OVH gesprek onderbroken
Geplaatst: 13 jul 2017, 08:35
Bij OVH heb ik telkens een probleem als ik naar een bepaald vast Proximus bel.
Na een paar minuten valt het gesprek weg.
Na terug opnieuw opgebeld te hebben kreeg ik zelfs een bandje te horen dat het nummer niet in gebruik was.
Zou het een OVH probleem zijn ,of een proximus probleem?
Hieronder de log van de Fritzbox.
12.07.2017 12:47 **/*** ** ** G.711 6091 (-) - 0 ms -
0:02:04 (1800 ms) 91.121.129.139 G.711 12109 (-) 0.6 % 3 ms 660 ms (100 %)
Na een paar minuten valt het gesprek weg.
Na terug opnieuw opgebeld te hebben kreeg ik zelfs een bandje te horen dat het nummer niet in gebruik was.
Zou het een OVH probleem zijn ,of een proximus probleem?
Hieronder de log van de Fritzbox.
12.07.2017 12:47 **/*** ** ** G.711 6091 (-) - 0 ms -
0:02:04 (1800 ms) 91.121.129.139 G.711 12109 (-) 0.6 % 3 ms 660 ms (100 %)