Mijn kleine frustratie van de dag ...

CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 109 keer
Recent bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: Mijn kleine frustratie van de dag ...

Berichtdoor CCatalyst » 1 week 3 dagen 9 uur geleden (12 Jun 2018, 22:33)

axs schreef:
Goede nieuws: recht op volledige vergoeding volgens ec261/2004. (Indien vanuit of naar EU).

Kassa kassa!

Idd :-D Vlucht meer dan terugverdiend.

Stroper schreef:* Mijn fietsslot hangt vast aan de stalling
* een onbekende fiets hangt aan mijn fiets vast met een slot.

10 seconden werk om deze situatie op te lossen, maar zorg wel dat je kan bewijzen dat het jouw fiets is (ahv gravering oid) voor het geval iemand vragen zou stellen. Alhoewel mijn eigen ervaring is dat niemand hier iets op zegt :-( .

Afbeelding

Met een kleiner exemplaar gaat ook, maar met zo'n grote zit je na 1-2 keer knippen door de meeste sloten. Tenzij het een van het genre U-slot is, daarvoor heb je ander materiaal nodig.

Je fiets aan die van een onbekende vastmaken is allesbehalve een toepassing van de gulden regel. Ik zie ook niet in hoe je zoiets per vergissing kan doen, tenzij je de fiets verkeerdelijk nam voor die van een bekende, maar ook dat verdient de bolt cutter imho.

decat
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 62 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer

Berichtdoor decat » 1 week 3 dagen 8 uur geleden (13 Jun 2018, 00:01)

Indien men bovenstaande zou toepassen niet vergeten een extra slot mee te nemen om de andere fiets aan een paal vast te maken. :angel:

Wat het lawaai betreft, liever een paar brulpijpen die hier 's nachts voorbijrijden dan een bende kinderen die heel de dag in een tuin zitten te jengelen.

Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 333 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer

Berichtdoor Splitter » 1 week 3 dagen 7 uur geleden (13 Jun 2018, 00:32)

decat schreef:Wat het lawaai betreft, liever een paar brulpijpen die hier 's nachts voorbijrijden dan een bende kinderen die heel de dag in een tuin zitten te jengelen.

toch ook maar meedoen dan.... mensen die kinderen hun jeugd niet gunnen en voor het minste klagen als ze eens een keertje buiten lopen ipv achter die tablet zitten
(en bij extensie, mensen die gewoon niemand wat gunnen wegens zogenaamde "overlast"... tolerantie is tegenwoordig een luxe item geworden)
ooit zal hier iets nuttigs staan

decat
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 62 keer
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer

Berichtdoor decat » 1 week 3 dagen 7 uur geleden (13 Jun 2018, 00:34)

Ik gun ze dat WEL en zal er niet tegen hen of de ouders over klagen! Maar het lawaai stoort me wel als ge wilt chillen in uwe hof.

Gray
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 113 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 276 keer

Berichtdoor Gray » 1 week 3 dagen 1 uur geleden (13 Jun 2018, 07:02)

Splitter schreef:
decat schreef:Wat het lawaai betreft, liever een paar brulpijpen die hier 's nachts voorbijrijden dan een bende kinderen die heel de dag in een tuin zitten te jengelen.

toch ook maar meedoen dan.... mensen die kinderen hun jeugd niet gunnen en voor het minste klagen als ze eens een keertje buiten lopen ipv achter die tablet zitten
(en bij extensie, mensen die gewoon niemand wat gunnen wegens zogenaamde "overlast"... tolerantie is tegenwoordig een luxe item geworden)

Bij mij stopt tolerantie waar overlast begint en daarvoor ligt de lat voor occasioneel geluid (buren plaatsen nieuwe veranda, jaarlijkse wijkkermis enz) uiteraard een pak hoger dan mensen die het "normaal" vinden dat hun hond elke nacht buiten slaapt en soms blaft.

