Pagina 1 van 1

OVH gesprek onderbroken

Geplaatst: 13 jul 2017, 08:35
door Waterboy
Bij OVH heb ik telkens een probleem als ik naar een bepaald vast Proximus bel.
Na een paar minuten valt het gesprek weg.
Na terug opnieuw opgebeld te hebben kreeg ik zelfs een bandje te horen dat het nummer niet in gebruik was.

Zou het een OVH probleem zijn ,of een proximus probleem?

Hieronder de log van de Fritzbox.

12.07.2017 12:47 **/*** ** ** G.711 6091 (-) - 0 ms -
0:02:04 (1800 ms) 91.121.129.139 G.711 12109 (-) 0.6 % 3 ms 660 ms (100 %)

Re: OVH gesprek onderbroken

Geplaatst: 13 jul 2017, 19:36
door TanknaT
Heb zoiets ook recent voorgehad. Niet naar een bepaald nummer, maar verschillende nummers die ik belde, zowel Proximus, Telenet en OVH zelf. Daarop een ticket aangemaakt bij OVH. Verslag hiervan staat op het forum. Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad

Re: OVH gesprek onderbroken

Geplaatst: 14 jul 2017, 12:25
door MarkDM
Ja, zoek eens op dit subforum voip. Dit is een probleem waarover al meerdere topics bestaan.
Meestal is er geen reden met zekerheid voor de onderbrekingen.
Heb je een Bbox ? Dit is inderdaad het laatste topic : http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=83&t=50369.

Ik ben enkele jaren geleden ook bij OVH geweest maar na 6 maanden ben ik er al vertrokken. Het raakte niet opgelost. Plus al die andere nadelen.