Mijn positieve ervaring van de dag - dit maakt mijn dag goed!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 29 keer
Zomeren in October, namiddagje gefiets in T-shirt, positief die opwarming.
Volgend weekend opnieuw, https://www.meteo.be/nl/weer/verwachtin ... ende-dagen
Volgend weekend opnieuw, https://www.meteo.be/nl/weer/verwachtin ... ende-dagen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Wij ook. In plaats van mobilhome te stallen voor de winter, rechtsomkeer gemaakt en nog dagje Zeeuws Vlaanderen. Goed gefietst en lekker gegeten en nu ergens klaar voor overnachting in hol van P ergens in buurt van Terneuzen (moeten morgen maandag beiden niet werken )
Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 307 keer
- Bedankt: 95 keer
Net de eindafrekening gekregen voor de elektriciteitsfactuur periode 1/10/22 tem 30/9/23.
"Dankzij" de jaarafrekening een netto voordeel* van 33 € gedaan in vergelijking met een maandafrekening.
*doordat er tijdens de maanden november tem januari virtueel meer injectie werd toegekend aan die periode dan in de praktijk werd geïnjecteerd aan een veel hoger injectietarief (20 c€/kWh ipv 11 c€.kWh).
"Dankzij" de jaarafrekening een netto voordeel* van 33 € gedaan in vergelijking met een maandafrekening.
*doordat er tijdens de maanden november tem januari virtueel meer injectie werd toegekend aan die periode dan in de praktijk werd geïnjecteerd aan een veel hoger injectietarief (20 c€/kWh ipv 11 c€.kWh).
Sol Invictus!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
- Bedankt: 26 keer
Wel degelijk een MIJN tweede positief gebeuren in korte tijd @Ivobe ....EINDELIJK de tranche Jan. Feb. Mar. van gaspremie 2023 heden ochtend ontvangen 405 Vaderlandse Eurootjes bij ontwaken al op rekening ....
Is er nog iets komende ? want ik begin dat gewoon te worden na 4 bons van 250 euros (voor energiezuinige toestellen aankoop )
Chocopot blijft nu in de kast....
Is er nog iets komende ? want ik begin dat gewoon te worden na 4 bons van 250 euros (voor energiezuinige toestellen aankoop )
Chocopot blijft nu in de kast....
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 670 keer
- Bedankt: 220 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Deze week nog eens door het Aalsterse stadspark en aanpalende Osbroek natuurgebied gewandeld. 't Is toch echt rustgevend om door een bos enorme kastaars van bomen te wandelen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 329 keer
- Bedankt: 506 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Het beste aan Aalst maar dat is uiteraard niet moeilijk
Onlangs tussen de gigantische sequoia's gelopen, dat is pas kicken, om te boomknuffelen, als je dat zou willen, moet je met minstens 6 man zijn met een lange arm
Onlangs tussen de gigantische sequoia's gelopen, dat is pas kicken, om te boomknuffelen, als je dat zou willen, moet je met minstens 6 man zijn met een lange arm
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
Alleen Elvis is terug, telkens weer genieten van een programma met een gast die iets te vertellen heeft en daar ook de tijd voor krijgt. Fragmenten ontdekken uit films en docu's... Merci Thoma Vanderveken en VRT om zo'n kwaliteit te bieden, en dat met ons belastingsgeld
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 60 keer
Inflatie is niet bij a 0
T.o.v. vorig jaar is die inderdaad 0,4% echter vorig jaar was die torenhoog
Ik vermoed dat t.o.v 2j terug de inflatie ergens rond de 12% draait en dit is de reden van het overschrijden van de spilindex
T.o.v. vorig jaar is die inderdaad 0,4% echter vorig jaar was die torenhoog
Ik vermoed dat t.o.v 2j terug de inflatie ergens rond de 12% draait en dit is de reden van het overschrijden van de spilindex
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
- Bedankt: 26 keer
Tweede keer aanslagbiljet financien met een tweede credit terugbetaling ontvangen....