Splitter
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Splitter » 1 week 2 dagen 19 uur geleden (13 Jun 2018, 13:19)

decat schreef:Ik gun ze dat WEL en zal er niet tegen hen of de ouders over klagen! Maar het lawaai stoort me wel als ge wilt chillen in uwe hof.

liever wat tierende kinderen die buiten rondlopen, wetende dat er dus "opvolging" is (goed voor ons pensioen :P ) dan autos/burenruzies/constante bouwwerken/..... (hoewel ik ook daar niet veel problemen mee heb gehad toen ze hier 5 huizen hebben bijgezet)

Gray schreef:Bij mij stopt tolerantie waar overlast begint en daarvoor ligt de lat voor occasioneel geluid (buren plaatsen nieuwe veranda, jaarlijkse wijkkermis enz) uiteraard een pak hoger dan mensen die het "normaal" vinden dat hun hond elke nacht buiten slaapt en soms blaft.

dat is wat moeilijk, want wat noem je "soms blaft" natuurlijk... als die hond 2x blaft en dat 3x / nacht lijkt me dat niet storend,
als die echter gedurende 3u continu blaft...

ik heb ooit bv "klacht" gehad van 1 buur via de vrederechter over dat mijn hond teveel lawaai maakte... het vreemde was wel dat het "ondertekend zou zijn door meerdere buren" (ik mocht de lijst natuurlijk niet zien), maar mijn meest directe buren hadden nooit last van het beest.
sinds die zuurpruim vertrokken is, was er nooit nog iets te horen van klachten... sja, waar is dan het effectieve probleem?

Gray
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 113 keer
Uitgedeelde bedankjes: 276 keer

Berichtdoor Gray » 1 week 2 dagen 19 uur geleden (13 Jun 2018, 13:26)

Splitter schreef:
Gray schreef:Bij mij stopt tolerantie waar overlast begint en daarvoor ligt de lat voor occasioneel geluid (buren plaatsen nieuwe veranda, jaarlijkse wijkkermis enz) uiteraard een pak hoger dan mensen die het "normaal" vinden dat hun hond elke nacht buiten slaapt en soms blaft.

dat is wat moeilijk, want wat noem je "soms blaft" natuurlijk... als die hond 2x blaft en dat 3x / nacht lijkt me dat niet storend,
als die echter gedurende 3u continu blaft..
.

ik heb ooit bv "klacht" gehad van 1 buur via de vrederechter over dat mijn hond teveel lawaai maakte... het vreemde was wel dat het "ondertekend zou zijn door meerdere buren" (ik mocht de lijst natuurlijk niet zien), maar mijn meest directe buren hadden nooit last van het beest.
sinds die zuurpruim vertrokken is, was er nooit nog iets te horen van klachten... sja, waar is dan het effectieve probleem?

Ben je nu echt serieus? :eek:
Vind je dat normaal dat uw hond 3 keer op een nacht gaat blaffen en dat heel de buurt dus ook 3 keer wakker wordt?
Niet iedereen kan zomaar na wakker te worden na 2 minuten terug de slaap vatten.

Mocht je naast mij wonen had ik al lang de politie opgebeld en voor het gerecht getrokken.

Splitter
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Splitter » 1 week 2 dagen 18 uur geleden (13 Jun 2018, 13:44)

Gray schreef:Ben je nu echt serieus? :eek:
Vind je dat normaal dat uw hond 3 keer op een nacht gaat blaffen en dat heel de buurt dus ook 3 keer wakker wordt?
Niet iedereen kan zomaar na wakker te worden na 2 minuten terug de slaap vatten.

Mocht je naast mij wonen had ik al lang de politie opgebeld en voor het gerecht getrokken.

even verduidelijken dat het nooit het geval geweest met mijn hond (ik haalde maar een voorbeeld aan waarover ik persoonlijk niet zou vallen),
je hebt het over soms blaffen, maar die soms is vrij voor interpretatie.

mij stoort het bv niet dat een hond eens blaft in het midden van de nacht, maar is het een ander verhaal als die een uur aan een stuk blaft.
is dat echter eens 1x in de 2 maand, zal ook dat me niet veel kunnen schelen.

manutimmers
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Berichtdoor manutimmers » 1 week 2 dagen 18 uur geleden (13 Jun 2018, 13:45)

Gray schreef:
Ben je nu echt serieus? :eek:

Gewoon hond opgegeten. Shoarma! lekker man. En nodig misschien de buur ook uit voor de barbecue. Ribbekes a volonte! :-)

MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 258 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 292 keer

Berichtdoor MClaeys » 1 week 2 dagen 10 uur geleden (13 Jun 2018, 22:17)

