Pagina 1 van 1
Aanpak nieuwe tarieven?
Geplaatst: 09 dec 2017, 14:49
door Erik.B
Hoe gaat orange om met nieuwe tarieven?
Ik zou klant willen worden voor gsm omdat telenet is overgeschakeld naar base en ridicuul slecht netwerk heeft.
Maar als op 1 januari orange (en base) hun nieuwe bundels voorstellen vraag ik me af of ik dan als nieuwe klant daar ook dadelijk gebruik van kan maken bij orange?
Re: Aanpak nieuwe tarieven?
Geplaatst: 09 dec 2017, 15:13
door jnsvr
Meestal moet de gebruiker uitdrukkelijk overschakelen op een ander/nieuw tariefplan. Als je een contract hebt mogen zij de keuze dus niet voor jou maken (of het moet op alle gebied een verbetering zijn, dan zou het in principe geen probleem mogen zijn. Maar ga er van uit dat je zelf op het nieuwe tariefplan moet overschakelen.
Re: Aanpak nieuwe tarieven?
Geplaatst: 10 dec 2017, 12:25
door hendrake
Je kan daar meteen gebruik van maken. Je kan een aantal keer per jaar overschakelen, ik denk 12 keer. De keren dat ik overschakelde ging dat ofwel meteen ofwel een dag later in. Ik zou mij daar geen zorgen over maken.
Re: Aanpak nieuwe tarieven?
Geplaatst: 10 dec 2017, 15:06
door Erik.B
Ok, dus feitelijk zelf weer in de gaten houden als er ergens een promo doen of een upgrrade doen onder een andere debiele dierennaam.
Re: Aanpak nieuwe tarieven?
Geplaatst: 10 dec 2017, 18:27
door Steven7
Je kan tot 12 keer per jaar gratis omschakelen.
De verkleutering qua namen heb je overal. Geen enkele provider zal zomaar je laten omschakelen naar een nieuwe formule als er in de nieuwe formule wijzigingen zijn die mogelijk in het nadeel van de klant zijn.
Men kan bv. meer minuten en onbeperkt sms geven voor eenzelfde prijs, maar als de prijs buiten bundel in de nieuwe formule duurder is, kan men je niet zomaar omschakelen.