DECT toestel aanmelden op FRIT!Box 7490
Geplaatst: 21 sep 2016, 18:30
Probeer al de ganse namiddag enkele Panasonic toestellen (3 van het type KX-TG1713) aan te melden op de FRIT!Box 7490.
Jammer genoeg zonder succes.
Op dit ogenblik zijn er 3 andere toestellen (1 Siemens en 2 Gigaset) wel succesvol aangemeld.
De procedures die ik tot nu gebruikte:
Panasonic > instellingen > aanmelden > PIN, vervolgens melding 'Registreren'
FRITZ!Box > DECT > Configure new device > Next
Dit resulteert steeds in "Registration with the DECT base station failed. The reason for the error is displayed on the cordless (DECT) telephone." > Op de Panasonic verschijnt geen melding (wel ingeschakeld in de instellingen van de FRITZ!Box).
Verder pobeerde ik dezelfde procedure te doorlopen, maar dan hield ik de DECT-knop van de FRITZ!Box 10 sec. in. Ook hier geen resultaat.
Deze stappen heb ik tot nu onderomen om de toestellen wel aangemeld te krijgen: https://be.avm.de/service/fritzbox/frit ... gistreren/ (behalve stap
.
Wat doe ik fout?
Jammer genoeg zonder succes.
Op dit ogenblik zijn er 3 andere toestellen (1 Siemens en 2 Gigaset) wel succesvol aangemeld.
De procedures die ik tot nu gebruikte:
Panasonic > instellingen > aanmelden > PIN, vervolgens melding 'Registreren'
FRITZ!Box > DECT > Configure new device > Next
Dit resulteert steeds in "Registration with the DECT base station failed. The reason for the error is displayed on the cordless (DECT) telephone." > Op de Panasonic verschijnt geen melding (wel ingeschakeld in de instellingen van de FRITZ!Box).
Verder pobeerde ik dezelfde procedure te doorlopen, maar dan hield ik de DECT-knop van de FRITZ!Box 10 sec. in. Ook hier geen resultaat.
Deze stappen heb ik tot nu onderomen om de toestellen wel aangemeld te krijgen: https://be.avm.de/service/fritzbox/frit ... gistreren/ (behalve stap

Wat doe ik fout?