Mijn kleine frustratie van de dag ...
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 790 keer
- Bedankt: 526 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Laadpaal die begint te laden, en dan 30s later stopt...
Uiteindelijk elders gaan laden, beetje irritant.
(nee, niet beginnen zagen over evs hier, dat is een ander topic)
Uiteindelijk elders gaan laden, beetje irritant.
(nee, niet beginnen zagen over evs hier, dat is een ander topic)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 73 keer
Na veel wikken en wegen nieuwe laptop besteld.
Vermoedelijke leverdatum 10 december.
Vandaag 9 december melding order geannuleerd en ik krijg mijn geld terug als ze over het pakket beschikken.
Amazon logica, en vooral irritant als het over grotere bedragen gaat.
Vermoedelijke leverdatum 10 december.
Vandaag 9 december melding order geannuleerd en ik krijg mijn geld terug als ze over het pakket beschikken.
Amazon logica, en vooral irritant als het over grotere bedragen gaat.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 34 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Voorbij worden gestoken door een auto al fietsend op de spedelec aan 35km/u op mijn teller in een zone 30, waar de chauffeur van de auto vervolgens gefrustreerde tekens doet dat ik op het fietspad moet fietsen.
2 x volledig verkeerd van die bestuurder en toch zo overtuigd zijn van het eigen gelijk. Walgelijk.
2 x volledig verkeerd van die bestuurder en toch zo overtuigd zijn van het eigen gelijk. Walgelijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 108 keer
Op een ander forum of op Facebook zit die zijn frustraties te uiten over spedelecs en fietsers in het algemeen.Ratface schreef: 1 maand geleden 2 x volledig verkeerd van die bestuurder en toch zo overtuigd zijn van het eigen gelijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 492 keer
- Recent bedankt: 8 keer
dus jij bent te snel aan het rijden, en mag effectief op het fietspad (verplicht indien de weg 50km/u of meer is, en fietspad optioneel wanneer dat lager is (indien aangeduid met markeringen of D7)....Ratface schreef: 1 maand geleden Voorbij worden gestoken door een auto al fietsend op de spedelec aan 35km/u op mijn teller in een zone 30, waar de chauffeur van de auto vervolgens gefrustreerde tekens doet dat ik op het fietspad moet fietsen.
maar wil toch puur enkel en alleen de bestuurder de schuld geven van foutief gedrag? ... mwoah
afhankelijk van de situatie zal de bestuurder van de wagen mogelijks onvriendelijk geweest zijn, sure, dat valt ook op de autostrade tussen mobilisten genoeg voor,
maar denk dat er hier toch wat nuance zal zijn
(oh, en je had toch zeker ook een spedelec rijbewijs, bijhorende nummerplaat, en een helm aan he? - en indien het donker was voldoende verlichting?)
dat allemaal maar om te zeggen dat de situatie op de baan heel vaak wel frustrerend is, maar ook heel vaak genuanceerd en "gedeelde fout"
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 480 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Het was een zone 30. Als er een voorligger is die al aan overdreven snelheid rijdt moet je niet neuten dat je NOG sneller wilt.
Ik krijg daar ook 't schijt van. Een drukke volle autostrade. Ik rij 125 (op gps) en dan komen plakken in mijn gat.
Voor mij is dat 2 keer hetzelfde.
Ik krijg daar ook 't schijt van. Een drukke volle autostrade. Ik rij 125 (op gps) en dan komen plakken in mijn gat.
Voor mij is dat 2 keer hetzelfde.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
- Bedankt: 39 keer
Je kan hier nog geen frustratie neerpennen over het verkeer of je krijgt zelf allemaal veronderstellingen over je heen.
Het lijkt me trouwens fijner en veiliger voor iedereen (buiten de gehaaste autogebruiker) dat een speedpedelec op de baan rijdt in een zone 30 als het wat drukker is. Zeker voor de tragere fietsers.