Dat is zelfs overdag hatelijk, een hond die een hele dag loopt te blaffen naar alles en iedereen. Om zot van te worden... Nochtans een kwestie van opvoeden.
Xbox Live: MClaeys

tdemeyer
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 12 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Berichtdoor tdemeyer » 1 week 1 dag 13 uur geleden (14 Jun 2018, 19:20)

Brulkikkers in mijn vijver :bang:

joriz
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 27 keer
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer

Berichtdoor joriz » 1 week 1 dag 13 uur geleden (14 Jun 2018, 19:25)

Autobestuurders die hun voorrang nemen maar niet geven (gewoon doorvlammen) bij de volgende voorrang aan rechts.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/30Mbit / Fritzbox 7490

antutu
Member
Member
Bedankt: 8 keer
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer

Berichtdoor antutu » 1 week 1 dag 12 uur geleden (14 Jun 2018, 19:32)

+1. De dingen die ik zou geven om kinderen te kunnen verruilen met nachtelijke brulpijpen hah! :angel: Toen ik hier in '97 kwam wonen was ik omsingeld door bejaarden; lekker rustig wonen. Nu zijn al die oudjes natuurlijk al niet meer onder ons, en nu zijn al die woningen ingepalmd door jonge gezinnen met.. je raadt het al, kinderen, kinderen en nog eens kinderen. Uit 5 verschillende tuinen komt er dag in dag uit gejengel en geroep en getier. Maar net als decat klaag ik er ook niet over bij de buren zelf, aangezien het ook enkel stoort als je inderdaad zelf gewoon wat op je gemak in je tuin wil zitten. Als het mij teveel wordt ga ik binnen en alle ruiten (met dubbele beglazing) dicht en eindelijk RUST! :worship:
Samsung Galaxy S8: Arend
Televisie / internet / vaste telefonie: Scarlet Trio

TimoLimo
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 35 keer
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer

Berichtdoor TimoLimo » 1 week 1 dag 12 uur geleden (14 Jun 2018, 19:51)

Onze buren hebben een paar papegaaien, en die hebben het gekrijs van de spelende kleinkinderen 10 jaar geleden overgenomen. de kleinkinderen zijn al jongvolwassenen nu, maar hun luid gekrijs blijft wel dankzij die Charels.. En papegaaien leven laaaaaang :bang:

tdemeyer schreef:Brulkikkers in mijn vijver :bang:

Kan er van meespreken, maar in het donker in principe wel te vangen met een sterke zaklamp. Ze zijn op het licht gefixeerd en je kan ze dan gemakkelijker benaderen. De meeste kan je dan met de hand nemen (niet in de lichtstraal komen en doe een plastic handschoen aan, want ze hebben een gevoelige huid voor onze handzuren) en andere moet je in een schepnet zien te krijgen.
(Dit jaar hebben we wel het summum van de genetische evolutie der groene kikkers op bezoek gekregen.. Zeer luid, slim en crafty , niet te doen. Heeft bijna 3 weken van slapeloze nachten geduurd eer we hem konden pakken en in een poel ver weg van alles en iedereen geplaatst hebben bij de rest van zijn soortgenoten.

Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 546 keer
Uitgedeelde bedankjes: 222 keer

Berichtdoor Jack Daniels » 1 week 1 dag 12 uur geleden (14 Jun 2018, 20:05)

MClaeys schreef:Dat is zelfs overdag hatelijk, een hond die een hele dag loopt te blaffen naar alles en iedereen. Om zot van te worden... Nochtans een kwestie van opvoeden.

Ooit politie doen komen voor drie honden van de bovenburen. Werkten vaak met de nacht en die beesten de hele nacht blaffen. Ik moest geen oog dicht doen. Na bezoek van de politie was het in orde. Ze kregen de keuze: honden ergens onderbrengen als ze gingen werken op straffe van boete.
MacMini - Vu+ Zero - Fritz!Box 7490 + VoIP - 12x Sunpower 318 zonnepanelen

MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 258 keer
Uitgedeelde bedankjes: 292 keer

Berichtdoor MClaeys » 1 week 1 dag 11 uur geleden (14 Jun 2018, 21:16)

Regenpomp die niet in gang geraakt. Pompte toch een goede liter uit de put en in de filters en nu zegt hij steeds dat of de put leeg is (is vol) of de pomp (al 3 keer opgegoten maar geen resultaat :( ). Morgen nog wat zoeken dan maar.
Xbox Live: MClaeys

devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: jdeluyck
Bedankt: 36 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 81 keer

Berichtdoor devilkin » 4 dagen 18 uur 14 minuten geleden (18 Jun 2018, 14:17)

Al aangehaald, maar de voetbalgekte. Het is het volste recht van een ieder om naar deze 'sport' te zitten kijken/gapen, maar 't zou fijn zijn moest het wat minder massa hysterie zijn.. om van de platte commerce nog maar te zwijgen (maar blijkbaar gaat iedereen daar toch maar leuk in mee).

