Moet ik nu een klacht indienen om te mogen betalen?
Geplaatst: 26 maa 2018, 13:07
Mijn vrouw heeft een gsm abonnement via haar werkgever van Proximus.
De betalingen werden geregeld via domiciliëring.
So far so good,...
Tot ergens vorig jaar (oktober-november) dit om één of andere reden niet meer aan de bank doorgegeven werd. Dus mijn vrouw krijgt sindsdien steeds een sms dat haar rekening niet betaald is, en dat ze binnen de 5 dagen moet betalen of haar abonnement wordt afgesloten.
Na een heleboel telefoontjes, heeft toen iemand de domiciliëring stop gezet en opnieuw geactiveerd (we hebben papieren ontvangen en ondertekend teruggestuurd)
Maar dat is dus ook niet in orde gekomen...
Ik heb nu al een 10-tal telefoontjes gedaan (kastje-muur), en volgens de ene staat alles goed, de andere zegt dat ie dat niet mag aanpassen, de andere zegt weer dat enkel de tussenpersoon van het bedrijf hen mag contacteren, die tussenpersoon zegt dat ik zelf moet bellen, etc etc...
Is er een manier om voorbij de helpdesk te geraken, en bij iemand terecht te komen die wel iets kan nakijken/aanpassen, of moet dat echt via een klacht van de ombudsdienst?
De betalingen werden geregeld via domiciliëring.
So far so good,...
Tot ergens vorig jaar (oktober-november) dit om één of andere reden niet meer aan de bank doorgegeven werd. Dus mijn vrouw krijgt sindsdien steeds een sms dat haar rekening niet betaald is, en dat ze binnen de 5 dagen moet betalen of haar abonnement wordt afgesloten.
Na een heleboel telefoontjes, heeft toen iemand de domiciliëring stop gezet en opnieuw geactiveerd (we hebben papieren ontvangen en ondertekend teruggestuurd)
Maar dat is dus ook niet in orde gekomen...
Ik heb nu al een 10-tal telefoontjes gedaan (kastje-muur), en volgens de ene staat alles goed, de andere zegt dat ie dat niet mag aanpassen, de andere zegt weer dat enkel de tussenpersoon van het bedrijf hen mag contacteren, die tussenpersoon zegt dat ik zelf moet bellen, etc etc...
Is er een manier om voorbij de helpdesk te geraken, en bij iemand terecht te komen die wel iets kan nakijken/aanpassen, of moet dat echt via een klacht van de ombudsdienst?