Het lijkt me trouwens fijner en veiliger voor iedereen (buiten de gehaaste autogebruiker) dat een speedpedelec op de baan rijdt in een zone 30 als het wat drukker is. Zeker voor de tragere fietsers.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 344 keer
- Bedankt: 466 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Dit is het probleem waar 'men' over valt...maar ja, de zwakke weggebruiker heeft altijd gelijk.Ratface schreef: 1 maand geleden ... al fietsend op de spedelec aan 35km/u op mijn teller in een zone 30,...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 34 keer
Ik rij helemaal niet te snel, ik rij de toegelaten snelheid, iets wat mensen altijd zo goed als mogelijk zouden moeten doen. Ik ken mijn fiets goed genoeg om te weten dat 35 km/u op mijn fietsteller 30 km/u werkelijke snelheid is (uitgetest met GPS). 47/48 km/u op de teller is dan weer een 43/44 km/u. Dat die automobilist mij zeer vlot voorbij stak wijst erop dat deze NIET de toegestane snelheid reed = fout 1. Waar is mijn fout? Ik zie ze niet.Splitter schreef: 1 maand geledendus jij bent te snel aan het rijden, en mag effectief op het fietspad (verplicht indien de weg 50km/u of meer is, en fietspad optioneel wanneer dat lager is (indien aangeduid met markeringen of D7)....Ratface schreef: 1 maand geleden Voorbij worden gestoken door een auto al fietsend op de spedelec aan 35km/u op mijn teller in een zone 30, waar de chauffeur van de auto vervolgens gefrustreerde tekens doet dat ik op het fietspad moet fietsen.
maar wil toch puur enkel en alleen de bestuurder de schuld geven van foutief gedrag? ... mwoah
afhankelijk van de situatie zal de bestuurder van de wagen mogelijks onvriendelijk geweest zijn, sure, dat valt ook op de autostrade tussen mobilisten genoeg voor,
maar denk dat er hier toch wat nuance zal zijn
(oh, en je had toch zeker ook een spedelec rijbewijs, bijhorende nummerplaat, en een helm aan he? - en indien het donker was voldoende verlichting?)
dat allemaal maar om te zeggen dat de situatie op de baan heel vaak wel frustrerend is, maar ook heel vaak genuanceerd en "gedeelde fout"
Vervolgens agressieve gebaren maken dat ik naar het fietspad moet is fout nummer 2, ik mag daar namelijk WEL fietsen, ik moet helemaal niet op het fietspad in die straat. Ik doe dat om gevaarlijke situaties met zwalpende fietsers die achter niks kijken te vermijden.
Graag nog even de bevestiging dat ik met mijn speedpedelec volledig conform en in orde ben. Vanzelfsprekend heb ik een rijbewijs, boorddocumenten op zak, een vrijwillige familiale verzekering, verplichte en conforme speedpedelec-helm, gehomologeerde verlichting voor en achter, fluo hesje en een extra achterlicht in mijn helm.
Ter info, ik voel mij in deze ook helemaal geen 'zwakke weggebruiker' (verkeerde term trouwens, het is een kwetsbare weggebruiker), ik ben gewoon een verkeersdeelnemer. Ik vind het even walgelijk als fietsers maar doen wat ze willen en zo gevaarlijke situaties gaan creëren.
Toegevoegd na 5 minuten 46 seconden:
Welk probleem? Ik zie geen probleem, ik rij de toegestane snelheid. Wie is 'men'? Welke 'zwakke weggebruiker'? Ik trek die kaart toch niet? Dan moet jij ze ook niet trekken als tegenargument. Het is ook niet OK om een andere auto voorbij te steken in een bebouwde kom zone 30 als de auto voor je perfect de toegestane snelheid rijdt. Dat is asociaal rijgedrag, of je dat nu doet met een andere auto een fietser op een speedpedelec. Als je dan toch beslist van dit te doen laat dan agressieve armbewegingen achterwege als die overduidelijk gebaseerd zijn een op foutieve kennis van de wegcode.Joe de Mannen schreef: 1 maand geledenDit is het probleem waar 'men' over valt...maar ja, de zwakke weggebruiker heeft altijd gelijk.Ratface schreef: 1 maand geleden ... al fietsend op de spedelec aan 35km/u op mijn teller in een zone 30,...