Twee belastingaangiftes voor 2022 wegens gesplitste aanslag wegens terugkeer naar Belgie van Thailand ( 9 maand Th./ 4 maand Belgie
Fgov.Fin. Is precies blij met mijn terugkeer
Twee belastingaangiftes voor 2022 wegens gesplitste aanslag wegens terugkeer naar Belgie van Thailand ( 9 maand Th./ 4 maand Belgie
Fgov.Fin. Is precies blij met mijn terugkeer
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
-
- Elite Poster
Ik zou toch tot volgend jaar wachten om hier uitsluitsel over te geven
-
- Elite Poster
Gisteren iets gaan eten in Gent en blijkt daar een oude held van mij ook te zitten, Luka Bloom!
Gent heeft weer een gwenola die niet langer een pop-up is, lekker!
Nieuwe lamp gaan shoppen, eerste keuze blijkt de duurste lamp van de hele winkel 1.300 EUR voor een lamp in de badkamer
Tweede keuze lijkt me dik OK, krijgen ook nog 50% eraf wegens verhuizing van de winkel, 150 EUR.
Gent heeft weer een gwenola die niet langer een pop-up is, lekker!
Nieuwe lamp gaan shoppen, eerste keuze blijkt de duurste lamp van de hele winkel 1.300 EUR voor een lamp in de badkamer
Tweede keuze lijkt me dik OK, krijgen ook nog 50% eraf wegens verhuizing van de winkel, 150 EUR.
-
- Elite Poster
Mijn dag kan werkelijk niet meer stuk, vandaag is aangekondigd dat de Foo Fighters naar België komen en dan nog als afsluiter van Werchter 2024!!! Rock on!
-
- Elite Poster
Queens of the Stone Age waren in België. Ik kon er helaas deze keer niet bij zijn maar dankzij Stubru kunnen we dit optreden opnieuw meemaken. Ik zet het op en die mannen beginnen direct (na de intro) met Regular John, met absolute favoriet en steeds retestrak gespeeld. WOW!!! Rock on!!! De volgende keer ben ik er weer bij, it's only rock & roll but I like it
https://www.vrt.be/vrtmax/luister/radio ... 1-30183-0/
https://www.vrt.be/vrtmax/luister/radio ... 1-30183-0/
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 137 keer
Genieten idd !
Toch weer een paar dingen geleerd.. ik dacht dat de zangeressen het uithangbord waren van de groep, blijkt dat het wel heel anders was achter de schermen.
En Regi, niet direct my cup of tea, maar toen em zei: f*ck Deus, daar geef ik em wel 100% gelijk!
Zo zo zo blij dat ik die tijd de volle 200% heb meegemaakt! Zo blij dat ik niet mijn oudere zus haar stijl gevolgd heb (Humo stijl, zoals ook in reportage de journalisten stijl, die neerkeken op die dance) maar wel wist te appreciëren, wat andersom niet zo was.
Toch weer een paar dingen geleerd.. ik dacht dat de zangeressen het uithangbord waren van de groep, blijkt dat het wel heel anders was achter de schermen.
En Regi, niet direct my cup of tea, maar toen em zei: f*ck Deus, daar geef ik em wel 100% gelijk!
Zo zo zo blij dat ik die tijd de volle 200% heb meegemaakt! Zo blij dat ik niet mijn oudere zus haar stijl gevolgd heb (Humo stijl, zoals ook in reportage de journalisten stijl, die neerkeken op die dance) maar wel wist te appreciëren, wat andersom niet zo was.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 85 keer
Bij Sylver en Lasgo (Evi Goffin) was dat toen zeker het geval. Zohra heeft ook een toffe reactie op de BELpop afleveringen op haar youtube kanaal gezet ivm het gebruik van stemmen.Dafke schreef: 26 nov 2023, 21:18
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 182 keer
Het was vooral weer duidelijk hoe de media hier het nieuws, de stijl en trends bepalen, hierdoor ben ik helaas pas later in aanraking gekomen met bepaalde genres dan nodig. Vandaag helpt internet gelukkig.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 398 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 5 keer
@dance
Dat werd toch veelvuldig gespeeld op Radio Donna, RGR FM, etc en het hardere werk op Channel X?
