Mijn positieve ervaring van de dag - dit maakt mijn dag goed!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 482 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Mij valt op in de streek kempen-noorden vlaams brabant, dat er nogal veel fietsenmakers worden overgenomen door Wildiers. ik zie de kans groot dat ze er eerst door doodgeconcureerd worden om dan voor de keuze te worden gesteld.
Fietsen is wel populair geworden maar ik denk dat de concurrentie ook moordend is.
J.
Fietsen is wel populair geworden maar ik denk dat de concurrentie ook moordend is.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 409 keer
- Bedankt: 802 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Ik denk dat de fietsenmaker in kwestie naast zijn schoenen liep en droomde dat de groei van tijdens de coronaperiode ging blijven duren.
Coolblue heeft de beursgang ook afgeblazen. De waardering voor hun beursgang was gebaseerd op de marges en de groei van tijdens de coronaperiode.
Ik ben blij dat ik mijn fiets terug bij hen mag binnendoen
.
Coolblue heeft de beursgang ook afgeblazen. De waardering voor hun beursgang was gebaseerd op de marges en de groei van tijdens de coronaperiode.
Ik ben blij dat ik mijn fiets terug bij hen mag binnendoen

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 378 keer
- Bedankt: 528 keer
- Recent bedankt: 4 keer
De Standaard heeft een nieuwe abovoordeel, je krijgt nu ook Routeyou gratis bij je abo. Superleuke actie want ik gebruik die website veel!
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 336 keer
- Bedankt: 110 keer
Fraudedienst van KBC welke alert reageert.
Schrijf het volledige saldo van een KBC zichtrekening over naar een externe rekening.
Binnen de minuut telefoon om te verifiëren of ik het ben en of de overschrijving effectief mag doorgevoerd worden.
Schrijf het volledige saldo van een KBC zichtrekening over naar een externe rekening.
Binnen de minuut telefoon om te verifiëren of ik het ben en of de overschrijving effectief mag doorgevoerd worden.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 240 keer
- Bedankt: 511 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Samen met mijn dochter een KVB-1 attest behaald.
Dankzij de examinator te weten gekomen dat mijn dochter, die zo'n 40 kg minder weegt dan ik, me perfect veilig kan beveiligen tijdens het muurklimmen met een (wel behoorlijk duur) hulpstuk.
Dat maakt dat we nu samen kunnen sporten.
Dankzij de examinator te weten gekomen dat mijn dochter, die zo'n 40 kg minder weegt dan ik, me perfect veilig kan beveiligen tijdens het muurklimmen met een (wel behoorlijk duur) hulpstuk.
Dat maakt dat we nu samen kunnen sporten.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
- Bedankt: 14 keer
Is die krant niet links, of zoals men zegt, Politiek Correct? Sorry, dit is mijn negatieve ervaring van de dag.Dizzy schreef: 17 jun 2024, 12:27 De Standaard heeft een nieuwe abovoordeel, je krijgt nu ook Routeyou gratis bij je abo. Superleuke actie want ik gebruik die website veel!
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 290 keer
- Bedankt: 554 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Alles is links als je vanuit het standpunt van 't pallieterke, doorbraak of 't scheldt kijkt 

Bye, Maurice
https://on4bam.com
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
- Bedankt: 14 keer
Toch niet Maurice. Het verschil is dat de door jou geciteerde kranten geen subsidies krijgen! 
En dat is mijn positieve ervaring van de dag : dat er nog andere kranten bestaan en enig tegengewicht bieden aan de gesubsidiëerde: wiens brood men eet wiens woord men spreekt. (oud gezegde).
En dat is mijn positieve ervaring van de dag : dat er nog andere kranten bestaan en enig tegengewicht bieden aan de gesubsidiëerde: wiens brood men eet wiens woord men spreekt. (oud gezegde).
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 409 keer
- Bedankt: 802 keer
on4bam schreef: 30 jun 2024, 15:17 Alles is links als je vanuit het standpunt van 't pallieterke, doorbraak of 't scheldt kijkt![]()
Feitenvrije woordenbrij, waarvoor sommige van de hierboven geciteerde blogs veroordeeld werden, kan je toch geen journalistiek noemen?Emile51 schreef: 30 jun 2024, 16:07 En dat is mijn positieve ervaring van de dag : dat er nog andere kranten bestaan en enig tegengewicht bieden aan de gesubsidiëerde: wiens brood men eet wiens woord men spreekt. (oud gezegde).
En los van de financiering van de BPost-krantenbedeling, die ondertussen geschrapt is, zou ik niet weten welke kranten of mediagroepen subsidies krijgen?
Behalve dan DPG. Die gaan altijd wenen bij de nieuwe minister van Media om subsidies: is het niet de VRT die te goed is, dan is het wel Netflix of iets anders.
-
- Elite Poster
Vandaag aanduiding ontvangen om te zetelen bij de komende gemeenteraadsverkiezingen.
Gezien de positieve ervaring van bij de afgelopen Belgische verkiezingen en de wijze waarom we door de overheid toen in de watten werden gelegd weer een zoveelste positieve ervaring.
Gezien de positieve ervaring van bij de afgelopen Belgische verkiezingen en de wijze waarom we door de overheid toen in de watten werden gelegd weer een zoveelste positieve ervaring.

