degrootebeer,
Ik veronderstel dat je het met de accounts van pop.skynet.be hebt en niet met die van pop.belgacom.net (-> komt freqeunt voor).
Ik zelf heb het ook een tijdje gehad, maar het heeft zich zelf opgelost. IK durf niet zeggen of het aan Skynet ligt, maar ik denk het niet. Moest het aan Skynet liggen zouden er meer klanten last hebben van dit probleem, en voor zover ik weet is dit niet het geval.
Welke emailclient gebruik je? (Outlook?, Outlook Express?)
Wat je kan doen is deze software even updaten via
http://windowsupdate.microsoft.com
Vermoedelijk heb jij 2 accounts ingesteld in je outlook (per alias een emailaccount) klopt dit? dan ben je best dat je slechts 1 van de 2 accounts checkt, dan zal je maar een mail hebben. Vermoedelijk ligt het probleem hem bij het feit dat er iets misloopt tijdens het checken van de 2 accounts.. dat de 2check-sessie elkaar overlapen
vb.
account1 --> checkt --> download --> delete msg form server
--------------> checkt --> download ---> delete msg from server
Deze accounts zouden na elkaar moeten gebeuren, kan zijn dat dit een bug in outlook ofzo is, waardoor beide accounts simultaan plaats vinden.
Update je software eens, en check eens de account apart en laat eens weten of je het nog hebt.
Ps: als je dit niet altijd hebt, maar vb. soms van 1 persoon kan het zijn dat hij het soms dubbel stuurt of dat er aan de mailservers van zijn ISP een tijdelijk probleem is, waardoor jij 2maal de mail krijgt.