De huidige generatie heeft het wel makkelijker, met YT en Spotify waar je zowat alles op kan vinden.
Recent nog een DJ-set gehoord waarin "Secret Wish" werd gedraaid
@maakt mijn dag goed
Wel wat meer tijd dan een dag, maar ik heb met veel plezier naar Scavengers Reign gekeken. Het lijkt wel een verfilming van Aldebaran van LEO.
Het einde was open genoeg om een 2de seizoen te maken, me dunkt.
Dat werd toch veelvuldig gespeeld op Radio Donna, RGR FM, etc en het hardere werk op Channel X?
De huidige generatie heeft het wel makkelijker, met YT en Spotify waar je zowat alles op kan vinden.
Recent nog een DJ-set gehoord waarin "Secret Wish" werd gedraaid
@maakt mijn dag goed
Wel wat meer tijd dan een dag, maar ik heb met veel plezier naar Scavengers Reign gekeken. Het lijkt wel een verfilming van Aldebaran van LEO.
Het einde was open genoeg om een 2de seizoen te maken, me dunkt.
-
- Elite Poster
Wel leuk die belpop afleveringen maar vaak is het ook een (overdreven) lofzang over zichzelf.
En over genres kan je blijven discussiëren, elk genre kent betere en mindere producten maar uiteindelijk is het persoonlijke smaak. Zelf ben ik meer een rocker en fan van gitaren maar dat betekent niet dat ik geen goed Techno nummer kan appreciëren.
Het probleem dat sommigen met dance hebben is dat de teksten vaak zo betekenisloos zijn dat je het moeilijk serieus kan nemen. Het is gewoon muziek met een ander doel. Men wil je laten dansen en daarom is een beat en tempo belangrijker. Men wil geen diepere boodschap overbrengen. Daarom wordt het soms onterecht als domme muziek aanzien terwijl een goed gemaakt dancenummer even moeilijk is om te maken als in een ander genre.
Uiteindelijk luistert iedereen naar wat men zelf wil en met internet en spotify is muziek toegankelijker dan ooit.
En over genres kan je blijven discussiëren, elk genre kent betere en mindere producten maar uiteindelijk is het persoonlijke smaak. Zelf ben ik meer een rocker en fan van gitaren maar dat betekent niet dat ik geen goed Techno nummer kan appreciëren.
Het probleem dat sommigen met dance hebben is dat de teksten vaak zo betekenisloos zijn dat je het moeilijk serieus kan nemen. Het is gewoon muziek met een ander doel. Men wil je laten dansen en daarom is een beat en tempo belangrijker. Men wil geen diepere boodschap overbrengen. Daarom wordt het soms onterecht als domme muziek aanzien terwijl een goed gemaakt dancenummer even moeilijk is om te maken als in een ander genre.
Uiteindelijk luistert iedereen naar wat men zelf wil en met internet en spotify is muziek toegankelijker dan ooit.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 137 keer
Klopt, nu wel, maar + 20 of 30 jaar geleden niet.
Toen moest je het hebben van de kranten en radio stations om door te breken.
Als dan in eigen land de journalisten hun neus omhoog kieperden voor die “goedkope brol”, dan moet dat toch heel wrang gevoeld hebben.
Gelukkig had de rest van de wereld een minder bekrompen mening dan de doorsnee Humo journalist, die blijkbaar bepaalden wat goeie en slechte muziek was.
Toen moest je het hebben van de kranten en radio stations om door te breken.
Als dan in eigen land de journalisten hun neus omhoog kieperden voor die “goedkope brol”, dan moet dat toch heel wrang gevoeld hebben.
Gelukkig had de rest van de wereld een minder bekrompen mening dan de doorsnee Humo journalist, die blijkbaar bepaalden wat goeie en slechte muziek was.
