Pagina 1 van 1
A2F uitval op 8/08
Geplaatst: 08 aug 2004, 11:32
door THE NAVIGATER
Ik kan niet meer connecten
Heeft immand anders ook problemen? ik kan niet meer connecten naa het onweer van gisteren avend.
Altijd
PPP CHAP authentication failed (pppoe_pppoe)
PPP CHAP Receive challenge (rhost = kpn_be_ndl_rb01)
maar mijn gegeven zijn goed en met de hardware heeft het ook niet te doen ben nu met een scarlet account online. Sync is ook ok, ob de statuspagina is ook niks te zien....
Greetings Navi
Geplaatst: 08 aug 2004, 11:43
door Gast
Geen probleem hier (genk).
Ben al sinds 9.00 online.
Geplaatst: 08 aug 2004, 11:45
door Sasuke
Hier ook geen probleem.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 08 aug 2004, 11:46
door Sensei Zeon
ik ben online gebleven, dus mss iets met de authentication server?
Geplaatst: 08 aug 2004, 12:02
door THE NAVIGATER
Shit Shit niemand heeft deze probs
Na ik heb en Trouble Ticket gemaakt maar werkt er immand bij A2F ob Zondag om deze te checken????
Greetings Navi
Geplaatst: 08 aug 2004, 12:05
door Sasuke
LOL,
Werken op zondag ?? Ze houden zich nog niet eens aan de uren in de week, laat staan dat er iemand in 't weekend is. Enfin, ik werk ook ni graag in 't weekend zen.
Maar het kan altijd best zijn dat ze de TT's vanop afstand lezen en misschien het probleem oplossen. Toi Toi Toi ...
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 08 aug 2004, 12:09
door THE NAVIGATER
LOL,
Werken op zondag ?? Ze houden zich nog niet eens aan de uren in de week, laat staan dat er iemand in 't weekend is. Enfin, ik werk ook ni graag in 't weekend zen.
Maar het kan altijd best zijn dat ze de TT's vanop afstand lezen en misschien het probleem oplossen. Toi Toi Toi ...
Grtz,
Sasuke
I Know, maar ik hat toch hoop dat het so is als je zegt met afstand lezen....
En sorry voor het zlechte Nederland ik ben Duits en het is noog niet zo geod hehe...
Greetings Navi
EDIT
Ob de staus Pagina kan ik nu ook niet meer inloggen....
en all dat op mijn vrije daag in de week shit A2F
Geplaatst: 08 aug 2004, 12:46
door Davy_117
THE NAVIGATER schreef:
En sorry voor het zlechte Nederland ik ben Duits en het is noog niet zo geod hehe...
Je nederlands is bijlange nog niet zo zlecht.

Geplaatst: 08 aug 2004, 15:07
door THE NAVIGATER
Je nederlands is bijlange nog niet zo zlecht.
Thxx
En het werkt weer hurra
Maar toch geen Antword ob het troubleticktet hehe
Greetings Navi
Geplaatst: 08 aug 2004, 19:15
door AnD
Ik kon gisteren ook niet op het internet, maar dat was omdat mijn modem en mijn router kapot was door het onweer en toen die vervangen waren kon ik nog niet op het net omdat ik geen sync kreeg en tegen de avond werkte het wel dus ik denk dat het ergens in de centrale was, want gisteren ben ik ook nog bij belgacom geweest en toen heb ik daar gehoord dat er veel mensen waren die niet konden telefoneren en dat er in heel veel centrales vanalles mis was door de bliksem.
Re: A2F uitval op 8/08
Geplaatst: 09 aug 2004, 00:33
door verdickt
THE NAVIGATER schreef:Ik kan niet meer connecten
Heeft immand anders ook problemen? ik kan niet meer connecten naa het onweer van gisteren avend.
Altijd
PPP CHAP authentication failed (pppoe_pppoe)
PPP CHAP Receive challenge (rhost = kpn_be_ndl_rb01)
maar mijn gegeven zijn goed en met de <a href="
http://www.ntsearch.com/search.php?q=ha ... ardware</a> heeft het ook niet te doen ben nu met een scarlet account <a href="
http://www.ntsearch.com/search.php?q=on ... >online</a>. Sync is ook ok, ob de statuspagina is ook niks te zien....
Greetings Navi
Ik had ook dit probleem, is nu weer verholpen maar mijn upload speed is nu wel erg traag, ik haal met moeite nog net 15K terwijl dit anders 45 a 50k was
Geplaatst: 09 aug 2004, 08:48
door eddy
ik zit al van zaterdag 11 u40 zonder verbinding, en deze morgen (maandag 9 augustus) heb ik nog geen verbinding, dit is al de 2 de keer op een week tijd dat ik meerdere dagen zonder connectie zit, ik vraag mij af wat hun uitleg nu zal zijn.
Geplaatst: 09 aug 2004, 14:52
door KL
kon ook niet online van zaterdag tot nu.
De uitleg die ik gekregen heb:
scarlet heeft op de redback iets vervangen waardoor iedereen gecleared moest worden, ze hebben dat proberen te doen bij iedereen maar blijkbaar zijn er nog een aantal users waarbij dit niet gebeurd was.
ik was er dus 1 van