Het zou fijn zijn moest er minstens 1 radio zender zijn die niet elke kwartier erover moet zitten leuteren....

I JUST DON'T CARE, DON'T BOTHER ME WITH IT
Telenet Whoppa -- using Ubiquiti USG-3
Mobile Vikings & Proximus-- Using OnePlus 6 (ROM: Stock)

on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 235 keer
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer

Berichtdoor on4bam » 4 dagen 17 uur 59 minuten geleden (18 Jun 2018, 14:32)

devilkin schreef:Al aangehaald, maar de voetbalgekte.[/b]

Ik ben al blij dat ik niet de enige ben 8)
Ik voel mij bij dit soort massahysterie zoals de enige die nuchter is tussen een hoop dronken carnavalvierders. Pluspuntje, als je naar huis rijdt op een ogenblik dat er een "belangrijke" match is dan zijn de wegen leeg.

mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 206 keer
Recent bedankt: 25 keer
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer

Berichtdoor mailracer » 4 dagen 17 uur 57 minuten geleden (18 Jun 2018, 14:34)

devilkin schreef:Het zou fijn zijn moest er minstens 1 radio zender zijn die niet elke kwartier erover moet zitten leuteren....

Kan je oplossen door naar iets anders te luisteren. CD-tje of plaatje van vroeger eens opleggen :idea:

Maar ik stoor me ook aan de soms overdreven berichtgeving en dan ook nog meestal hetzelfde steeds herhalen. :bang:

devilkin
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor devilkin » 4 dagen 17 uur 47 minuten geleden (18 Jun 2018, 14:44)

mailracer schreef:Kan je oplossen door naar iets anders te luisteren. CD-tje of plaatje van vroeger eens opleggen :idea:

True, maar ik heb wel graag het nieuws er zo nu en dan eens tussendoor. Normaal staat gewoon Radio 1 te spelen op de achtergrond, maar sinds deze middag is dat een no-go zone geworden...

Er zullen er hier ook wel zitten die nu denken 'wat een zuurpruim', but in reality: het boeit niet, stop dan ook met het door ieders keel te rammen.

lacer
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 107 keer
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer

Berichtdoor lacer » 4 dagen 16 uur 54 minuten geleden (18 Jun 2018, 15:37)

De Bbox-3 modem die de laatste dagen kuren begint te krijgen, allee, dat denk ik toch, want vandaag reeds 3 x na elkaar dsl-sync verlies.
Gelukkig is er nog Proximus Smart Wifi voor enkele toestellen in huis, maar de meeste zijn offline nu.
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 18.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt

cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 150 keer
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer

Berichtdoor cadsite » 4 dagen 16 uur 19 minuten geleden (18 Jun 2018, 16:12)

Vandaag naar Aalst en terug gereden.
Dankzij Waze een dik half uur gewonnen, maar wat een miserie op de radio!!!
Geen enkele zender die niet bezig is over het meest levensnoodzakelijke van 't moment. Armoe troef...
Het grootste deel van de ritten in stilte gereden aangezien het mij geen hol interesseert wat de een of andere 'kenner' te vertellen heeft over een triviaal spelleke.
Dat ze maar snel verliezen dat het gedaan is met die zever. (en die belachelijke vlagskes, de spiegelhoesjes waren niet onnozel genoeg blijkbaar. :roll: )

woutervh
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 81 keer
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Berichtdoor woutervh » 4 dagen 15 uur 47 minuten geleden (18 Jun 2018, 16:44)

Om nog maar te zwijgen van mijn kleuter van 5, die op school blijkbaar als thema "De rode duivels en het WK" hebben... Pure brainwash!

devilkin
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor devilkin » 4 dagen 15 uur 45 minuten geleden (18 Jun 2018, 16:46)

Ikzelf heb geen kinderen, maar da's dus iets waar ik wel tegen zou protesteren. Het indrammen van commerce en 'groepsgevoel' omdat het moet is not done.

Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 230 keer
Uitgedeelde bedankjes: 331 keer

Berichtdoor Tomby » 4 dagen 15 uur 41 minuten geleden (18 Jun 2018, 16:50)

Hier op school ook. Kinderen werden gevraagd in de kleuren rood, geel of zwart gekleed te komen. Blijkbaar liepen vanmorgen alle juffen en meesters al rond in de Belgische driekleur, incl. geschminkte vlaggen op de wangen en al... voor een match die na schooltijd begint :roll: .
Afbeelding

on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 235 keer
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer

Berichtdoor on4bam » 4 dagen 15 uur 35 minuten geleden (18 Jun 2018, 16:56)

Gemakkelijk te kneden kinderzieltjes zodat ze binnen een aantal jaren even blind in deze volksmennerij trappen omdat dat "normaal" is.

Mijn internetverbruik gaat hier weer serieus omhoog gaan de volgende weken (tot na de ronde want na de sjotterkes is't aan de trapperkes). Gelukkig zijn het geen Olympische spelen dit jaar.

krisken
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: kriskenbe
Bedankt: 838 keer
Recent bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1686 keer

Berichtdoor krisken » 4 dagen 13 uur 16 minuten geleden (18 Jun 2018, 19:15)

... de honderden/duizenden Belgische vlaggen die op alle manieren aan de ramen hangen, behalve de juiste manier...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië + Billi (2x 100/30Mbps profiel)
Telefonie = WeePee + Speakup + Billi + OVH
GSM = Orange Koala Smartphone + Scarlet Red
TV = Bhaalu + Netflix + Orange
Netwerk = Mikrotik & UBNT powered

MaT
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 131 keer
Uitgedeelde bedankjes: 122 keer

Berichtdoor MaT » 4 dagen 12 uur 5 minuten geleden (18 Jun 2018, 20:26)

woutervh schreef:Om nog maar te zwijgen van mijn kleuter van 5, die op school blijkbaar als thema "De rode duivels en het WK" hebben... Pure brainwash!

Tjah, het perfecte excuus voor de leraren om ook tijdens het werk met het WK bezig te zijn :twisted:
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron

quovadis
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Berichtdoor quovadis » 4 dagen 11 uur 40 minuten geleden (18 Jun 2018, 20:51)

ik ben net blij dat mijn kinderen op school ook meeleven met het wk. Niets leuker voor kinderen om met gans de klas naar iets uit te kijken of samen een België-gevoel te krijgen.

krisken
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor krisken » 4 dagen 11 uur 37 minuten geleden (18 Jun 2018, 20:54)

Dat kan ook op een andere manier dan met een massa hysterie circus als t wk

cadsite
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor cadsite » 4 dagen 10 uur 41 minuten geleden (18 Jun 2018, 21:50)

quovadis schreef:ik ben net blij dat mijn kinderen op school ook meeleven met het wk. Niets leuker voor kinderen om met gans de klas naar iets uit te kijken of samen een België-gevoel te krijgen.

Neen dank u...
Onze jongste kwam thuis met de tricolore op haar kaak. Kwaad dat ze was! (en terecht)
WA NE ZEVER!!!
Een groepke overbetaalde sjotters, samengesteld uit allerlei pluimage moet ons plots 'belg' doen voelen. Ik denk dat ik ergens iets mis. :roll:
Een paar jaar geleden was de wereldkampioene indoor klimmen een Belgische. Nergens was daarover iets te vinden.
Mevr. Persoons is weer wereldkampioene, ze moet verdorie werken naast haar sport om rond te komen!
Die mensen, die verdienen aandacht!

quovadis
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Berichtdoor quovadis » 4 dagen 10 uur 37 minuten geleden (18 Jun 2018, 21:54)

cadsite schreef:
quovadis schreef:ik ben net blij dat mijn kinderen op school ook meeleven met het wk. Niets leuker voor kinderen om met gans de klas naar iets uit te kijken of samen een België-gevoel te krijgen.

