Ongewenste oproepen van Proximus zelf beu!
Geplaatst: 24 jan 2017, 17:35
Hallo iedereen,
Ik krijg de laatste tijd zo'n 2x per dag een oproep van een callcenter met onbekend nummer.
Als ik opneem, dan hoor ik ofwel niks, ofwel het wachtmuziekje van Proximus.
Meestal stopt het gesprek automatisch na een tijd, maar daar is niet echt regelmaat in te vinden.
Ik zet steeds m'n microfoon af en laat de lijn open liggen.
Zo hoorde ik op een keer toch stemmen uit het callcenter, eigenlijk een heel aantal stemmen door elkaar, bijna onbegrijpbaar.
Ook hoorde ik in het gebrekkig Nederlands het woordje Scarlet... maar niemand begroet me of spreekt me aan.
Ik had gehoopt dat ze mij op den duur de flauwe plezante zouden vinden door "niks te zeggen" en ik met véél plezier wel op de ene of de andere zwarte lijst terecht ging komen, niet dus
.
Ik heb het beu, nog iemand met gelijkaardige problemen?
Hoe pak ik dit best aan? Ik ben zelf klant bij Jim Mobile.
Ik krijg de laatste tijd zo'n 2x per dag een oproep van een callcenter met onbekend nummer.
Als ik opneem, dan hoor ik ofwel niks, ofwel het wachtmuziekje van Proximus.
Meestal stopt het gesprek automatisch na een tijd, maar daar is niet echt regelmaat in te vinden.
Ik zet steeds m'n microfoon af en laat de lijn open liggen.
Zo hoorde ik op een keer toch stemmen uit het callcenter, eigenlijk een heel aantal stemmen door elkaar, bijna onbegrijpbaar.
Ook hoorde ik in het gebrekkig Nederlands het woordje Scarlet... maar niemand begroet me of spreekt me aan.
Ik had gehoopt dat ze mij op den duur de flauwe plezante zouden vinden door "niks te zeggen" en ik met véél plezier wel op de ene of de andere zwarte lijst terecht ging komen, niet dus

Ik heb het beu, nog iemand met gelijkaardige problemen?
Hoe pak ik dit best aan? Ik ben zelf klant bij Jim Mobile.