Technieker voor PPPoE login nu ineens betalend?
Geplaatst: 11 jul 2017, 20:28
Hoi,
Ik heb een aantal maanden terug mijn PPPoE login verkregen. Hiervoor is een technieker "langsgeweest"*. Deze interventie was gratis.
Nu wil ik bij mijn moeder, die net als ik Scarlet Trio klant is, eveneens een eigen router installeren. Zodoende belde ik zonet naar de helpdesk/technische dienst en daar kon ik na wat aandringen wel een technieker krijgen, maar die zouden we dan wel moeten betalen. Mijn argument dat dit bij mij enkele maanden terug gratis was, werd niet gehoord.
Is dit een aanpassing in de policy van Scarlet? Nog mensen die dit gemerkt hebben?
Wat moet ik nu doen? Morgen opnieuw bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg die wel wil meewerken? Andere Suggesties?
Alvast bedankt!
* De technieker belde toen omdat 'ie later ging zijn, heeft uiteindelijk de login gewoon doorgesmst. Moest 'ie niet tot bij mij komen. Zal wel niet volgens de regels geweest zijn, maar voor mij was het meer dan prima.
Ik heb een aantal maanden terug mijn PPPoE login verkregen. Hiervoor is een technieker "langsgeweest"*. Deze interventie was gratis.
Nu wil ik bij mijn moeder, die net als ik Scarlet Trio klant is, eveneens een eigen router installeren. Zodoende belde ik zonet naar de helpdesk/technische dienst en daar kon ik na wat aandringen wel een technieker krijgen, maar die zouden we dan wel moeten betalen. Mijn argument dat dit bij mij enkele maanden terug gratis was, werd niet gehoord.
Is dit een aanpassing in de policy van Scarlet? Nog mensen die dit gemerkt hebben?
Wat moet ik nu doen? Morgen opnieuw bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg die wel wil meewerken? Andere Suggesties?
Alvast bedankt!
* De technieker belde toen omdat 'ie later ging zijn, heeft uiteindelijk de login gewoon doorgesmst. Moest 'ie niet tot bij mij komen. Zal wel niet volgens de regels geweest zijn, maar voor mij was het meer dan prima.