Sol Invictus!
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 867 keer
- Bedankt: 553 keer
- Recent bedankt: 9 keer
De buitengewoon professionele communicatie van @Sasuke rond de problemen met de hosting 

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 240 keer
- Bedankt: 511 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Vandaag gaan klimmen met mijn dochter in de pop-up openlucht klimmuur en erna een heerlijke hamburger van de bbq gegeten daar.
Herinneringen maken denk ik dan.
Herinneringen maken denk ik dan.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 222 keer
- Bedankt: 472 keer
Eindelijk eens de tijd genomen om BGP EVPN/VxLAN te leren. Gezien ik vooral ent op Aruba switching waren de blogposts op https://www.nullzero.co.uk/tag/evpn/ enorm verhelderend.
Ik was van de oude stempel dat een stretched vlan altijd moeilijk was, maar met evpn/vxlan wordt het een pak makkelijker , maar vooral ook bruikbaar.
De volgende klant DC migratie wordt zo wel een pak eenvoudiger met behoudt van IP adressering. Iemand hier daar tegen argumentatie of ook positieve ervaringen mee ?
Ik was van de oude stempel dat een stretched vlan altijd moeilijk was, maar met evpn/vxlan wordt het een pak makkelijker , maar vooral ook bruikbaar.
De volgende klant DC migratie wordt zo wel een pak eenvoudiger met behoudt van IP adressering. Iemand hier daar tegen argumentatie of ook positieve ervaringen mee ?
-
- Elite Poster
Weer een mooie zonnige dag.
Sol Invictus!
-
- Elite Poster
Met de pers is het toch altijd lachen, gieren, brullen:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240806_92598330
J.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240806_92598330
De glasvezelkabel die de grote schermen in de fanzone van stroom voorziet was doorgesneden

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Moderator
Is dat niet gevaarlijk, glasvezel die onder spanning staat doorknippen? 

Bye, Maurice
-
- Administrator
Misschien interpreteerden ze spanning als de kracht op de fiber, of wat er op het scherm kwam toen het wel werkte 

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 75 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ondanks de abonnementskost die zal worden aangerekend bij TotalEnergies (die ik zal trachten kwijt te schelden via de ombudsdienst energie), een overstap aangevraagd naar Luminus. Dag en nacht verschil in duidelijkheid en communicatie en dat stemt me een beetje gelukkig.
-
- Administrator
In 2010-2020 had ik een klein projectje waar ik recepten bijhield. Er zaten er al een goeie 1000 in. Paar jaar geleden die website afgesloten en een sql dump genomen, en nu wou ik eens kijken om dat ding te converteren naar gewone markdown files.
Database nergens te vinden... gelukkig wel in een backup van 2022 (gemaakt met Restic)
Lang leve lange backup retenties
Database nergens te vinden... gelukkig wel in een backup van 2022 (gemaakt met Restic)

Lang leve lange backup retenties

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 209 keer
nieuwste bios voor mijn msi x670e mainboard geflashed ...
en de nieuwe amd chipset drivers geïnstalleerd ...
cold boot time was vroeger rond de 30 seconden met daarna een vijftal seconden zandloper na ingeven van het password.
nu 9 seconden tot password screen, en direct de desktop na password enter
en de nieuwe amd chipset drivers geïnstalleerd ...
cold boot time was vroeger rond de 30 seconden met daarna een vijftal seconden zandloper na ingeven van het password.
nu 9 seconden tot password screen, en direct de desktop na password enter
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 378 keer
- Bedankt: 528 keer
27 vikingpunten van mijn telecom-rekening, maakt niet mijn hele dag goed maar slecht is het ook niet 
Gisteren was er ook spectaculair nieuws:

Gisteren was er ook spectaculair nieuws:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 33 keer
@Dizzy die vernietiging van CO2 arme energie opwekking in ruil voor bruinkoolcentrales is echt wel niks voor in de rubriek van iets wat onze dag goed moet maken.
Maar ik discussieer daar graag verder over in een andere afdeling van dit forum
Maar ik discussieer daar graag verder over in een andere afdeling van dit forum

Aan vriendschappelijk verleend advies op dit forum kunnen geen rechten worden ontleend 

-
- Moderator
22.9 seconden... en dat bij zijn "home GP", weer met de voetjes op de grond... nog van dat. 

