met vriendelijke groet,
Het General Meeting team
LOGIN button
Votre assemblée générale commence le 29-08-2020 10:00
NL/ Met vreugde gunnen wij u een eerste blik op onze abonnementsformules. De voorgestelde formules zijn louter indicatief.
We nodigen de coöperanten uit om eventuele vragen per e-mail naar ons te sturen. Dat kan op [email protected]
=> ik zie niets van formules hoor.
Interessant om lezen... Al blij dat ze niet voor Transatel gekozen hebben zoals MV & EDpnet
Project update – Laurent Bataille, Manager Effortel
overzicht van de vertragingen die verschillende vertragingen in het project veroorzaken iemand interessante feedback die ik evt. kan vragen? Tariefformules?
Ik zou iets zien zitten à la scarlet Hifive: veel data, en optioneel bel/SMS minuten.
2017:
"15 euro per maand. Voor bellen is dat aan 20 cent per minuut, sms’en kosten 5 cent per bericht. Daarnaast biedt Scarlet de optie om voor 3 euro extra per maand 90 belminuten en 1.000 sms’en aan te schaffen."
Anno 2020-2021: 200 belmin./2.000 SMS en 10 GB data (Orange prepaid biedt al 8 GB) voor 15 € + 2-3 € voor bel/smspack?
20 € voor 15 GB? (excl. bel/sms)
25 € unlimited 25 GB ( " )
extra data/korting coöperanten?
VoLTE/VoWifi?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2247
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 84 keer
Ik blijf er toch met enige argwaan naar kijken. Zeker als je in het overzicht de reden van de vertragingen leest.
Effortel moest al zijn “outdated” IT-infrastructuur upgraden
Voor volgend jaar rekenen ze al op 1 764 873 EUR omzet en binnen enkele jaren al 1 miljoen bruttowinst. Ik snap hoe een dommel dan failliet is kunnen gaan als er zo'n marges zijn. Die mannen van Mobile Vikings moeten er dus ook heel goed op verdienen.Sinds begin juli kampt de nieuwe versie van EMS (globaal supportapplicatie-systeem voor Neibo en alle andere Effortel-klanten) met grote stabiliteitsproblemen en daarom heeft Effortel al zijnbeschikbare ontwikkelaars (inclusief degenen die aan Neibo werken) tijdens deze zomerperiode toegewezen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1102
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 13:23
- Uitgedeelde bedankjes: 204 keer
- Bedankt: 80 keer
Een grapje hoop ik, want MV had een negatief eigen vermogen van zowat 4M en 10M overgedragen verlies op het moment dat Medialaan hen heeft gered.lithion schreef:Die mannen van Mobile Vikings moeten er dus ook heel goed op verdienen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
https://www.neibo.be/nl/technische-ontwikkelingen
Voorlopig blijven we op koers om vanaf halfweg oktober de eerste coöperanten toe te laten tot het Neibo-netwerk.
Voorlopig blijven we op koers om vanaf halfweg oktober de eerste coöperanten toe te laten tot het Neibo-netwerk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2247
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 84 keer
Sarcasme. Neibo gaf aan om binnen enkele jaren al 1 miljoen brutowinst te halen. Het is trouwens niet abnormaal dat een bedrijf zoals Mobilevikings de eerste jaren diep in het rood ging.Didymus schreef:Een grapje hoop ik, want MV had een negatief eigen vermogen van zowat 4M en 10M overgedragen verlies op het moment dat Medialaan hen heeft gered.lithion schreef:Die mannen van Mobile Vikings moeten er dus ook heel goed op verdienen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Een doos vol Neibo simkaarten! We hebben ze nog heel even in onze handen om ze binnenkort overal in het land uit te sturen naar alle toekomstige klanten!
"Eerst kunnen coöperanten klant worden, vanaf het voorjaar van 2021 kan iedereen dat! "
"Eerst kunnen coöperanten klant worden, vanaf het voorjaar van 2021 kan iedereen dat! "
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2041
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 17:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 96 keer
Proficiat aan Neibo.
Als fan van een ander coöperatief project dat in de zelfde sfeer zit, de bank NewB , voel ik mee en ben ik blij dat het gelukt is. NewB gaat trouwens ook zeer spoedig de eerste (test)klanten ontvangen einde november.
Wat mij opvalt is dat ik nergens iets kan vinden over de product-formules waarmee Neibo effectief gaat starten. Als de eerst SIM's nu op de bus gaan moet daar toch iets al over beslist zijn en beschikbaar zijn voor de eerste gebruikers.
Als fan van een ander coöperatief project dat in de zelfde sfeer zit, de bank NewB , voel ik mee en ben ik blij dat het gelukt is. NewB gaat trouwens ook zeer spoedig de eerste (test)klanten ontvangen einde november.
Wat mij opvalt is dat ik nergens iets kan vinden over de product-formules waarmee Neibo effectief gaat starten. Als de eerst SIM's nu op de bus gaan moet daar toch iets al over beslist zijn en beschikbaar zijn voor de eerste gebruikers.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
ik heb tarieven gezien als coöperant, en eerlijk gezegd...jij gaat je ook niet aangesproken voelen WalterB1, na doorlichting van uw profiel
Soms bijna dubbele prijs van Orange. (en hen een vergelijkende studie voorgeschoteld)
Dan liever A-merk met VoLTE/VoWifi en geen Transatel shit, voor veel lagere prijs.(en elke week gratis kinepolis tickets)
Ik kies mijn goede doelen wel zelf nadien.
