IPV6 selecteren: geen verbinding meer
Geplaatst: 25 jun 2018, 18:33
Grrr.. Het gevecht met de EDPNet helpdesk kan weer beginnen:
Afgelopen vrijdag activeer ik IPV6 op de myedpnet account van mijn moeder. Kort daarna verbreekt de verbinding. Sedertdien geen PPOE sessie meer kunnen opbouwen. Steeds iets in de aard van invalid logon..
Tegen beter weten in het advies van de helpdesk gevolgd (reboot modem, en als't niet lukt uw accountgegevens opnieuw invoeren)... Haalt allemaal niets uit..
Méér dan vervelend want mijn moeder is voor een groot deel afhankelijk van haar telefoon.. Ik beklaag me meer en meer dat ik de klassieke Px lijn heb omgezet naar een VOIP...
T
Afgelopen vrijdag activeer ik IPV6 op de myedpnet account van mijn moeder. Kort daarna verbreekt de verbinding. Sedertdien geen PPOE sessie meer kunnen opbouwen. Steeds iets in de aard van invalid logon..
Tegen beter weten in het advies van de helpdesk gevolgd (reboot modem, en als't niet lukt uw accountgegevens opnieuw invoeren)... Haalt allemaal niets uit..
Méér dan vervelend want mijn moeder is voor een groot deel afhankelijk van haar telefoon.. Ik beklaag me meer en meer dat ik de klassieke Px lijn heb omgezet naar een VOIP...
T