J.
Toegevoegd na 2 minuten 37 seconden:
Ja, dat kan en dat mag natuurlijk.
Toegevoegd na 5 minuten 18 seconden:
Ik weet niet in welke cliché wereld jij leeft maar hier is dat toch zo niet. Ik geef voorrang aan fietsers als die van rechts komen en voorrang hebben (als ik met de auto rijd). Als fietsers vervolgens hun voorrang gaan opeisen terwijl ik mij op een voorrangsweg bevind dan krijgen die fietsers van mij geen voorrang, simpel. Dan zijn die in fout. Ik wil/hoef geen voorrang te krijgen als ik aan het fietsen ben enkel en alleen omdat ik mij op een fiets bevind. Ik ben een verkeersdeelnemer en heb mij aan de regels te houden. Dat betekent ook richting aangeven (met de arm of richtingaanwijzers op mijn spedelec) en achter mij kijken vooraleer ik een onverwacht manoeuvre doe. Mensen die zeggen dat kwetsbare weggebruikers altijd gelijk hebben zijn volledig verkeerd. En kwetsbare weggebruikers die diezelfde kaart trekken zijn ook gewoon resoluut in fout.
-
- Elite Poster
ben ik het allemaal mee eens, en je moet je van mijn reactie ook niet TE veel aantrekken hoor mijn punt was dat het vaak gewoon "overdreven" is,Ratface schreef: 1 maand geleden Ik rij helemaal niet te snel, ik rij de toegelaten snelheid, iets wat mensen altijd zo goed als mogelijk zouden moeten doen.
...
Vervolgens agressieve gebaren maken dat ik naar het fietspad moet is fout nummer 2, ik mag daar namelijk WEL fietsen, ik moet helemaal niet op het fietspad in die straat. ...
Ter info, ik voel mij in deze ook helemaal geen 'zwakke weggebruiker' (verkeerde term trouwens, het is een kwetsbare weggebruiker), ik ben gewoon een verkeersdeelnemer. Ik vind het even walgelijk als fietsers maar doen wat ze willen en zo gevaarlijke situaties gaan creëren.
zowel het beklag van degene die de zogeheten "zwakke weggebruiker" was in de situatie, als van degene die dat niet was.
(als hij effectief aggressieve gebaren maakte, trouwens, is dat eigenlijk nooit goed te praten, en een teken dat die -althans op dat moment- niet in het verkeer hoort)
hier veronderstel je wel dat iedereen met een rijbewijs (nouja, er zijn er ook zat zonder) de wegcode voldoende kent.... helaas is dat niet altijd zoRatface schreef: 1 maand geleden Als je dan toch beslist van dit te doen laat dan agressieve armbewegingen achterwege als die overduidelijk gebaseerd zijn een op foutieve kennis van de wegcode.
het was een spedelec, is dat dan niet eerder carbon ros ofzo tegenwoordig?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1031 keer
- Bedankt: 355 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Blijkbaar onmogelijk om amazon.nl 'normaal' te contacteren. Zelfs een 'contactformulier' brengt me naar een pagina vol met opties voor voorgekauwde antwoorden. Wil een garantie afhandelen, maar via mijn bestellingen krijg ik uiteindelijk enkel als antwoord dat ik de fabrikant moet contacteren. Na wat heen-en-terug met de supportdienst van die fabrikant, verwijzen ze me terug door naar Amazon...
Vroeger was Amazon precies toch veel beter qua service na verkoop.
EDIT: en zoals gewoonlijk vind ik dan kort erna terug via via een link waar ik met een medewerker kan chatten .
Vroeger was Amazon precies toch veel beter qua service na verkoop.
EDIT: en zoals gewoonlijk vind ik dan kort erna terug via via een link waar ik met een medewerker kan chatten .