Bye, Maurice
-
- Premium Member
Ja, want races waarbij het verschil tussen de eerste en de tweede plaats 20+ seconden is, dat is gezond voor de sport. Ik wil ze zien strijden voor die eerste plaats (en neen, de overtakes op het middenveld of achterin boeien niet). Graag minder van dat saaie gedoe.
PS: misschien is dat de driver die altijd al het meest met de voetjes op de grond stond.
PS: misschien is dat de driver die altijd al het meest met de voetjes op de grond stond.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 3 keer
Nieuwe patch world of warcraft amuseer ik me goed mee.
Enige minpuntje; de guild bank, alles foetsie, als ze dat nie kunnen fixen uhm, dat gaat velen niet leuk vinden en terecht.
Ook van mij en de maat doen we samen, der zat toch voor ong 2,5 miljoen waarde in aan gold te verdienen. Het gold die er op staat staat er wel nog op, raar.
Enige minpuntje; de guild bank, alles foetsie, als ze dat nie kunnen fixen uhm, dat gaat velen niet leuk vinden en terecht.
Ook van mij en de maat doen we samen, der zat toch voor ong 2,5 miljoen waarde in aan gold te verdienen. Het gold die er op staat staat er wel nog op, raar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 209 keer
Gratis upgrade van de game performance (enkele % tot zelfs 10%) van mijn ryzen cpu
AMD brengt prestatieverbeteringen voor Ryzen-cpu's naar stable Windows 11-versie
https://tweakers.net/nieuws/225888/amd- ... ersie.html

AMD brengt prestatieverbeteringen voor Ryzen-cpu's naar stable Windows 11-versie
https://tweakers.net/nieuws/225888/amd- ... ersie.html
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1046 keer
- Bedankt: 359 keer
Eigenlijk stom dat ze geen link hebben om fouten te melden. De Standaard heeft die wel, en de enkele keren dat ik hen op een fout wees, was die binnen de paar uur gefixt. En het ging wel degelijk om feitelijke fouten, niet spelfouten of zo.
EDIT: trouwens, van dat Nieuwsblad artikel weet ik niet wat het ergst is: spreken over stroomvoorziening via glasvezel, of het hebben over een cyberaanval wanneer het gaat over kabels die op meerdere plaatsen beschadigd zijn.
-
- Elite Poster
Die cyberaanval was wat men eerst dacht dat er aan de hand was.
J.
J.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1046 keer
- Bedankt: 359 keer
Hoe het in het artikel staat hadden ze toen al ontdekt dat de kabels door waren. Vraag is of het een fout van de journalist of van de bron is.Joe de Mannen schreef: 29 aug 2024, 12:31 Die cyberaanval was wat men eerst dacht dat er aan de hand was.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 535 keer
- Bedankt: 91 keer
Sinds het gerommel met de persoonlijke assistente (Horner) ,gaat alles daar in vrije val naar beneden.on4bam schreef: 25 aug 2024, 21:5922.9 seconden... en dat bij zijn "home GP", weer met de voetjes op de grond... nog van dat.
Al zijn er ook geruchten dat Red Bull de auto heeft moeten aanpassen (flexwings?) en dat McLaren iets nieuws gevonden zou hebben.
Van +40 seconden (aanvang seizoen) naar -23 seconden dan is er meer aan de hand denk ik.
Blabla Horner "We hadden teveel vleugel gezet"
Antwoord dit weekend: Temple of Speed (Monza)
Vleugel? 0,0

"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Premium Member
Gisteren mail gestuurd naar ombudsman energie om te controleren of mijn klacht goed ontvangen was (geen automatische bevestiging) en vandaag reactie dat ze de klacht goed ontvangen hebben. De stapel klachten van tijdens de energiecrisis is nog steeds niet helemaal verwerkt, dus het duurt gemiddeld nog altijd een stuk langer. Kort daarna een mail om te laten weten dat mijn klacht in behandeling is genomen.
Nu hopen dat de verkapte verbrekingsvergoeding (in de vorm van een halfjaarlijkse abonnementskost) kwijtgescholden wordt en dat de verbruikte energie aangerekend wordt aan het beloofde tarief i.p.v. het door Total verzonnen tarief.
Nu hopen dat de verkapte verbrekingsvergoeding (in de vorm van een halfjaarlijkse abonnementskost) kwijtgescholden wordt en dat de verbruikte energie aangerekend wordt aan het beloofde tarief i.p.v. het door Total verzonnen tarief.