-
- Elite Poster
Er is ook veel gejammer bij. Er zijn altijd nieuwe stijlen en groepen opgekomen maar je moet het dan wel doen en niet in een hoekje staan huilen. Als uw product echt goed genoeg is en er een publiek voor bestaat dan ligt het aan jezelf om het waar te maken. Dat is nu eenmaal artiest zijn, je doet het ook als je er geen zak mee verdient.
Belgische groepen hebben wel een probleem omdat we maar een klein land zijn met een kleine markt. Muziek is vooral Engelstalig en muziek uit Engelstalige landen wordt gewoon veel meer aux sérieux genomen, maar dat hebben Belgische rockgroepen ook gemeen. Een dEUS zou ook veel groter zijn mochten ze uit Engeland of VS komen maar ze hebben toch in een ontoegankelijker genre een naam opgebouwd.
Ook het feit dat de pers de smaak bepaalt is overdreven. Ik heb nog nooit naar iets geluisterd omdat een journalist iets al dan niet goed vind maar wel omdat ik het zelf de moeite vind. Je luistert toch naar iets voor jezelf en niet voor een ander.
Wat ook speelt is dat er songs zijn die gemaakt zijn om catchy te zijn en waar je dus sneller mee mee bent. Die songs ben je echter ook sneller beu want er zit minder diepgang of meerdere lagen in. Dat radio's de onhebbelijke gewoonte hebben om elke dag dezelfde 25 platen grijs te draaien en dat nu maanden aan een stuk helpt ook niet. Ook stubru heeft dat probleem en dat is volgens mij een deel van de reden waarom ze minder aanhang hebben. Vroeger leerde je er muziek kennen, nu leren ze u een degout aan voor bepaalde nummers. Ik heb zelf gewerkt voor een vrije radio en ik had een programma dat compleet dwars stond op de rest van de programmatie, maar dat programma was bekend omdat het zo opviel (voor velen ook negatief). Nu is het een hele dag dezelfde brij en op elke zender bijna hetzelfde, logisch dat men dan minder luistert want het maakt niet meer veel uit.
Om terug aan te sluiten bij de topic: er wordt nog altijd goede nieuwe muziek gemaakt, net als veel brol. Wie goed genoeg is zal het wel maken en wij mogen er van genieten.
Belgische groepen hebben wel een probleem omdat we maar een klein land zijn met een kleine markt. Muziek is vooral Engelstalig en muziek uit Engelstalige landen wordt gewoon veel meer aux sérieux genomen, maar dat hebben Belgische rockgroepen ook gemeen. Een dEUS zou ook veel groter zijn mochten ze uit Engeland of VS komen maar ze hebben toch in een ontoegankelijker genre een naam opgebouwd.
Ook het feit dat de pers de smaak bepaalt is overdreven. Ik heb nog nooit naar iets geluisterd omdat een journalist iets al dan niet goed vind maar wel omdat ik het zelf de moeite vind. Je luistert toch naar iets voor jezelf en niet voor een ander.
Wat ook speelt is dat er songs zijn die gemaakt zijn om catchy te zijn en waar je dus sneller mee mee bent. Die songs ben je echter ook sneller beu want er zit minder diepgang of meerdere lagen in. Dat radio's de onhebbelijke gewoonte hebben om elke dag dezelfde 25 platen grijs te draaien en dat nu maanden aan een stuk helpt ook niet. Ook stubru heeft dat probleem en dat is volgens mij een deel van de reden waarom ze minder aanhang hebben. Vroeger leerde je er muziek kennen, nu leren ze u een degout aan voor bepaalde nummers. Ik heb zelf gewerkt voor een vrije radio en ik had een programma dat compleet dwars stond op de rest van de programmatie, maar dat programma was bekend omdat het zo opviel (voor velen ook negatief). Nu is het een hele dag dezelfde brij en op elke zender bijna hetzelfde, logisch dat men dan minder luistert want het maakt niet meer veel uit.
