Pagina 1 van 1

decoder afmelden lukt niet

Geplaatst: 29 okt 2016, 12:49
door Kiwivogel
Ik heb mijn v5 decoder gewisseld met de v4 decoder van jan007 hier op het forum omdat de v5 niet werkt op scarlet. Nu blijkt dat mijn decoder niet afgemeld is waardoor Jan deze niet kan gebruiken. op het 0800 99 696 nummer worden mijn oude lijn en klantennummer niet herkend en ik kan hem dus niet afmelden voor jan007. Is er hier een oplossing voor mogelijk? Indien niet zal ik uiteraard de wissel terug ongedaan maken. Ik wil jan007 uiteraard niet in't zak zetten :-).

Re: decoder afmelden lukt niet

Geplaatst: 29 okt 2016, 13:25
door Tomsworld
Een belgacom operator kan die er uit gooien via hun tools. Ben je nog klant ? Probeer je wel degelijk met je lijn nummer ?

Re: decoder afmelden lukt niet

Geplaatst: 29 okt 2016, 18:15
door Kiwivogel
Ik ben geen klant meer, mijn nummer is overgezet naar scarlet. Ik heb ondertussen van de helpdesk ook vernomen dat het via het mac adres van de decoder kan. morgen nog eens een poging wagen :-)

Re: decoder afmelden lukt niet

Geplaatst: 30 okt 2016, 09:48
door Jan007
Zal maandag (31/10) proximus contacteren als de specialisten er zijn.

Re: decoder afmelden lukt niet

Geplaatst: 30 okt 2016, 11:47
door jackho
Op Proximus forum zie ik de zelfde antwoorden, dat het zou moeten kunnen via het Mac adres.
Ik veronderstel dat hiermee bedoeld wordt dat Proximus het dan moet doen via het Mac adres dat je doorgeeft of kan je dat op één of andere manier ook zelf doen via het Mac adres?

Re: decoder afmelden lukt niet

Geplaatst: 31 okt 2016, 16:15
door Jan007
Ter info:
Via het MAC adres gaat het niet, maar na het forceren van een reset kon ik de decoder activeren op mijn lijn.