Pagina 1 van 1

internet&bellen - mobile

Geplaatst: 18 mei 2018, 11:50
door Pico
Ik zie net dat bij internet&bellen hun tarieven voor mobiele telefonie beduidend gezakt zijn.

http://www.internetenbellen.be/bestelle ... bps-buiten

Re: internet&bellen - mobile

Geplaatst: 18 mei 2018, 13:08
door devastator
Dat is interessant !
Welk netwerk gebruiken die ?

Re: internet&bellen - mobile

Geplaatst: 18 mei 2018, 13:28
door M_016

Re: internet&bellen - mobile

Geplaatst: 18 mei 2018, 13:35
door devastator
Zit nu bij MV, maar dit aanbod spreekt me wel aan !

Re: internet&bellen - mobile

Geplaatst: 18 mei 2018, 20:53
door kamiel
Lijkt me inderdaad interessant!
Je kan bellen en internet kiezen. SMS lijkt toch z'n beste tijd te hebben gehad.
Dat is dan €5,75 per maand voor 1GB en 100min bellen.

Re: internet&bellen - mobile

Geplaatst: 19 mei 2018, 16:45
door blidi
Wel een aansluitingskost van 15 euro en nog 2 euro per maand.
http://www.internetenbellen.be/pakket/3 ... bps-buiten

Re: internet&bellen - mobile

Geplaatst: 19 mei 2018, 17:15
door kamiel
Zoals ik het begrijp is het €15 aansluitkosten en een abonnement van minimum €2 per maand = 100min bellen. En de rest kies je er zelf bij.

Re: internet&bellen - mobile

Geplaatst: 20 mei 2018, 08:30
door devastator
Ik lees het ook als 15 euro eenmalig activatie, en dan minstens 2 euro/maand.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze provider

Re: internet&bellen - mobile

Geplaatst: 21 mei 2018, 22:08
door nete
Blijkbaar heeft niemand dit addertje onder het gras gelezen bij hun tarieven ?

Voor alle gesprekken vast en mobiel, nationaal en internationaal, wordt altijd een setupkost van 0,10€ aangerekend.

Re: internet&bellen - mobile

Geplaatst: 22 mei 2018, 10:34
door devastator
Mmm ... maar hoe zit dat dan ?
Je hebt nl al een abonnement, dus als je dan bijv slechts 1x belt, dan moet je 0,10 euro betalen bovenop je abonnement ?

Ik zie ook een verbrekingsvergoeding wanneer je binnen 6 maanden opzegt. Mag dat nog ?

Re: internet&bellen - mobile

Geplaatst: 22 mei 2018, 11:23
door boonpwnz
Artikel 111/3, §3 (artikel betreffende de opzeg):
“§ 3. De operator kan, onverminderd het bepaalde in het tweede lid, van een consument of
een abonnee die over niet meer dan vijf oproepnummers, met uitzondering van de
nummers voor de M2M-diensten, beschikt geen schadevergoeding vorderen voor de
beëindiging van een contract van onbepaalde duur of voor de vroegtijdige beëindiging van
een contract van bepaalde duur na afloop van de zesde maand volgend op de
inwerkingtreding van het contract.
De schadevergoeding die een operator bij de vroegtijdige beëindiging van een contract van
bepaalde duur door een consument of een abonnee die over niet meer dan vijf
oproepnummers beschikt, gedurende de eerste zes maanden kan vorderen, mag,
onverminderd het bepaalde in het derde lid, niet hoger zijn dan het abonnementsgeld dat
nog verschuldigd zou zijn tot aan de afloop van de zesde maand volgend op de
inwerkingtreding van het contract indien dat contract niet vroegtijdig beëindigd was.
Van de consument of een abonnee die over niet meer dan vijf oproepnummers beschikt en
die kosteloos of tegen een lagere prijs een product heeft verkregen waarvan de verkrijging
4
gebonden was aan het inschrijven op een abonnement van bepaalde duur, mag bij de
vroegtijdige beëindiging van het contract een bijkomende schadevergoeding gevorderd
worden, die echter niet hoger mag zijn dan de restwaarde van het product op het ogenblik
van de beëindiging van het contract, bepaald overeenkomstig artikel 108, § 1, e), laatste
streepje. ”


Bron: Bipt.be