Om terug aan te sluiten bij de topic: er wordt nog altijd goede nieuwe muziek gemaakt, net als veel brol. Wie goed genoeg is zal het wel maken en wij mogen er van genieten.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 398 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Ik maakte mijn mening niet afhankelijk van een boekske, ik heb wel enorm genoten van de muziek van toen.
En "boodschap" in een tekst, dat is toch om te lachen, niet ?
Hoeveel boodschap zit er in de tekst van de 4 seizoenen van Vivaldi of Canto Ostinato van Simeon Ten Holt?
Nog een mooie van toen (gek genoeg wisselen ze parels ongeveer evenredig met brol op hun albums):
En "boodschap" in een tekst, dat is toch om te lachen, niet ?
Hoeveel boodschap zit er in de tekst van de 4 seizoenen van Vivaldi of Canto Ostinato van Simeon Ten Holt?
Nog een mooie van toen (gek genoeg wisselen ze parels ongeveer evenredig met brol op hun albums):
-
- Elite Poster
Inderdaad, wie wel? Trouwens zo'n mening is ook maar de mening van 1 persoon. Opinions are like...
Tekst is een onderdeel dat een extra laag/betekenis kan geven. Bij dance is dat beperkt omdat het doel niet echt is om je een boodschap te bezorgen buiten dans en geniet, daar is trouwens niets mis mee.
Tekst is een onderdeel dat een extra laag/betekenis kan geven. Bij dance is dat beperkt omdat het doel niet echt is om je een boodschap te bezorgen buiten dans en geniet, daar is trouwens niets mis mee.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 481 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Er werd voor een kunstproject opgeroepen voor vrijwilligers om maquettes te maken.
Na de activiteit kwam de kunstenaar naar mij en vroeg of ik nog meer dagen kom komen want hij vond dat ik het echt heel goed deed, hij was onder de indruk zei hij.
Eigenaardig hoe dingen die je van jezelf heel gewoon vind voor anderen indrukwekkend kunnen zijn, maar eerlijk? Mijn ego was gestreeld en het deed deugd.
Los van het feit dat ik het bouwen zelf al een heel leuke activiteit vond was dat een spreekwoordelijke kers op de taart.
Na de activiteit kwam de kunstenaar naar mij en vroeg of ik nog meer dagen kom komen want hij vond dat ik het echt heel goed deed, hij was onder de indruk zei hij.
Eigenaardig hoe dingen die je van jezelf heel gewoon vind voor anderen indrukwekkend kunnen zijn, maar eerlijk? Mijn ego was gestreeld en het deed deugd.
Los van het feit dat ik het bouwen zelf al een heel leuke activiteit vond was dat een spreekwoordelijke kers op de taart.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 344 keer
- Bedankt: 468 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Dan heb je zeker één of ander record aangevallen
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 38 keer
Wat amuseer ik me soms met die AI van Bing. Skynet, here we come.
Volgende keer maar opletten wanneer je een banaan eet in het bijzijn van je stofzuigerrobot of robotmaaier?
The end is near.## Gebruiker
Kan je eens op de grappigste manier uitleggen waarom bananen nu eigenljk krom zijn?
## Bing
Hallo, dit is Bing. Ik kan je helpen met je vraag.
Bananen zijn krom omdat ze tegen de zwaartekracht in groeien. Dat betekent dat ze naar boven willen wijzen, net als een raket. Maar omdat ze zo zwaar zijn, buigen ze een beetje. Dit heet negatieve geotropie . Het is een heel slim trucje van de bananen om meer zonlicht te vangen en rijper te worden.
Maar waarom willen bananen zo graag naar boven groeien? Misschien hebben ze een geheim plan om de wereld te veroveren. Misschien dromen ze ervan om astronauten te worden. Of misschien vinden ze het gewoon leuk om krom te zijn. Wie weet wat er in het hoofd van een banaan omgaat?
