Pagina 1 van 1

IPV6 selecteren: geen verbinding meer

Geplaatst: 25 jun 2018, 18:33
door tdemeyer
Grrr.. Het gevecht met de EDPNet helpdesk kan weer beginnen:

Afgelopen vrijdag activeer ik IPV6 op de myedpnet account van mijn moeder. Kort daarna verbreekt de verbinding. Sedertdien geen PPOE sessie meer kunnen opbouwen. Steeds iets in de aard van invalid logon..

Tegen beter weten in het advies van de helpdesk gevolgd (reboot modem, en als't niet lukt uw accountgegevens opnieuw invoeren)... Haalt allemaal niets uit..

Méér dan vervelend want mijn moeder is voor een groot deel afhankelijk van haar telefoon.. Ik beklaag me meer en meer dat ik de klassieke Px lijn heb omgezet naar een VOIP...
T

Re: IPV6 selecteren: geen verbinding meer

Geplaatst: 25 jun 2018, 21:40
door Roygenz
Al geprobeerd om je pppoe wachtwoord even te resetten op my edpnet?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Re: IPV6 selecteren: geen verbinding meer

Geplaatst: 26 jun 2018, 09:50
door tdemeyer
Nog niet.. Om te vermijden dat we helemaal naast elkaar beginnen te werken..

Onze "man ter plaatse" (ooit zend ik die eens een goeie fles :) ) is op de hoogte.

Re: IPV6 selecteren: geen verbinding meer

Geplaatst: 27 jun 2018, 07:52
door tdemeyer
Solved... Het was dus idd een wachtwoordkwestie: blijkt dat het bestaande PPOE wachtwoord was overschreven met het wachtwoord van de Myedp pagina... Er zal ergens een verkeerd veldje gebruikt worden in één of ander script :-D

Wel nu terug enkel ipv4, maar ik denk dat ik het geen tweede keer riskeer om ipv6 te activeren...

Re: IPV6 selecteren: geen verbinding meer

Geplaatst: 10 jul 2018, 11:55
door telenut
gisteren net hetzelfde voor gehad...

maar dus gewoon in uw modem het wachtwoord opnieuw ingeven volstaat, ook als IPV6 actief is :)