Geplaatst: 09 aug 2004, 15:28
door spacekiek
KL schreef:kon ook niet online van zaterdag tot nu.
De uitleg die ik gekregen heb:
scarlet heeft op de redback iets vervangen waardoor iedereen gecleared moest worden, ze hebben dat proberen te doen bij iedereen maar blijkbaar zijn er nog een aantal users waarbij dit niet gebeurd was.
ik was er dus 1 van

Waar of niet ... 't is weer fris! Een typische Webvisie " 't is Scarlet zijn fout"-probleem.
Nog 1 maandje en ik ben van die zever af. Tegen dan is hopelijk dat interessant lijntje van Versatel gelanceerd (always more adsl)!

connectie
Geplaatst: 10 aug 2004, 01:35
door digitalboy
Hoi,
ben een adsl2fit gebruiker uit het Antwerpse (zuidkant) en heb sedert maandagochtend (rond 01.00u) geen connectie/syncronisatie meer.
De helpdesk was telefonisch onbereikbaar vandaag (yep!) en op mijn geopende troubelticket werd tot op heden niet gereageerd.
Gelukkig heb ik tot op heden nagelaten Telenet "op te zeggen".
Maar....wat nu ? geen adsl en niemand te bereiken bij adsl2fit.
Geplaatst: 10 aug 2004, 11:47
door Sub Zero
Geen synch meer ook? Das wel raar dan. Maar je zal toch via webvisie moeten hoor vrees ik. Dus blijven bellen,TT's aanmaken en mailen.
Cheers
Geplaatst: 10 aug 2004, 13:19
door digital boy
Heb vanmorgen telefonisch contact gehad met de helpdesk.
Ze sturen een troubleticket door naar scarlet voor nazicht en indien nodig komt er binnen enkele dagen een technicien langs van Belgacom.
Inderdaad, geen sync meer sinds 09/08/04 omstreeks 02.00 uur.
Btw de medewerker van Adsl2fit was vriendelijk en behulpzaam, zoals het hoort.
Nu maar hopen dat alles snel terug in orde komt.
groetjes
Geplaatst: 12 aug 2004, 15:15
door C-Phest
AnD schreef:Ik kon gisteren ook niet op het internet, maar dat was omdat mijn modem en mijn router kapot was door het onweer en toen die vervangen waren kon ik nog niet op het net omdat ik geen sync kreeg en tegen de avond werkte het wel dus ik denk dat het ergens in de centrale was, want gisteren ben ik ook nog bij belgacom geweest en toen heb ik daar gehoord dat er veel mensen waren die niet konden telefoneren en dat er in heel veel centrales vanalles mis was door de bliksem.
Ik zou eens gaan van uw oren maken in de belgacom boetiek. Misschien dat ze uwe modem terugbetalen omdat het via de centrale binnen gekomen is ... verzekering komt ni tussen want ligt onder de franchise ... als ge lastig gaat doen in de boetiek op ne drukke zaterdag geven ze u misschien ne andere mee

Geplaatst: 12 aug 2004, 17:58
door The_Borg
Ik heb ook al enkele keren zonder gezeten. Wat mij betreft zijn ze weer aan het kloten in hun centrale. Zijn er hier eigenlijk nog mensen die het scarletverhaal voor waar aannemen

.
Geplaatst: 12 aug 2004, 21:33
door AnD
C-Phest schreef:AnD schreef:Ik kon gisteren ook niet op het internet, maar dat was omdat mijn modem en mijn router kapot was door het onweer en toen die vervangen waren kon ik nog niet op het net omdat ik geen sync kreeg en tegen de avond werkte het wel dus ik denk dat het ergens in de centrale was, want gisteren ben ik ook nog bij belgacom geweest en toen heb ik daar gehoord dat er veel mensen waren die niet konden telefoneren en dat er in heel veel centrales vanalles mis was door de bliksem.
Ik zou eens gaan van uw oren maken in de belgacom boetiek. Misschien dat ze uwe modem terugbetalen omdat het via de centrale binnen gekomen is ... verzekering komt ni tussen want ligt onder de franchise ... als ge lastig gaat doen in de boetiek op ne drukke zaterdag geven ze u misschien ne andere mee

Ik heb adsl2fit

Geplaatst: 12 aug 2004, 21:36
door Spock
THE NAVIGATER schreef:Je nederlands is bijlange nog niet zo zlecht.
Thxx
En het werkt weer hurra
Maar toch geen Antword ob het troubleticktet hehe
Greetings Navi
Wünderbar! Wie schön ist das Leben

Geplaatst: 12 aug 2004, 23:38
door Digital Boy
Sedert vanmiddag is alles terug ok. Na tussenkomst van Belgacom en een reset van de modem was internet opnieuw accessable. Men schrijft het probleem toe aan een "lokale storing".
De helpdesk van adsl2fit heeft wat mij betreft gedaan wat ze moesten doen. Waren drie dagen na elkaar bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam en deden alles om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Twee banken vooruit !
Geplaatst: 13 aug 2004, 01:43
door THE NAVIGATER
Spock schreef:THE NAVIGATER schreef:Je nederlands is bijlange nog niet zo zlecht.
Thxx
En het werkt weer hurra
Maar toch geen Antword ob het troubleticktet hehe
Greetings Navi
Wünderbar! Wie schön ist das Leben

Nice Spock, aber Wunderbar wird ohne
ü geschrieben
Greetings Navi