Pagina 1 van 1

Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Geplaatst: 26 maa 2018, 13:07
door Doktor Avalanche
Mijn vrouw heeft een gsm abonnement via haar werkgever van Proximus.
De betalingen werden geregeld via domiciliëring.
So far so good,...
Tot ergens vorig jaar (oktober-november) dit om één of andere reden niet meer aan de bank doorgegeven werd. Dus mijn vrouw krijgt sindsdien steeds een sms dat haar rekening niet betaald is, en dat ze binnen de 5 dagen moet betalen of haar abonnement wordt afgesloten.
Na een heleboel telefoontjes, heeft toen iemand de domiciliëring stop gezet en opnieuw geactiveerd (we hebben papieren ontvangen en ondertekend teruggestuurd)

Maar dat is dus ook niet in orde gekomen...

Ik heb nu al een 10-tal telefoontjes gedaan (kastje-muur), en volgens de ene staat alles goed, de andere zegt dat ie dat niet mag aanpassen, de andere zegt weer dat enkel de tussenpersoon van het bedrijf hen mag contacteren, die tussenpersoon zegt dat ik zelf moet bellen, etc etc...

Is er een manier om voorbij de helpdesk te geraken, en bij iemand terecht te komen die wel iets kan nakijken/aanpassen, of moet dat echt via een klacht van de ombudsdienst?

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Geplaatst: 26 maa 2018, 21:07
door warpozio2
klacht op de website indienen, dag erna terugbellen en dan weet de helpdesk waarover het gaat

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Geplaatst: 26 maa 2018, 21:20
door Doktor Avalanche
Op de website van Proximus of van ombudsdienst?

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Geplaatst: 26 maa 2018, 21:39
door wied
ik geloof dat er in Malle een Proximus-winkel is. Daar kan men je zeker helpen!

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Geplaatst: 27 maa 2018, 08:23
door Doktor Avalanche
In Malle was een proximus winkel, nu doet "Geronika-Expert" dat.
Daar ben ik ook al geweest, maar die mogen ook niets aanpassen (omdat het via een tussenbedrijf gaat https://forcms.maae.be)
Wat een klucht (weeral).

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Geplaatst: 27 maa 2018, 08:45
door 1207
wied schreef:ik geloof dat er in Malle een Proximus-winkel is. Daar kan men je zeker helpen!
proximus-winkels die u kunnen helpen?
de proximuswinkel heir in de buurt kan maar 2 dingen

rommel verkopen of u, bij problemen, het telefoonnummer vd helpdesk geven
da's die in wIjnegem

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Geplaatst: 27 maa 2018, 16:14
door wied
...ben enkele keren effectief geholpen door hoofdadres-loket (Jezusstraat, Antwerpen). Maar heb ook enkele keren een oplossing moeten forceren via de ombudsman :-(

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Geplaatst: 27 maa 2018, 16:41
door MClaeys
1207 schreef:
wied schreef:ik geloof dat er in Malle een Proximus-winkel is. Daar kan men je zeker helpen!
proximus-winkels die u kunnen helpen?
In het koopcentrum in Sint-Niklaas altijd goed geholpen geweest (en wel degelijk geholpen ;) ). Alleen mogen ze daar niet helpen met zakelijke abonnementen, omdat dat de verantwoordelijke in het bedrijf is die dit moet regelen met hun contact.

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Geplaatst: 27 maa 2018, 21:51
door MarkDM
Heb je MAAE al gecontacteerd ?
Ik heb vroeger ook zo'n een abonnement gehad. Bij Proximus zullen ze je niet helpen.
Alles moet via MAAE in Mechelen gaan : 015 45 10 15

Re: Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?

Geplaatst: 28 maa 2018, 08:00
door Doktor Avalanche
Dank voor het meedenken.
Maar die mensen allemaal al gecontacteerd, en ze schuiven allemaal de zwarte piet door. (proximus center, MAAE, Bank, helpdesk proximus, verantwoordelijke maae bij bedrijf)
Trouwens maae, als ge daar naar belt, krijgt ge een bandje dat ge dat via hunne website moet doen, maar via hun hoofdkantoor toch iemand aan de lijn gehad.
Soit, volgens hun(proximus) is het allemaal in orde, dus ik wacht de volgende afrekening af en als het dan niet in orde is probeer ik wel eens via ombudsdienst.
Waanzin...