Pagina 1 van 1
MyProximus al even out?
Geplaatst: 18 nov 2016, 02:52
door decat
Hello
Zijn er hier nog MyProximus gebruikers waarbij de app niet meer werkt?
Er wordt niets van info gegeven.
Krediet, nog beschikbare data etc...
De PlayStore staat vol met klachten.
https://play.google.com/store/apps/deta ... acom.hello
Re: MyProximus al even out?
Geplaatst: 18 nov 2016, 05:06
door Stroper
For what it's worth. Op iOS is ook al maanden kapot. #120# en #121# doen het bij mij nog(generation Connected)
Re: MyProximus al even out?
Geplaatst: 18 nov 2016, 09:04
door Hakki
Stroper schreef:For what it's worth. Op iOS is ook al maanden kapot. #120# en #121# doen het bij mij nog(generation Connected)
Zelfde hier (eveneens GC, maar op Android).
Re: MyProximus al even out?
Geplaatst: 18 nov 2016, 09:25
door selder
Hier werkt alles normaal. (ik bel gewoon nooit)
Re: MyProximus al even out?
Geplaatst: 18 nov 2016, 10:27
door Hakki
selder schreef:Hier werkt alles normaal. (ik bel gewoon nooit)
IMG_3252.PNG
Serieus abonnement
Wellicht kunnen we concluderen dat de prepaid klanten problemen hebben en de anderen niet..
Re: MyProximus al even out?
Geplaatst: 18 nov 2016, 13:22
door cloink
Yup, hier ook al enige tijd stuk (Generation Connect).

Re: MyProximus al even out?
Geplaatst: 18 nov 2016, 13:48
door butskristof
Mijn verbruik wordt hier ook nog gewoon weergegeven, zij het met 12 tot 24 uur vertraging soms.
EDIT: Smart+ 15, abonnement dus
Re: MyProximus al even out?
Geplaatst: 19 nov 2016, 10:58
door mgo72
Idd bij generation connect werkt het al maanden niet.
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Re: MyProximus al even out?
Geplaatst: 19 nov 2016, 16:11
door decat
Stroper schreef:For what it's worth. Op iOS is ook al maanden kapot. #120# en #121# doen het bij mij nog(generation Connected)
Bedankt, zal proberen ze te onthouden.
Aan de reacties lijkt het zoals Hakki al meegaf dat het enkel de prepaidkaarten zijn die problemen hebben.
Re: MyProximus al even out?
Geplaatst: 23 nov 2016, 19:45
door Hakki
Kijk eens aan.. de app werkt weer vandaag!
Geen update gehad, dus lag ergens aan hun servers vermoed ik..
Edit: 'my usage' werkt, 'my products' toont enkel tariefplan maar niet de opties van voicemail of data roaming bundels.
'my advice' doet de app crashen.
Re: MyProximus al even out?
Geplaatst: 29 nov 2016, 10:17
door decat
Nice, het werkt inderdaad terug zoals je zegt. My Usage is hier het voornaamste.