-
- Elite Poster
google die alweer een goede dienst in de voet schiet....
ik vond timeline altijd erg handig, want dan kon ik simpelweg op de pc even opzoeken waar ik een paar jaar geleden zat als ik iets wou opzoeken.
maar ze gaan dus timeline via browser volledig verwijderen, en dan kan je enkel on-device, per-device locatie bijhouden....
dus als je dan geen moeite doet of wat over het hoofd ziet of soms andere toestellen gebruikt, krijg je de facto gaten in je locatiegeschiedenis,
wat het hele punt dus teniet doet.
oh well, ik heb nog een paar maanden om dat dus volledig te optimaliseren en via traccar of gelijkaardig in orde te brengen, en dan de google locatiegeschiedenis volledig uit te zetten.
ik vond timeline altijd erg handig, want dan kon ik simpelweg op de pc even opzoeken waar ik een paar jaar geleden zat als ik iets wou opzoeken.
maar ze gaan dus timeline via browser volledig verwijderen, en dan kan je enkel on-device, per-device locatie bijhouden....
dus als je dan geen moeite doet of wat over het hoofd ziet of soms andere toestellen gebruikt, krijg je de facto gaten in je locatiegeschiedenis,
wat het hele punt dus teniet doet.
oh well, ik heb nog een paar maanden om dat dus volledig te optimaliseren en via traccar of gelijkaardig in orde te brengen, en dan de google locatiegeschiedenis volledig uit te zetten.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 398 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Over enkele weken een nieuwe auto (Enyaq85).
Om niet de eerste dagen/weken als een sukkelaar met die auto te rijden, dacht ik de PDF manual even te downloaden. Bij het afhalen van de auto krijg je 30min uitleg, onvoldoende om alle hocus-pocus van een auto te "doorgronden".
Dat dacht je maar.
De handleiding is verstopt als website, niet als "downloadbaar boekje".
Daar ben je dus niets mee.
De UK versie kan ik wel als PDF vinden:
https://handleidingkwijt.com/skoda-enyaq-iv-2020/
https://www.enyaqforums.co.uk/download/file.php?id=458
Maar de NL-versie krijg ik niet als 1 file
https://www.handleidi.ng/skoda/enyaq-iv ... andleiding
Om niet de eerste dagen/weken als een sukkelaar met die auto te rijden, dacht ik de PDF manual even te downloaden. Bij het afhalen van de auto krijg je 30min uitleg, onvoldoende om alle hocus-pocus van een auto te "doorgronden".
Dat dacht je maar.
De handleiding is verstopt als website, niet als "downloadbaar boekje".
Daar ben je dus niets mee.
De UK versie kan ik wel als PDF vinden:
https://handleidingkwijt.com/skoda-enyaq-iv-2020/
https://www.enyaqforums.co.uk/download/file.php?id=458
Maar de NL-versie krijg ik niet als 1 file
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 38 keer
Wou eens meespelen met de speciale trekking van Lotto vandaag. Doe dat bijna nooit en had het beter zo gehouden. Bij het inloggen ging het al verkeerd, wachtwoord niet herkend, terwijl ik zeker weet dat dit nooit is veranderd. Nieuw wachtwoord kunnen aanmaken. Inloggen en dan spelen den ik dan. Inloggen lukt moeizaam. Eenmaal ingelogd kon ik wel nog 10 euro op mijn account zetten maar het lukt het me niet mijn formulier te valideren. En af en toe krijg ik plots de melding dat sommige functies door technische problemen niet werken.
Als je website deels niet werkt, zet dat ding offline, fix het tot het terug werkt en laat dan pas weer bezoekers toe. Nu is het één en al frustratie.
Als je website deels niet werkt, zet dat ding offline, fix het tot het terug werkt en laat dan pas weer bezoekers toe. Nu is het één en al frustratie.
