supersnel van proximus start naar edp
Geplaatst: 04 jun 2018, 11:19
Gisterenmidag ( zondag 3 juni ) via internet portatie met Easy Switch aangevraagd van Proximus naar edpnet.
Vanmorgen (maandag 4 juni) een rood lampje op de Fritzbox.
Sync was daar maar geen internet , bbox3 aangesloten , zelfde liedje.
Proximus helpdesk gebeld: "wij zien dat u bij een andere provider bent ,u moet het hun regelen"
Gewacht tot de helpdesk van edpnet open ging om 9 uur.
Waren zeer vriendelijk ,dit was niet normaal en begrepen er ook niks van, zij zouden contact opnemen met proximus.
Om kwart voor 10 een mail met de edp inlogegevens en om 10 voor 10 werkte alles weer.
Goede en efficiente service van edp . Bedankt.
Vanmorgen (maandag 4 juni) een rood lampje op de Fritzbox.
Sync was daar maar geen internet , bbox3 aangesloten , zelfde liedje.
Proximus helpdesk gebeld: "wij zien dat u bij een andere provider bent ,u moet het hun regelen"
Gewacht tot de helpdesk van edpnet open ging om 9 uur.
Waren zeer vriendelijk ,dit was niet normaal en begrepen er ook niks van, zij zouden contact opnemen met proximus.
Om kwart voor 10 een mail met de edp inlogegevens en om 10 voor 10 werkte alles weer.
Goede en efficiente service van edp . Bedankt.