Een paar jaar geleden was de wereldkampioene indoor klimmen een Belgische. Nergens was daarover iets te vinden.
Mevr. Persoons is weer wereldkampioene, ze moet verdorie werken naast haar sport om rond te komen!
Die mensen, die verdienen aandacht!

tuurlijk mogen/moeten die ook in de aandacht komen. Dat spreek ik toch nergens tegen.

gerardje55
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Berichtdoor gerardje55 » 4 dagen 10 uur 32 minuten geleden (18 Jun 2018, 21:59)

het Niet kunnen plaatsen van een beetje wk sfeer op school :wink:
Het is nu eenmaal een feit dat dit momenteel een event is dat overal te zien en te horen is. Dus tof dat de kinderen dit een beetje mee kunnen beleven op school.

lacer
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 107 keer
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer

Berichtdoor lacer » 4 dagen 10 uur 24 minuten geleden (18 Jun 2018, 22:07)

Tot er een buitenbeentje is die er niet van moet weten en later door z'n schoolmakkers hierdoor wordt gepest :twisted:
Laatst gewijzigd door lacer op 18 Jun 2018, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 18.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt

krisken
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor krisken » 4 dagen 10 uur 23 minuten geleden (18 Jun 2018, 22:08)

Als ze het WK circus toelaten op school (en zelfs ondersteunen) dan moeten ze de panini plakboeken en de bijhorende stickerruil ook toelaten he. Anders kunnen de kinderen dat niet ten volle beleven ...

gerardje55
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Berichtdoor gerardje55 » 4 dagen 10 uur 11 minuten geleden (18 Jun 2018, 22:20)

Dan mogen we elke groeps activiteit verbannen op school. Er zal altijd wel dat buitenbeentje zijn die niet graag wilt mee doen en daaardoor zou kunnen gepest worden. Maar kan dit een reden zijn dat het voor niemand meer mag??

Goh als dit enkel tijdens de speeltijd en voor/na de schooltijd is zie ik niet echt een probleem.

Tegenwoordig moeten we alles direct verbieden. Er moet met alles en iedereen zijn gevoelens en interesses rekening gehouden worden.

mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 206 keer
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer

Berichtdoor mailracer » 4 dagen 10 uur 7 minuten geleden (18 Jun 2018, 22:24)

Mijn kleine frustratie is dat dit topic vervuild geraakt met off-topic reacties. Maak dan aub een nieuw topic aan waar er over het wk kan gediscussieerd worden.

cadsite
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor cadsite » 4 dagen 10 uur 7 minuten geleden (18 Jun 2018, 22:24)

Voetbal is geen sport meer maar commerce.
Alles is daarmee gezegd.

selder
Moderator
Moderator
Bedankt: 491 keer
Recent bedankt: 27 keer
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer

Berichtdoor selder » 4 dagen 21 minuten 17 seconden geleden (19 Jun 2018, 08:10)

gerardje55 schreef:[...] Er moet met alles en iedereen zijn gevoelens en interesses rekening gehouden worden.

Dat werkt toch in 2 richtingen? Ikzelf moet ook niet weten van voetbal op geen enkele manier, niet tijdens het WK en niet daarbuiten. Ik kan het nu wel goed afblokken dus ik jaag me er niet in op in die hetze tegenwoordig. Maar dat de fans van de voetbal dan zoiets tegen mij zeggen dan krullen mijn tenen - dus wij moeten rekening houden met jullie maar omgekeerd niet. Heerlijk zo'n gedachtengang.
DAN A4-SFX v2 • 8700K • Asetek 545LC • Asus ROG STRIX Z370-I Gaming • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus GTX1080Ti Turbo • Samsung 960 Pro • HP Omen X 35 • AudioEngine A2+ • Logitech G Pro keyboard/mouse • Logitech G933 • Oculus Rift + Oculus Touch

stefke
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 16 keer
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Berichtdoor stefke » 3 dagen 17 uur 8 minuten geleden (19 Jun 2018, 15:23)

Geen frustratie maar een goede lachbui voor dit

Opgelet: Belgische vlag uit uw raam en/of hoesjes rond uw autospiegels kunnen u duur komen te staan
bron: https://www.hln.be/nieuws/binnenland/opgelet-belgische-vlag-uit-uw-raam-en-of-hoesjes-rond-uw-autospiegels-kunnen-u-duur-komen-te-staan~aec99711/ :banana:

Goe bezig voor de zotten die met hun vlagkens rondrijden.... Heb gisteren gelukkig geen lawaai makende zotten gehoord hier in de wijk bleef het rustig...
Laatst gewijzigd door stefke op 19 Jun 2018, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Allerlei”