-
- Elite Poster
tja, het moet toch ergens mislopen op een vrijdag de 13de hePengu schreef: 1 maand geleden Als je website deels niet werkt, zet dat ding offline, fix het tot het terug werkt en laat dan pas weer bezoekers toe. Nu is het één en al frustratie.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 276 keer
- Bedankt: 510 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Weer geen BOB-sleutelhanger, nochtans aan een wegversperring gepasseerd maar ik mocht niet stoppen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 328 keer
- Bedankt: 504 keer
Eindelijk klaar met de foto's van een reis dus ik wil deze in een presentatie steken voor de beamer. Eerst de foto's op de iPad zetten wat ook al niet zo eenvoudig is als je niet via icloud wil werken. Uiteindelijk lukt dat snel via een usb dongle waarbij ik een SD-kaart kan gebruiken om de foto's over te zetten op de tablet. De foto's zijn hernoemd waardoor ze allemaal een naam hebben met een nummer en de juiste volgorde dus een makkie zou moeten zijn... HELAAS!
Ik kan de foto's wel op de TV tonen en dus ook via de beamer maar dat is onhandig als je elke foto telkens moet aanklikken. Via de Photos app kan je een slideshow lanceren. Helaas zijn de fotos niet te zien in Photos-app. Je kan dat oplossen door een manuele import blijkt. OK, we doen dat en het werkt! de foto's staan nu in de app. Ik maak nog een album (map) aan om de foto's mooi apart te hebben in de app. Tot mijn grote verrassing staan de foto's door elkaar! Blijkbaar sorteert de app op een andere naam die intern in de foto's zit ipv op de bestandsnaam. Je kan dat ook niet gewoon veranderen want elke sorteerwijze loopt totaal verkeerd en mengt de foto's op ongewenste volgorde.
Na wat zoeken ontdek je dat nogal wat mensen hiertegen aangelopen zijn. Er is een mogelijkheid om de foto's handmatig van volgorde te wijzigen. Je kan dus zelf de volgorde bepalen die het toestel perfect zelf had kunnen doen als dat voorzien was. Met meer dan 300 foto's ben je dan een paar uur zoet want echt handig werkt dat verzetten niet. Gelukkig had ik wel uitgevogeld dat je meer dan 1 foto tegelijk kan verplaatsen maar dan nog is het een karwei.
Ik heb ook even gezocht naar een andere app die wel deze functionaliteit zou hebben maar niet direct iets gevonden. Soit, de foto's zijn nu klaar en mijn namiddag ook, beam me up Scotty
Ik kan de foto's wel op de TV tonen en dus ook via de beamer maar dat is onhandig als je elke foto telkens moet aanklikken. Via de Photos app kan je een slideshow lanceren. Helaas zijn de fotos niet te zien in Photos-app. Je kan dat oplossen door een manuele import blijkt. OK, we doen dat en het werkt! de foto's staan nu in de app. Ik maak nog een album (map) aan om de foto's mooi apart te hebben in de app. Tot mijn grote verrassing staan de foto's door elkaar! Blijkbaar sorteert de app op een andere naam die intern in de foto's zit ipv op de bestandsnaam. Je kan dat ook niet gewoon veranderen want elke sorteerwijze loopt totaal verkeerd en mengt de foto's op ongewenste volgorde.
Na wat zoeken ontdek je dat nogal wat mensen hiertegen aangelopen zijn. Er is een mogelijkheid om de foto's handmatig van volgorde te wijzigen. Je kan dus zelf de volgorde bepalen die het toestel perfect zelf had kunnen doen als dat voorzien was. Met meer dan 300 foto's ben je dan een paar uur zoet want echt handig werkt dat verzetten niet. Gelukkig had ik wel uitgevogeld dat je meer dan 1 foto tegelijk kan verplaatsen maar dan nog is het een karwei.
Ik heb ook even gezocht naar een andere app die wel deze functionaliteit zou hebben maar niet direct iets gevonden. Soit, de foto's zijn nu klaar en mijn namiddag ook, beam me up Scotty
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Administrator
Zogezegde DJ's die muziek altijd veel te luid zetten. Als je niet meer tegen elkaar kan spreken zonder te roepen, je oren pijn doen van de hoge tonen... staat het gewoon te luid.
En jammergenoeg is het blijkbaar een vereiste dat overal de muziek zo hard gezet wordt dat het totaal niet meer fijn is.
En jammergenoeg is het blijkbaar een vereiste dat overal de muziek zo hard gezet wordt dat het totaal niet meer fijn is.
