Pagina 1 van 1

Ervaringen cloud communications VOIP?

Geplaatst: 04 jul 2018, 11:15
door ringlord
Heeft er al iemand ervaring met deze "VOIP in the cloud " ? https://www.cloud-communications.be/
en eventueel ook hun CloudCall app ? https://play.google.com/store/apps/deta ... .cloudcall

Re: Ervaringen cloud communications VOIP?

Geplaatst: 11 sep 2023, 11:22
door ygeffens
Bump...

Re: Ervaringen cloud communications VOIP?

Geplaatst: 11 sep 2023, 13:08
door Splitter
5j verder, en ik zie:

- dat ze (nog steeds) geen eigen nummerreeksen lijken te hebben (hun eigen nr's zitten bij COLT) - maar wel bij BIPT erkend zijn als operator
- dat hun app al meer als een jaar niet geupdate is
- op hun linkedin zie je "We bieden telefooncentrales in de `Cloud`aan. " en "Men betaalt enkele op basis van een SaaS model (Sofware as a Service) per user, "

het LIJKT me een beetje alsof ze 3cx centrales hosten en nummers/verkeer afnemen bij COLT, al kan ik dat natuurlijk niet zeker zeggen (geen ervaring met hen)

Dat gezegd zijnde... ze lijken wel vrij stevig in te zetten op groei door overnames, alsook te willen groeien in sectoren buiten telefonie/IT (zoals kantoorverhuur)

overname: https://www.made-in.be/antwerpen/cloud- ... tnet-over/
overname: https://www.made-in.be/kempen/laenen-it ... oud-group/

hun eigen bedrijvencentrum: https://www.made-in.be/antwerpen/busine ... antwerpen/

klein lijken ze dus zeker niet te zijn

EDIT: volgens het artikel op https://voip.review/2023/07/31/cloud-gr ... solutions/ zouden ze een volledig in-house built pbx systeem gebruiken.

Re: Ervaringen cloud communications VOIP?

Geplaatst: 11 sep 2023, 15:53
door Sasuke
Mogelijk gelijkaardig aan 'fonzer.com' (ook antwerps met in-house dev in NL). Heb een klant (advocatenkantoor) die Cloud Communications gebruikt en daar tevreden van is.