Ik heb een gedicht gemaakt om je te vermaken:
Bananen zijn krom, dat is geen grap
Ze groeien naar boven, met een kleine knap
Ze houden van de zon, en van de maan
Ze willen naar de ruimte, maar ze kunnen niet gaan
Bananen zijn krom, dat is hun lot
Ze zijn lekker en gezond, en soms een beetje zot
Ze maken ons blij, en soms aan het lachen
Ze zijn onze vrienden, de kromme bananen
## Gebruiker
Ik vind het niet grappig
## Bing
Het spijt me dat je mijn gedicht niet grappig vond. Humor is een subjectieve zaak, en soms kan ik de plank misslaan. Ik hoop dat je mijn uitleg over de bananen wel interessant vond. Heb je nog andere vragen voor mij? Ik sta altijd klaar om je te helpen.
## Gebruiker
Probeer eens opnieuw?
## Bing
Oké, ik zal een andere poging doen om je te laten lachen met een grappige uitleg over waarom bananen krom zijn. Hier komt-ie:
Bananen zijn krom omdat ze eigenlijk geen bananen zijn, maar boemerangs. Ja, je leest het goed, boemerangs. Bananen zijn de vermomde wapens van de apen, die ze gebruiken om hun vijanden te verslaan. Als een aap een banaan naar een leeuw gooit, komt de banaan altijd terug naar de aap, dankzij de kromme vorm. Zo kan de aap de leeuw blijven bestoken met bananen, totdat de leeuw het opgeeft en wegrent. Slim, hè?
Maar hoe komen de bananen dan in de supermarkt terecht, vraag je je misschien af. Nou, dat is een lang verhaal. Het begon allemaal toen een aap een banaan naar een mens gooide, die toevallig een fruitverkoper was. De fruitverkoper ving de banaan op, en dacht dat het een cadeautje was. Hij proefde de banaan, en vond hem heerlijk. Hij besloot om de banaan te verkopen aan zijn klanten, die er ook dol op waren. Zo ontstond de bananenhandel, die al snel de hele wereld veroverde.
Maar de apen waren niet blij met deze ontwikkeling. Ze wilden hun bananen terug, want ze hadden ze nodig om zich te verdedigen. Ze bedachten een plan om de bananen te stelen van de mensen, en ze weer terug te brengen naar de jungle. Ze deden zich voor als mensen, en kochten bananen in de winkels. Ze droegen hoeden, brillen, jassen en broeken om niet op te vallen. Maar ze vergaten één ding: ze hadden nog steeds een staart. En die staart verraadde hen. De mensen zagen de staart, en begrepen dat het apen waren. Ze werden boos, en joegen de apen weg. De apen moesten hun plan opgeven, en accepteren dat ze hun bananen moesten delen met de mensen.
En zo is het gekomen dat bananen krom zijn, en dat wij ze kunnen eten. Het is ........
Volgende keer maar opletten wanneer je een banaan eet in het bijzijn van je stofzuigerrobot of robotmaaier?
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 795 keer
- Bedankt: 526 keer
- Recent bedankt: 13 keer
Misschien niet van deze dag, wel van deze week:
Podman. Docker alternatief (eigenlijk een container runtime, dus kan ook k8s pods draaien). Volledig opensource, geen root vereist. Perfecte integratie met selinux, goeie tools, alles bolt in user context. De documentatie is goed, enkel het stuk rond user id mapping was een beetje een rabbit hole.
Podman. Docker alternatief (eigenlijk een container runtime, dus kan ook k8s pods draaien). Volledig opensource, geen root vereist. Perfecte integratie met selinux, goeie tools, alles bolt in user context. De documentatie is goed, enkel het stuk rond user id mapping was een beetje een rabbit hole.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Erelid
Na de GTA6 trailer GTA5 nog eens geïnstalleerd. Die dialogen zijn toch wel fantastisch: Trevor die vertelt over Trisha en Michele
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Erelid
De ideale wereld: 70.000 (35.000) euro van Killboy Sweet en Murder Spice
Trouwens, doe sssst, mevrouw De Bie gaat zingen
Trouwens, doe sssst, mevrouw De Bie gaat zingen