-
- Administrator
Ik heb het nooit begrepen waarom het zo luid moet but that's me. Op fuiven ook altijd oorplugs gebruikt - waar ik nu veel tijdsgenoten zie die gehoorschade hebben...
-
- Elite Poster
(disclaimer: linux als desktop os)
hoezo onmogelijk ?
ik gebruik gewoon yt-dlp en heb dat met een plugin "open with" ingesteld in de browser.
met andere woorden: ik doe een YT video open, rechtsklik, "open with", kies yt-dlp, en de video gaat gelijk naar mijn nas
hoezo onmogelijk ?
ik gebruik gewoon yt-dlp en heb dat met een plugin "open with" ingesteld in de browser.
met andere woorden: ik doe een YT video open, rechtsklik, "open with", kies yt-dlp, en de video gaat gelijk naar mijn nas
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 108 keer
Ik zit op een pakje te wachten. Bpost app toont aantal stops nog te gaan en eindelijk parkeert de Bpost auto voor de deur. Maar er wordt maar niet aangebeld. Bpost chauffeur heeft geen haast blijkbaar want hij moet nog zijn joint oproken. De geur hangt al in onze inkomhal.R2D2 schreef: 2 maanden geleden Bpost, nog maar eens...
Zonder overdrijven: meermaals per week krijg ik post in de bus die helemaal niet aan mij geadresseerd is. Soms komt het huisnummer overeen, soms de straatnaam maar evengoed niets overeenkomstig. Dit zijn geen ongelukjes meer. Dit gaat over systeemfouten.
Nu wordt alles duidelijk waarom er zoveel leverproblemen zijn.
-
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 196 keer
Nummerplaat genoteerd en aangifte gedaan / klacht ingediend? Onder invloed onderweg...R2D2 schreef: 1 maand geleden Bpost chauffeur heeft geen haast blijkbaar want hij moet nog zijn joint oproken. De geur hangt al in onze inkomhal.
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 490 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Alsof ze bij bpost het personeel maar te kiezen hebben.R2D2 schreef: 1 maand geleden Maar er wordt maar niet aangebeld. Bpost chauffeur heeft geen haast blijkbaar want hij moet nog zijn joint oproken. De geur hangt al in onze inkomhal.
Zeker niet voor een job als deze waarbij ze op 25 december mogen opkrassen.
-
- Plus Member
- Bedankt: 4 keer
Pas op het zijn er wel wat vandaag:
* Tweede zoon verhuisd van JIM mobile naar Orange herlaadkaart. Blijkt vandaag dat er helemaal niks werkt (5 dagen na omschakelen). Geen mobiel internet, als hij wil bellen zegt een stem in het Frans dat er iets mis is. SMS-en lukt wel. Account maken voor de klantenzone zegt dat het geen Orangenummer is. Half uur gebeld met de helpdesk, daar weten ze het ook niet en ik heb nu "een dossiernummer".
* Een van de kinderen is kortingskaart voor grote gezinnen voor de trein kwijt. Gaat naar het station: "Ah maar we hebben al eens een duplicaat gegeven 3 jaar geleden, je moet nu terug door de hele reutemeteut van formulieren invullen en gezinssamenstelling." Ok, terug naar huis, alles invullen, downloaden printen,… Terug naar het station waar de loketten open zijn tot 14:15. 12:45: loket dicht en een bordje "wij zijn gesloten".
* Een van de kinderen had een kortingsbon gewonnen om ergens voor 12 euro een "poke bowl" te kunnen kopen. Hij super enthousiast, komt daar aan: "je moet dat online bestellen, hier pakken we geen bestellingen aan". Dus terug naar huis, online bestellen, vroegste moment om af te halen was 13:30 intussen (het was toen 13:00). Kom je daar om 13:30 aan: "We hebben besteld." Man kijkt op computer "bestelling 8?" "ja" en begint op dat moment de bestelling te maken. Serieus.
Manmanman.