Soms bijna dubbele prijs van Orange. (en hen een vergelijkende studie voorgeschoteld)
Dan liever A-merk met VoLTE/VoWifi en geen Transatel shit, voor veel lagere prijs.(en elke week gratis kinepolis tickets)
Ik kies mijn goede doelen wel zelf nadien.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2041
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 17:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 96 keer
Ja, dat Neido niet iets voor mij is dat wist ik al zonder de prijzen te weten. Neemt niet weg dat ik blij ben ze te kunnen starten en hoop dat het minstens een matig succes gaat worden. - Zoals NewB
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
coöperant?
welke zot betaalt dit?
http://www.ello-mobile.be/nl/mobiel-bel ... ernet.aspx
Hopelijk wordt Neibo gn Ello 2.0
welke zot betaalt dit?
http://www.ello-mobile.be/nl/mobiel-bel ... ernet.aspx
Hopelijk wordt Neibo gn Ello 2.0
-
- Elite Poster
- Berichten: 5524
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 11:30
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 471 keer
- Recent bedankt: 3 keer
ello is gewoon een van de zovele "pet projects" van united-telecom als ik me niet vergis....satsurfer schreef: welke zot betaalt dit?
http://www.ello-mobile.be/nl/mobiel-bel ... ernet.aspx
net zoals "internet en bellen".
er zijn zo van die bedrijfjes waarvan ik het bestaan niet helemaal snap, en UT is er daar eentje van.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2041
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 17:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 96 keer
satsurfer schreef:
welke zot betaalt dit?
Een favoriete en extreem obscure uitdrukking waar ik fan van ben is;
De één doet dit, de één doet dat. En ik, ik versier mijn keldergat.
Wat wil zeggen dat iedereen maar moet doen wat die meent te moeten doen. Laat iedereen maar zijn eigen pleziertje hebben.
-
- Premium Member
- Berichten: 711
- Lid geworden op: 12 mei 2011, 18:02
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 57 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik vind die prognoses een beetje érg optimistisch.
Op 4 jaar 6 miljoen euro omzet. Erg optimistisch. Zeker met 60.000 euro marketing per jaar
En de kosten. Het callcenter groeit in uitgave mee met de omzet, maar de lonen (78k€) en externe prestaties (90k€) blijft constant. Ik ben niet thuis in de sector, maar ken geen bedrijven die deze omzet draaien met zo weinig loonkost. Voor dat geld kan je amper 3 fte's betalen ...
Op 4 jaar 6 miljoen euro omzet. Erg optimistisch. Zeker met 60.000 euro marketing per jaar
En de kosten. Het callcenter groeit in uitgave mee met de omzet, maar de lonen (78k€) en externe prestaties (90k€) blijft constant. Ik ben niet thuis in de sector, maar ken geen bedrijven die deze omzet draaien met zo weinig loonkost. Voor dat geld kan je amper 3 fte's betalen ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1102
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 13:23
- Uitgedeelde bedankjes: 204 keer
- Bedankt: 80 keer
Daarvoor moet je wel de nodige reserves hebben en die had MV eigenlijk niet.lithion schreef:Het is trouwens niet abnormaal dat een bedrijf zoals Mobilevikings de eerste jaren diep in het rood ging.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 323 keer
- Recent bedankt: 1 keer
mijn vraag ivm voLTE en VoWifi (snel, degelijk antwoord)
"Op je andere vraag kregen we het volgende antwoord van onze partner Effortel
: "Ik heb dit even met Orange gecheckt en VoLTE & VoWIFI werkt voorlopig enkel voor Orange klanten maar nog niet voor MVNO's. (dus ook niet voor Mobile Vikings)
Er is een project lopende bij Orange om dit ook voor MVNO's toe te laten maar voorlopig kan dit niet. Op netwerk niveau kan het enkel met 1 OCS (Online Charging System) communiceren (= die van Orange) maar niet die van andere providers (Unleashed, Effortel). Dit vereist dus netwerk aanpassingen (op signalisatie niveau) zodat die service met verschillende OCS systemen kan communiceren. Daarbovenop moeten er op provisioning niveau ook aanpassingen gebeuren zodat bij elke SIM-kaart activatie de VoLTE en VoWIFI services geactivateerd worden.
Ik volg dit met Orange op om te weten wanneer ze dit plannen voor MVNO's."
Abboprijzen hebben coöperanten ook gekregen, maar vertrouwelijk. Ze zijn nu realiatischer en hangen rond Edp en MV.
"Op je andere vraag kregen we het volgende antwoord van onze partner Effortel
: "Ik heb dit even met Orange gecheckt en VoLTE & VoWIFI werkt voorlopig enkel voor Orange klanten maar nog niet voor MVNO's. (dus ook niet voor Mobile Vikings)
Er is een project lopende bij Orange om dit ook voor MVNO's toe te laten maar voorlopig kan dit niet. Op netwerk niveau kan het enkel met 1 OCS (Online Charging System) communiceren (= die van Orange) maar niet die van andere providers (Unleashed, Effortel). Dit vereist dus netwerk aanpassingen (op signalisatie niveau) zodat die service met verschillende OCS systemen kan communiceren. Daarbovenop moeten er op provisioning niveau ook aanpassingen gebeuren zodat bij elke SIM-kaart activatie de VoLTE en VoWIFI services geactivateerd worden.
Ik volg dit met Orange op om te weten wanneer ze dit plannen voor MVNO's."
Abboprijzen hebben coöperanten ook gekregen, maar vertrouwelijk. Ze zijn nu realiatischer en hangen rond Edp en MV.