Proximus doet lastig
Geplaatst: 15 mei 2018, 15:56
Hey,
Even schetsen want ik begin moedeloos te worden.
in Maart heb ik mijn aanvraag gedaan via easy switch over te schakelen naar Telenet. 29 maart zou Proximus dit ontvangen hebben en op 20 april zou de diensten worden opgezegd omdat ze dan kwamen installeren. Een mail gekregen van Proximus dat mijn diensten werden opgezegd, maar nu komt het. Niet alles was opgezegd, zo hebben ze mijn tv en internet niet afgesloten, meteen gebeld en handmatig alles laten opzeggen 22 april.
Na paar dagen nog steeds geen documenten ontvangen voor mijn digibox / modem op te sturen. Vriendelijk nog eens gebeld en daar vertelden ze mij dat de diensten nog niet waren opgezegd ( vreemd want had het handmatig gedaan ) Paar dagen verder op 3 mei krijg ik mail van Proximus dat al mijn diensten opgezegd waren. Documenten zaten er ook bij voor op te sturen dus ik dacht helemaal in orde dus.
Vandaag krijg ik factuur van Proximus van 123 euro. Even in detail gekeken wat ze gedaan hebben, 20 april tot 30 april -29 euro afgetrokken van het bedrag dat we betaald hadden ( dit verschil moesten we terug krijgen ) En dan staat er nieuw abonnement van 20 april tot 31 mei.
Dan maar eens gebeld en blijkt dat mijn diensten nu nog altijd lopen, terwijl ik 3 mei al pdf document had gekregen dat alles was opgezegd.
Nu ik weet niet meer wat te doen, ik ga niet blijven handmatig alles opzeggen en blijven bellen en zeggen dat ze het moeten opzeggen.
Wat heb ik al gedaan is naar ombudsman telecom een klacht ingediend tegen Proximus.
Een brief geschreven dat ik de factuur betwist en aangetekend ga opsturen en gewoon ook.
Mevrouw aan telefoon zei wel dat het niet de bedoeling was dat ik dit moet betalen ( wat ik ook niet ga doen )
Maar toch vreemd dat ik 3 mei papieren krijg dat alles opgezegd is en dat ze er toch inslagen voor een nieuw abonnement te zetten vanaf 20 april tot 31 mei.
Mvg
SyncBE
Even schetsen want ik begin moedeloos te worden.
in Maart heb ik mijn aanvraag gedaan via easy switch over te schakelen naar Telenet. 29 maart zou Proximus dit ontvangen hebben en op 20 april zou de diensten worden opgezegd omdat ze dan kwamen installeren. Een mail gekregen van Proximus dat mijn diensten werden opgezegd, maar nu komt het. Niet alles was opgezegd, zo hebben ze mijn tv en internet niet afgesloten, meteen gebeld en handmatig alles laten opzeggen 22 april.
Na paar dagen nog steeds geen documenten ontvangen voor mijn digibox / modem op te sturen. Vriendelijk nog eens gebeld en daar vertelden ze mij dat de diensten nog niet waren opgezegd ( vreemd want had het handmatig gedaan ) Paar dagen verder op 3 mei krijg ik mail van Proximus dat al mijn diensten opgezegd waren. Documenten zaten er ook bij voor op te sturen dus ik dacht helemaal in orde dus.
Vandaag krijg ik factuur van Proximus van 123 euro. Even in detail gekeken wat ze gedaan hebben, 20 april tot 30 april -29 euro afgetrokken van het bedrag dat we betaald hadden ( dit verschil moesten we terug krijgen ) En dan staat er nieuw abonnement van 20 april tot 31 mei.
Dan maar eens gebeld en blijkt dat mijn diensten nu nog altijd lopen, terwijl ik 3 mei al pdf document had gekregen dat alles was opgezegd.
Nu ik weet niet meer wat te doen, ik ga niet blijven handmatig alles opzeggen en blijven bellen en zeggen dat ze het moeten opzeggen.
Wat heb ik al gedaan is naar ombudsman telecom een klacht ingediend tegen Proximus.
Een brief geschreven dat ik de factuur betwist en aangetekend ga opsturen en gewoon ook.
Mevrouw aan telefoon zei wel dat het niet de bedoeling was dat ik dit moet betalen ( wat ik ook niet ga doen )
Maar toch vreemd dat ik 3 mei papieren krijg dat alles opgezegd is en dat ze er toch inslagen voor een nieuw abonnement te zetten vanaf 20 april tot 31 mei.
Mvg
SyncBE