* Tweede zoon verhuisd van JIM mobile naar Orange herlaadkaart. Blijkt vandaag dat er helemaal niks werkt (5 dagen na omschakelen). Geen mobiel internet, als hij wil bellen zegt een stem in het Frans dat er iets mis is. SMS-en lukt wel. Account maken voor de klantenzone zegt dat het geen Orangenummer is. Half uur gebeld met de helpdesk, daar weten ze het ook niet en ik heb nu "een dossiernummer".
* Een van de kinderen is kortingskaart voor grote gezinnen voor de trein kwijt. Gaat naar het station: "Ah maar we hebben al eens een duplicaat gegeven 3 jaar geleden, je moet nu terug door de hele reutemeteut van formulieren invullen en gezinssamenstelling." Ok, terug naar huis, alles invullen, downloaden printen,… Terug naar het station waar de loketten open zijn tot 14:15. 12:45: loket dicht en een bordje "wij zijn gesloten".
* Een van de kinderen had een kortingsbon gewonnen om ergens voor 12 euro een "poke bowl" te kunnen kopen. Hij super enthousiast, komt daar aan: "je moet dat online bestellen, hier pakken we geen bestellingen aan". Dus terug naar huis, online bestellen, vroegste moment om af te halen was 13:30 intussen (het was toen 13:00). Kom je daar om 13:30 aan: "We hebben besteld." Man kijkt op computer "bestelling 8?" "ja" en begint op dat moment de bestelling te maken. Serieus.
Manmanman.
-
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 196 keer
Dat geeft die chauffeur alsnog niet het recht om stoned achter het stuur te zittenCCatalyst schreef: 1 maand geledenAlsof ze bij bpost het personeel maar te kiezen hebben.R2D2 schreef: 1 maand geleden Maar er wordt maar niet aangebeld. Bpost chauffeur heeft geen haast blijkbaar want hij moet nog zijn joint oproken. De geur hangt al in onze inkomhal.
Zeker niet voor een job als deze waarbij ze op 25 december mogen opkrassen.
Het zou wat geven mocht iedereen in een knelpuntberoep zich van niets of niemand hoeven aan te trekken...
Computer(k)nul
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 27 keer
Volgend jaar opnieuw stevige verhoging van de netkosten, goedgekeurd door de vreg... man wat een bende leugenaars zitten er daar bij fluvius en de vreg.. ze rammen de slimme meter samen met het capaciteitstarief via dreigbrieven door onze strot want het zou grote investeringen kunnen vermijden..die leugens waren nog maar amper uitgesproken en er waren miljarden nodig om die windmolenparken te verbinden, daarna waren het 8 miljard voor een overpriced stopcontact id zee, nu de uitrol niet meer te stoppen is drijven ze de tarieven verder op..
Een depraetere die nog wat gaat liegen en mist strooien door te zeggen dat ze de energiefactuur gaat hervormen...alsof dat zal helpen...
Wat een bende hypocriete leugenaars..
En dat allemaal dankzij het monopolie van fluvius..die kunnen vragen wat ze willen, niemand maar dan ook niemand zal hen afrekenen op efficiëntie..
Tom
Een depraetere die nog wat gaat liegen en mist strooien door te zeggen dat ze de energiefactuur gaat hervormen...alsof dat zal helpen...
Wat een bende hypocriete leugenaars..
En dat allemaal dankzij het monopolie van fluvius..die kunnen vragen wat ze willen, niemand maar dan ook niemand zal hen afrekenen op efficiëntie..
Tom
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
- Bedankt: 26 keer
Wacht tot hun vooropgesteld quotum doel van Electrische autos bereikt is ..... en ze gaan kunnen beginnen taxmelken .....
Laatst gewijzigd door on4bam 1 maand geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: full quote van vorige post verwijderd
Reden: full quote van vorige post verwijderd
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 398 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Als er meer elektriciteit verbruikt wordt (EV, warmtepomp), moet er ook geïnvesteerd worden in het net natuurlijk.tom35 schreef: 1 maand geleden Volgend jaar opnieuw stevige verhoging van de netkosten, goedgekeurd door de vreg