Pagina 1 van 1
telenet maakt foutje in base app
Geplaatst: 19 jan 2017, 09:00
door Splitter
sinds vanochtend blijkbaar een "foutje" in de app van mybase...
heb ook opnieuw de voorwaarden moeten aanvaarden (zijn nu telenet group), maar dat is het minst vreemde (het enige logische, zou ik eerder zeggen)
ineens heb ik deze app erbij: ("admin" van base)
en daar heb je deze opties...
en dan in de base app zelf...
de nr's die ik weggeveegd heb in de screenshot zijn "klik to login" en NIET van mij...
Re: telenet maakt foutje in base app
Geplaatst: 19 jan 2017, 10:11
door ubremoved_2964
Gaat dit om telefoons gekocht bij base? of gewoon je eigen phone met een base abbo
Wat is de uitleg van Base? Op iemands phone een app installeren zonder diens toestemming = informaticamisdrijf?
Re: telenet maakt foutje in base app
Geplaatst: 19 jan 2017, 10:13
door Splitter
sterker:
eigen gsm met een MV kaartje in.
ik heb de base app op deze telefoon gezet omdat dat praktisch was.
het heeft echt met de app te maken en niet met de gsm of provider en lijkt me een fout die is meegekomen uit de testomgeving
Re: telenet maakt foutje in base app
Geplaatst: 19 jan 2017, 11:51
door giolovin
Bericht van helpdeskmedewerker BASE (Facebook)
Onze excuses voor de verwarring die de Admin applicatie veroorzaakt. Deze werd inderdaad automatisch geïnstalleerd na de update van de MyBASE app op je Android-toestel. Dit was niet de bedoeling. We hebben dit ondertussen aan de verantwoordelijke afdeling laten weten.
Re: telenet maakt foutje in base app
Geplaatst: 19 jan 2017, 13:48
door jnsvr
Zonet een update van de BASE app ontvangen. Lijkt erop dat ze dus direct wat aangepast hebben om dit om te keren.